@sari AAH balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Ik was in ronze twee begonnen met de ovu-testen en het was gelijk RAAK!
We gaan lekker hard hier!! Ik lig helaas geveld op bed.. Gister een verkeerde beweging gemaakt en oude blessure terug.. Heb in m'n linkerknie geen kruisband meer.. Nu er gister dus doorheen gegaan en heb nu een olifantenpoot! Haha Ook nog geen rode duivels.. Das dan weer positief. Kan alleen geen auto rijden(linkerbeen, dus koppelbeen..) Misschien zo op de scooter even testen halen haha! En dat doe ik dan in een andere plaats.. Hier is het echt ons kent ons! Zal je zien, sta ik bij de kassa: hooii!! Haha @shirley: gaat idd hard bij jou! En gewoon lekker blijven leren! Dan ben je het zo! @femmes: nog even en dan vertellen! Whihoe!! @kaatje: bij jou al tekenen?
@ sari: balen zeg!! Ik ga ook gelijk ovulatietesten halen.. Stel dat ik nu zwanger blijk te zijn, kan ik er altijd iemand anders nog een plezier mee doen
@Keef Jeetje zeg. Wat vervelend voor je. Ik kan me begrijpen dat het niet leuk is en erg pijnlijk is. Hoelang duurt het voordat je herstelt bent?
@shirley.. Is even afwachten hoe het doorzet.. Gisteravond kon ik helemaal niets.. Nu kon ik het net lichtjes belasten... Hoop dat t doorzet en ik maandag gewoon naar m'n werk kan...
@Keef Jah ik hoop ook dat snl weer aan het werk kan. Het lijkt me echt niet leuk om thuis te zitten en niks te kunnen doen. Wat ik deze week heb gedaan... Ik kon hlemaal niks enige wat ik kon is naar de badkamer rennen om te overgeven.
Shirley, wat vervelend zeg! Je kunt inderdaad snel uitdrogen als je niet uitkijkt. Goed dat je toch de VK hebt gebeld! En gelukkig voel je je nu al wat beter Keef, dat klinkt niet zo best! Hopelijk herstelt t dit weekend weer!
Hallo, Ik Vroeg me af of ik misschien met jullie mee mag kletsen? ik ben in juni 2012 gestopt met de pil en na 2 rondes weer besloten om toch nog even te wachten heb toen een mirena laten zetten. 9 januari heb ik deze laten verwijderen omdat ik erg veel last van had. we zijn nog niet echt bezig om zwanger te worden maar als van komt is het welkom. ik ben 2 dagen na het verwijderen ongi geworden en sinds dien nog niet ongi geworden en zit op dag 51 van mijn cyclus.
@mamavanM1: wat fijn dat alles goed was! en wat is het toch altijd leuk he die foto's! heb ook even gekeken hoor Jammer dat je man er niet bij kon zijn. Met wie was je nu? @schoesjeR: ohh spannend! . Was de appeltaart met slagroom lekker? @leetje: euhm, nee ik denk dat dat niet kan. Maar ik weet het eigenlijk ook niet haha @debbi: balen zeg! maar wat kort, maar 1 dagje? Ik dacht ook altijd dat ze het er gewoon inspoten. Ja ik snap het wel dat je het een vies idee vind maar niet te veel bij nadenken, het is voor een goed doel @babyflower: oh jee! jammer dat het niet is dat je nu opeens heel veel zin hebt in appels haha... Toen ik zwanger was had ik constant trek in milk shakes haha... Hahaha moet wel lachen dat je naar de etos gelopen bent! Ze zullen stiekem nog wel een beetje om je gelachen hebben daar . Ik heb altijd gewoon mijn haar geverfd toen ik zwanger was. Maar wel zonder ammoniak( of iets anders) @keef: wat gek, ik heb geen idee wat dat zou kunnen zijn. Balen van je knie zeg! Hoe lang duurt het nu weer voordat het weer beter gaat? @femmes: is je buikpijn weer weg? Kunnen dat niet je banden zijn? kan erg vervelend zijn weet ik @kaatje: logisch dat je ook graag wil. En als je iets heel graag wil kan 6 maanden natuurlijk als een eeuwigheid voelen. Misschien is voor jou 6x ook wel scheepsrecht. @cupcake: nog steeds niets bij jou. . Wel grappig van je schoonzus! @simoontje: ja dan moet je nu klussen dan heb je binnen 24 uur je ei . Nee ik herken het wel hoor de 'obsessie'. Ik probeer dat ook niet, maar denk ook aan niets anders hahaha.... @shirlymommy: wat lekker dat je je weer beter voeld! Geeft niet, het is belangrijker dat jij je beter gaat voelen als dat je hier gaat reageren . Ik snap wel dat je baalt dat je pas met 10 weken naar de baby mag kijken! De eerste weken zijn toch erg spannend, en je wil toch zo snel mogelijk weten of het goed zit. @sari: balen zeg! nu op naar de volgende ronde! @Xdoo: Ja tuurlijk mag dat! gezellig! Waarom hebben jullie toch besloten om nog even te wachten? Jammer dat het zo lang duurt. Ben je echt ongesteld geworden, of gewoon wat bloed verloren? ik had namelijk ook 2 dagen na verwijdering wat bloed, maar dat kan ook nog zijn van het verwijderen van je spiraal. Succes in ieder geval! Misschien is het leuk om jezelf nog even verder voor te stellen? getrouwd? leeftijd?
