GEFELICITEERD LA PALMA!!! Een streepje is een streepje, hoe licht ook. Dus ik denk wel echt dat je zwanger bent hoor! Voor je eigen geruststelling zou je er over twee of drie dagen nog eentje kunnen doen, kijken of ie dan wel donkerder is. Misschien heb je gewoon een laat ei gehad en zit je nog niet zo ver dpo? Hier momenteel veel wittige afscheiding dus vrees toch dat de duivels binnenkort langs gaan komen Heb echt de neiging om er een testje tegenaan te gooien zodat ik in ieder geval weet of ik nog hoop kan houden, als ie omo-wit is weet ik in ieder geval dat ik m'n ongi kan verwachten binnen een paar dagen. Maar ik denk dat vriendlief nogal boos wordt als ik zonder hem test haha. Dus toch nog maar een paar dagen wachten! Genieten jullie ook zo van het lekkere weer? Ik ben vandaag al twee keer op de fiets naar het dorp geweest met het zonnetje in m'n gezicht, heerlijk! Heb er nu een wasje in zitten die ik dan lekker buiten kan hangen zometeen! Stom is dat dat je dan op zo'n moment kunt genieten van de was doen haha alleen maar omdat je het dan buiten in het zonnetje kunt hangen!
Even snel vanaf m'n werk: la palma gefeliciteerd!!! Even een CB test halen, kan je niet meer twijfelen!!! De rest lees ik vanavond in de trein weer bij
Gefeliciteerd @Palma wow duidelijker kan niet...miscchien een cb test nog doen voor je bevesteging en even de HA bellen met jou vraag waarom hij niet duidelijker is... soms blijft je hcg de eerste weken het zelfde of de kv test kan niet duidelijker worden! Spannende en leuke tijd krijgen jullie @bijna testers, zit me suf te duim draaien hahahah kom op dames kan bijna niet anders dan positesten toch met zulke dagen overtijd jullie houden ons mooi in spanning hahaha @NdNk o dat is raar zou even de HA bellen meid die kan je vast helepen en geruststellen. @simoontke123 hmmm ik heb dat ook wel eens in me cyclus ook toen ik aan de pil zat niet elke keer hoor. de een zegt dat is dan dit en de ander weer dit, wel spannend hoop op je voor een innesteling @all hier nog geen bloed in aantoch dus dat is goed, ook geen ongie krampen of andere ongie klachten zit al op dag 27 en nog nergens last van. Van dagen terug rare klachten en slecht slapen etc naar niks meer en super goed slapen en me echt heeeeel fit voelen??? ik ga uiterlijk zaterdag testen als ik dan nog niet ongie ben succes vandaag testers
Gaan we weer samen testen Schoesje Vorige maand waren we ook tegelijk op een zaterdag met testen, toch? Spannend he! Ik ren elk half uur zo'n beetje naar de wc om te kijken of ik al iets rood zie, word behoorlijk gek van mezelf
Omdat dit mijn eerste ronde is ben ik niet vanaf het begin begonnen met tempen.. Denk dat het nu niet zo veel zin meer heeft of wel? Wie heeft er verstand van? Wil het de volgende ronde wel doen. Ik heb wel 2 weken lang ovutests gebruikt, maar dat duurde te lang zonder resultaat.. Misschien dat ik de dokter vandeweek even bel voor advies.
Ik denk dat je beter inderdaad volgende ronde kunt gaan tempen en ovutesten.. En ik zou zeker je huisarts even bellen, er zijn pilletjes die je menstruatie op gang kunnen brengen, dan kun je verder met ronde 2!
ik voelde me een paar dagen geleden ook ineens superfit haha! Nu na een nacht piekeren niet echt.. Kon ook niet lekker liggen door die knie Ga eerder naar huis en vriendje ook.. dus waarschijnlijk vanavond testen!! Heb wel een beetje steken in mn buik maar iets hoger als dat ik normaal ongi pijn heb?
@Tralalala ja klopt zouden we doen maar ik werd ongie vorige ronde en was toen niet nodig helaas Nu denk ik ook zo van ik word gewoon ongie dan is de teleurstelling niet zo groot en ach pas ronde 2 he...wel uber spannend vind je niet. @keef o ja joh hmmmm misschoen dan toch zwanger hihihi hoop t voor jullie zo Ja had ik ook eerst een paar dagen niet fit nu ineens super fit hahah o vervelend zeg die knie anders ff naar de dokter bellen??? Spannend hoor vanavond testen,laat je t ons allen weten
tuurlijk laat ik het gelijk weten als ik getest heb. Of kan ik beter morgenochtend testen? iemand ervaring? (heb al best wel wat thee op vandaag....)
Neeeeee gewoon vanavond joh, moet je even geen thee of water meer drinken en je plas even ophouden. je bent al aardig overtijd dus je kan gewoon elk moment van de dag testen succes straks. lief dat je t gelijk laat weten met foto's natuurlijk hahah
Op zich is morgenochtend voor jezelf misschien wat praktischer, maar vanavond kan ook gewoon hoor. Gewoon een paar uurtjes niet drinken en plassen! *fingers crossed!*
oke! opzich zou je wel kunnen tempen om ritme vast in te krijgen. maar of je veel duidelijkheid hebt in je temp kan ik niet zeggen. aangezien je niet goed verschil kan zien in eerste en 2e deel van je cyclus omdat je niet zeker weet waar je in je cyclus zit! Als ik over 2 weken nog geen duidelijkheid hebt in mijn cyclus bel ik ook de ha. en ovulatie testen hoe zagen ze er bij jou uit? bij mij waren ze heel schommelend maar niets richting de positief..
@La palma: oooooh van harte gefeliciteerd meid! die is hartstikke positief, ik had ze nog veel lichter, een cb digital er tegenaan gegooid en zwanger !!! Echt super, geniet ervan.. @Keef: Oh, ben eeeeecht benieuwd!! Ik duimdraai nog steeds, word tijd dat dat niet meer hoeft. Straks nog even plassen en dan ophouden, zodat je oude plas er n beetje uit is. hihi, zit gewoon zenuwachtig mee te doen hier, haha hoe stom eigenlijk.
Goh, ik verbaas mezelf. Ik ben vandaag helemaal niet zo moe.. (wel een beetje) maar laaaang niet zo erg als de afgelopen dagen/weken. Komt denk gewoon door 't weer, heerlijk zonnetje! Ga zo nog even buiten zitten.
@keef: ik zou voor de kruidvat gaan.. Heb ik bij beide zwangerschappen goed positief mee getest, en de afgelopen x 4 dagen voor nod. Dus als je hcg heb dan geeft ie t nu wel aan. Ik kan je die aanraden.