@ XDO: Welkom @ Kowalski: hopelijk komt je ei snel en succes met klussen @ Kaatje en Keef: Nog steeds geen rode duivels wat super spannend. Dat moet toch haast weel raak zijn. @ Keef: wat balen van je knie. Hopelijk herstelt hij snel. Heb je al testen gehaald?
Mijn banner heb ik gezet denk ik op 35 dagen en een lf van 9. (kon niet lager dan 9) Laatste 2 cyclussen heb ik een lf van 8 dagen gehad, dat weet ik omdat ik toen getemperatuurd heb. Maar heb mijn banner ondertussen al een keer vooruit gezet 2 dagen. Ik zit nu op dag 38 van mijn cyclus.
eigenlijk ben je dan dus al langer over tijd als je je banner vooruit hebt gezet. Heb je, je ei gevonden? Hoe lang was dat geleden?
Ja die heb ik vooruit gezet omdat ik toen nog geen eisprong had gezien. Ik zit nu pas op 9 dpo. (zit raar in elkaar bij mij geloof ik)
@sari, ik heb ergens op dit forum gelezen dat je pas kunt spreken van een menstruatie als je minimaal 2 dagen helderrood bloedverlies hebt. Donker bloed is oud en telt niet als menstruatie. Dus wellicht is er nog hoop!! Zie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/419290-wanneer-zeggen-ongy-ben.html bericht 4, 5 en 6! @keef, kl*te zeg van je knie Hopelijk herstelt het snel! @xDoo, welkom hier!! @all, vandaag weer een zeurend gevoel in m'n onderbuik... Had ik donderdag ook al, vrijdag nergens last van, en nu dus weer... Maar nog geen bloed.... Zou er dan toch nog hoop zijn deze ronde....?? Zo stom he, ik had echt alle hoop laten varen en voelde totaal geen spanning omdat ik gewoon wist dat het toch niet zou lukken deze ronde, en nu m'n NOD dichterbij komt wordt het toch weer spannend.... *zucht*
Voor mijn cyclus ben ik idd wel overtijd! Omdat mijn lf 8 dagen is, althans vorige cyclussen. Maar kan denk ik nog niet testen! Snap je me nog?
@tralala: het kan best dat die krampen niet van aankomende ongi zijn maar van een innesteling. Je hebt tenslotte maar 1 zaadje nodig! @kaatje: in principe nestelt je ei in na 7 dagen en dan begint je lichaam HCG aan te maken. Afhankelijk van hoe snel je lichaam dat doet.... Test je misschien nu al positief en anders pas over een paar dagen. Maar eigenlijk ben je dus gewoon minimaal 4 dagen over tijd nu...moet ik helpen zoeken naar die testen in je tas?!
@Jeansflower, ik heb mijn eisprong vorige week donderdag gehad. Zit nu pas op 9 dagen na mijn eisprong. Vandaar dat ik nog niet test! Haha erg vaag allemaal he! Maar het goede nieuws is, dat vanochtend mn temperatuur hoog was!
@ Kaatje: Ik begrijp je nog. Zo te lezen is het bij jou ongeveer hetzelfde als bij mij in de laatste ronde. Ik had toen op vrijdag de eisprong en op de zaterdag een week later zou mijn ongi normaal gesproken moeten komen. Ik testte toen negatief en pas 6 dagen later positief. Achteraf gezien logisch omdat de innesteling waarschijnlijk 1 dag voor mijn nod was. Fijn dat je temp nog steeds hoog is. Laat je niet gek maken hoor door ons. Volgens mij zijn wij met zijn allen nog ongeduldiger.
@Femmes, haha fijn! Wel lastig om uit te leggen hoor! Haha ik laat me niet gek maken hoor! Lukt jullie niet haha Jullie leven gewoon mee! En das heel fijn! Nou laatste pagina is wel erg ego.. Sorry meiden! Hoe is het met jullie allemaal?
@kaatje ik snap hem zeker ook, spannend. wat houd het in dan als je temp omhoog gaat na je nod??? nog even en dan mag je testen. Hier niet zo fit vandaag erg moe blehhhhh. (ego) sorry... verders heerlijk weekend hoor wie gaat er het weekend testen dan?
Dames Nouuu, nou weer n heel boek gelezen. @Shirley: fijn dat je je weer goed voelt, was de verloskundige toch niet zo'n slecht idee. @Keef: Wat balen van je knie zeg, gatver. Hoop dat je snel weer de oude bent, met een positest! @Kaatje: Haha, goed dat je je niet laat ompraten al wil ik ng wel even zeggen dat t morgen of maandag ook wel kan, haha! Ik heb goede hoop en draaiende duimpjes. Mooi dat je temp nog hoog is! @Kowalski: Ja het was echt weer heel fijn om te zien. Echt bijzonder.. Mag 20 maart weer, en dan ist al een echt pupke. @ei dames: veel succes met klussen allemaal! @Tralalala: Ja vervelend is t.. al dat wachten. Ik hoop dat t alsnog raak is voor je, heb de duimpjes voor jou ook nog aan t werk. @all: Pff, vandaag in zwolle geweest.. Moest even oppassen op de zoon van vrienden (manlief met kameraad) waren bij hun aan t werk. Maar misselijk geweest, heb barstende koppijn, en zoooooooo moe. Wel erg leuk om de 2 kindjes samen te zien spelen, allebei net 1 geweest. Word nog wat als ik er zelf straks 2 heb.. Ga zo dochterlief eten geven en dan hoop ik dat ze wil slapen, want dan kan deze mama ook slapen moe moe.. excuses voor de egotrip
@SchoesjeR, Je temperatuur gaat omhoog als je je eisprong hebt gehad. De temperatuur blijft hoog tot dat je menstruatie eraan komt, dan gaat de temperatuur weer omlaag. Mijn temperatuur is nog hoog! Iedere ochtend spannend haha Vervelend dat je niet fit bent vandaag! Hopelijk knap je snel op! @MamavanM1, je had wel ff een bakkie kunnen komen doen @Tralalala, voor jou wordt het nu ook spannend meis!
@all: jullie hoeven echt geen sorry te zeggen als t over jezelf gaat!!! Ego bestaat hier niet en ik las laatst een artikel dat vrouwen de slechte gewoonte hebben om altijd maar sorry te zeggen... Dus daar gaan we iets aan doen
Hoi meiden! Weer lekker veel gekletst! Shirley, vervelend dat je zo ziek bent geweest! Blij dat het nu weer beter gaat! Kaatje.. Spannend meid! Snap je wel hoor, dat je nog even wil wachten! Laat je niet gek maken door al die vrouwen met plaatsvervangende testdrang hier haha MamavanM1 je mag best ff spuien hoor.. Jammer dat je je niet helemaal goed voelt.. Lekker uitrusten straks!! Ben erg druk geweest de afgelopen dagen, nu lekker de rest van het weekend niks! Vanmorgen bij verjaardag van nichtje geweest, heb haar verjaardagstaart gemaakt.. Ze was er suuuper blij mee! Een Hello Kitty make-up tas taart.. Haha foto staat in m'n profiel voor wie geïnteresseerd is! Vanmiddag mn huis gesopt en ramen gezeemd binnen & buiten. Wat een rotwerk maarja nu blij dat het gedaan is! Fijn weekend allemaal!