@xdoo: welkom! Wil je jezelf even voorstellen? (Getrouwd, samenwonen, leeftijd, woont in omgeving?) Thanks
Zo ik heb weer even 10 pagina's terug gelezen en zo veel mogelijk op iedereen gereageerd. Ik heb nog steeds geen echte positieve ovulatie test gehad. Ik heb ze nu allemaal onder elkaar geplakt, en hij werd donkerder, en toen weer even licht en nu weer donkerder. Als mijn banner klopt, dan moet ik toch eerdaags wel een positieve hebben , edit, ik zie nu nog 2 dagen tot mijn eisprong, dus vanavond of morgen een positieve?? dat zou fijn zijn. Ik hou toch maar even mijn banner aan, dan heb ik mijn nod 19 maart 'pas'. 'duurt lang' Ondertussen klussen we lekker door . Ik ben wel iets minder mee bezig als ronde een.
Ik ben 20 en mijn vriend is 26 we zijn beide in oktober jarig. We wonen sinds mei 2011 samen in zwolle en hebben sinds juli 2010 een relatie. Als jullie nog meer vragen hebben hoor ik het wel!
@Kowalski Ik ben 4 dagen echt ongi geweest. De reden dat we nog wachten is omdat mijn vriend nog niet helemaal aan toe is.. ik denk dat hij het idee om verantwoordelijk te zijn hem beklemd.
@xDoo WELKOM! Als je vragen hebt kan je hier altijd stellen! @jeansflower hahaha jaah ik ben echt blijd at die medicijnen heeft gewerkt. Ik ben niet eens misselijk meer. Ik voel me gwn goed. Jij hebt al ijna je eerst echoooooooooo!! ZO SPANNEND! @kowalski KLUS ZE!
Hoi allemaal, @sari...weet niet of ik je al welkom heb geheten, maar bij deze @ tralalala Gedeelde leed is halve smart, ik werk ook dit weekend, haha @femmes geaccepteerd! Je mag het bijna vertellen!!! @koekenpan...fijn he de zorg verzoekje gestuurd trouwens! @xdoo Welkom! @shirley goed dat het weer beter met je gaat!
@xdoo : welkom!! Dat hebben mannen wel eens.. Maar komt vanzelf goed haha! @all: bedankt voor de reacties.. Net gedoucht en ging aardig. Alleen ging m'n andere been slapen.. Ik hoop niet dat ik nu weer een andere kruisband of m'n meniscus heb gescheurd.. Kon net wel iets belasten, maar wel voorzichtig. Straks toch maar even naar t paardje en hopen dat iemand me daar wil helpen.. Vast wel @kowalski: klusssennnnn! Haha! Morgenochtend heb jij gewoon die knaltest en is het: Zondaggggg, zondaggggg, vandaag blijf ik de hele dag dicht bij je.. Zondaggggg, zondaggggg, we hebben tijd om lekker lang te..
@Shirley, leuk dat je er weer bent meis! En fijn dat het beter met je gaat! @Keef, hier nog niks aan de hand! Temperatuur was vanochtend nog hoog, dus wacht nog ff af! Balen van je knie zeg! Doe maar rustig aan! @Xdoo, welkom meis! Grappig dat je ook in Zwolle woont @Kowalski, ja voelt idd als een eeuwigheid! Zou mooi zijn 6x is scheepsrecht! haha! Succes met 'klussen' meis!
Proberen zwanger te raken: -Keef85 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 1 Maart -Kaatje87 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 1 Maart -La Palma (29 jaar), ronde ?, 2e kindje, NOD 4 Maart -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD 11 Maart -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 13 Maart -Simoontje123 (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 16/17 Maart -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 17 Maart -NdNk (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 18 Maart -JackieSt (31 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 Maart -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD ? -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Sari123 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD? -Xdoo (20 jaar), ronde nog niet echt begonnen, 1e kindje, NOD? Zwanger! Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober Echo's Femmes82: 6 Maart 2e echo MamavanM1: 27 Februari 1e echo Jeansflower: 8 Maart, 1e echo Babyflower: 8 Maart, intake Shirleymommy: 27 Maart, 1e echo