Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ik ben voor! ;)

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Goed idee Sammini! Ik ben ook voor!!

3. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Ik kan het nog niet te bevatten. Ik durf mijn banner ook nog niet te veranderen.Morgen misschien. Het drinkt nog niet door.

Zeker goed idee. Ik ben hartstikke voor!

4. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @femmes
    Wat zeg jij nou allemaal weer! Weet hoe hoe breed mn glimlach was toen ik die foto zag met positieve test! Gwn lekker met ons delen joh!! Schuldig voelen hoeft helemaal niet. Want vroeg of laat gaan wij allemaal wel zwanger worden. En btw deze forum is bedoeld om je verhaal te delen mafkees. Doe normaal. Deel je geluk met ons :D

@sammini
    Jaaaaaaaaaah! Ik zie dat je banner hebt! Haha, was het een lange zoektoch ;)? En ik ben er voor om een lijstje te maken hier voor.

@hier
    Nou, net weer getest met een kv test. Volgens mij ben ik niet zwanger hoor. Wel een teleurstelling :( hij was echt hartikke OMO-WIT. Ik ga morgen ochtend weer testen en hopen op een streepje. Fingercross X

5. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Nou meiden. Deze test van Predictor raad ik dus AF! Hij geef jou valse hoop! Ik had net met kv test gedaan. Hartstikke negatief -.-! Zucht

6. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik ben ook voor Sammini!

@Shirleymommy.. Dat is flink balen zeg :( hopelijk alsnog een posi test!!

7. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @cupcake88

Jaah flink balen voor mij :( ben nu echt super confused!!

8. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Balen! Hoop alsnog voor je...misschien morgenochtend of overmorgen testen als je nog niet ongi bent? Ik duim voor je!

9. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    ik ben nu bijna 20, en ik en mijn verloofde gaan dit jaar ook voor een eerste kindje. ik ben er behoorlijk door geopserdeerd geraakt omdat ik het zo erg wil.

Love it veel succes x

10. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @NDNK dankje, ik hoop zo erg dat ik zwanger ben. Ik ga al bijna huilen van de onzekerheid

@littlemestphnie jaah ik snap precies wat je bedoel!! Ik had net ook al prog. Tieners moeder gekeken op sbs6 en kijk vaak 16 and pregnand en teenmom. Ben ook egt geobsedeert!!
    Wanneer ga je trouwen?

11. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @Shirley: wat ontzettend balen. Die Predictors zouden verboden moeten worden. Die valse hoop heb je namelijk niet verdiend.
    Ik vind het echt balen. Ik duim voor je en dat zo toch nog een positieve test in handen mag hebben.

12. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Goedemorgen!

Goed idee van t lijstje!
    Zag dat ook al op die andere forums :)

@littlemestphnie & shirleymommy: probeer niet geobsedeerd te raken, misschien duurt het langer dan je verwacht en dan valt dat dubbel tegen. Hoe oud zijn jullie verloofden? Misschien is het al een keer gezegd maar het zijn teveel berichten om terug te zoeken :)

Die predictor testen lijken inderdaad niet goed, balen zeg! Over paar dagen weer proberen misschien dan wel positieve test.

@femmes: hoe werkt dat nou, ben je dan nu 3 weken zwanger dus geteld vanaf je eisprong?
    Of werkt dat niet zo?

Werkse allemaal vandaag! (Als je moet werken)

13. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Goedemorgen allemaal,

VL uitgelegd hoe lang het meestal duurt voor de gemiddelde vrouw om zwanger te worden...Dus tussen een half jaar en jaar, echter is hij er geloof ik van overtuigd dat het volgende maand direct raak zou zijn ;)
    Ik ben natuurlijk al een poosje van de pil af, maar volgens mij zegt dat niets.
    We hebben afgesproken samen dat het juist geen obsessie gaat worden, zeker niet zo in het begin...dus gewoon genieten van elkaar en condooms aan de kant en we zien wel...:)
    Hoop dat ik dit vol houd...maar ben al super blij dat hij er uiteindelijk ook voor wil gaan...
    Dus misschien is het goed om afspraken te maken...dat het juist geen obsessie moet gaan worden...lijkt me alleen maar vermoeiender...en minder plezierig. maar wie weet als het over een jaar nog niet gelukt is ;)

@jeansflower Ik ben gewoon vrij :) Heerlijk!

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    #214 Kaatje87, 11 jan 2013
    Laatst bewerkt: 11 jan 2013
    @Shirleymommy, idd wel ff oppassen dat het geen obsessie wordt! Want dan kan het juist zo zijn dat het niet gaat lukken! Als je daar alleen maar mee bezig bent! Snap dat je het heel graag wilt meis! En het komt echt wel, alleen heeft even tijd nodig! Knuffel voor jou!

@Jeansflower, je moet tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie geloof ik.
    Ooh en ik ben vandaag ook lekker vrij :)

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @NdNK, goede instelling meis, condooms aan de kant en we zien wel! Tussen een halfjaar en jaar is idd normaal! Zo hebben wij het ook gedaan. En doen we het nog steeds alleen gebruik ik nu wel ovulatietesten vanaf cyclusdag 15 ofzo.. En daarnaast ben ik wel aan het temperaturen omdat ik niet echt weet wanneer mijn eisprong is. En ik daar eigenlijk iets meer vertrouwen in heb dan de ovulatietestjes.

16. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Dankje! Mocht het na een half jaar nog niet lukken, zou ik dat misschien ook gaan overwegen. Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb, weet wel dat zo veel last hebben van afscheiding...;) en de verandering gedurende de cyclus wel wat zegt, naar ik heb gelezen en daar iets uit af leiden valt. Heeft het toch nog iets positiefs ;)

Maarre...ik heb ze in huis hoor...de foliumzuur...en want fantastisch (not) dat er overduidelijk op staat: bij zwangerschap(wens)....leuk bij het afrekenen....gelukkig was de mevrouw erg aardig, haha

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ja daar valt zeker iets uit af te leiden. Schijnt toch zo te zijn als je soort van draden kunt trekken van je afscheiding (jakkie, klinkt wel goor) dat dan je vruchtbare periode eraan komt! Het ziet er dan rauw eiwitachtig uit.

Haha ja foliumzuur.. Je voelt je zo bekeken in de winkel he! Haha, bij mij op de verpakking staat er ook nog een babyhand en een moederhand op!

18. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @alle dames

Slecht nieuws. Ik stond vanochtend om 8 uur op en ging meteen testen met de kv test. En het is DIK NEGATIEF! Ik was er kapot van. Wa niet eens naar school gegaan voor laatste dag les. Ik lag hele ochtend tot middag te huilen op bed.
    Kom door predictor dat ik dacht dat ik zwanger was. En nu opeens test ik negatief. :'( en thanks meiden voor de steun. Gelukkig kan ik met jullie erover praten.

@femmes mn verloofde is bijna 24

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Shirley, Ach meis toch! Maar je moet het wel loslaten hoor! Het moet echt geen obsessie gaan worden! Snap ook wel weer dat je je nu zo rot voelt door de predictor testen.. Kop op meid! Komt echt wel!

Dit is de 1e maand dat je probeert zwanger te raken. Gemiddeld staat er zo'n 6-12 maanden voor! Ik snap dat je het heeeel graag wilt, maar je moet jezelf niet gek maken meis!

20. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ shirley, wat ontzettend vervelend. Maar nog steeds geen bloed? Volhouden he. Knuf

@dames: hier is dan mijn cb test. Net gedaan.

@JEansflower: ik vind het lastig om te zeggen hoe lang ik nu zwanger ben. Je hoort idd te tellen vanaf de eerste dag van je laatste ongi. Dat was bij mij op 8 dec. Dat zou betekenen dat ik 4 weken en 6 dagen zwanger ben. Maar ik heb mijn eisprong vrij laat gehad (rond 27/28 dec). De cb-test geeft aan dat ik 1-2 heb dat betekend dat ik tussen de 3 a 4 weken zwanger ben. Ik ga gewoon eerst uit van mijn ongi. En hoor het binnenkort wel definitief. Wat vinden jullie?

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina