@keef: Balen zeg, witte test. Er hoeven niet direct 2 streepjes komen te staan, soms duurt t ook wel eventjes. Staat wel op t pakje tot hoelang je mag kijken.. Balen meid !!
@kaatje omg omg omggggg!! Ik zie echt een tweede streepje zonder te turen hoor!!!! Alvast gefeliciteerd ik zou gwn cb digitaal doen als je al 3 uur niet hebt geplast. Want met cb digital had ik ook niet met de eerste urine gedaan. En die gaf ook dat ik zwanger ben. Terwijl die etos test een heeeeeeel licht streepje gaf. @jeansflower kan je de test in sprayen? Wist ik helemaal niet joh al mn testen zijn ook vervaagd @keef aahw wat jammer maar er is nog hoop zolang er geen bloed is. En btw femmes testte pas licht positief toen ze 6 dagen overtijd was! En btw er hoef niet meteen een streep te verschijnen de eerste twee keer testen bij mij moest ik paar min wachten tot dat ik een streepje zag. Dacht eerst echt dat ik negatief zal testen. Maar na 4 min wachten zag ik toch wel heel licht streepje. Cb digital deed ook lang er over nadenken hahaha. @ all ben vandaag speciaal vroeg wakker geworden op mn vrije dag om goede nieuws te lezen. Waaah ik ben zooooo blij!
kaartje alvast een voorzichtige GEFELICITEERD! ben benieuwd naar foto van je volgende test! keef jammer van de test maar als er nog geen bloed is kan het nog! misschien te vroeg getest..
Ik zag toch ook een heel licht streepje Kaatje dus een voorzichtige gefeliciteerd! Hoop dat de volgende test wat duidelijker is.
Jammer meid maar zolang je nog niet ongesteld bent... Misschien aan het einde van de week nog een keer testen.
@shirley: Ja heb ik gehad ja.. Het was allemaal goed, een mooi klein frummeltje te zien. De echo's staan bij mijn foto's, dus kun je ze wel even bekijken. trouwens, 2e echo: 20 maart voor t lijstje.
Proberen zwanger te raken: -Keef85 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 1 Maart -Tralalala (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 5 Maart -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD 11 Maart -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 13 Maart -Simoontje123 (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 16/17 Maart -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 17 Maart -NdNk (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 18 Maart -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD 19 Maart -JackieSt (31 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 Maart -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Sari123 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD? -Xdoo (20 jaar), ronde nog niet echt begonnen, 1e kindje, NOD? Zwanger! Femmes82, (30jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober La Palma (29 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: ? Kaatje87 (25 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 7 november ? Echo's Femmes82: 6 Maart 2e echo MamavanM1: 20 Maart 2e echo Jeansflower: 8 Maart, 1e echo Babyflower: 8 Maart, intake Shirleymommy: 27 Maart, 1e echo
Haha, zou ik m te vroeg hebben weggegooid? dacht, als er nu niets is, dan zal het wel niet komen ook Heb de kruidvat testen en ook nog 2 van de DA. dus nog 1 kruidvat over en die 2 van de DA. Dus wie weet als de rode duivels uitblijven... @kaatje: even gekeken bij je foto's maar lijkt me een streepje hoor!!!
@kaatje Super!!! Gefeliciteerd. Geniet ervan. Ben zo blij voor jou. Onze duimen hadden toch gewerkt. @mamavanm1 ooohh prachtig!!! Ik zal zo de foto's gaan bekijken.
ohjaah nog een goed nieuws te vermelden. Ik ga 6 april trouwen ipv de zomervakantie. Anders pas ik niet meer in mn jurkje haha
@kaatje hahhaa jaah ik zal maar eens gaan doen xD ik ha al wel een sterk gevoel dat er deze ronde toch een paar zwanger zullen zijn en het is waar. Ik ben zoo blij.
@keef morgen nog even testen wacht 5 min en dan pas kijken. Anders als je plas helemaal is doorgelopen en je nog steeds geen streepje ziet denk je al gauw dat je negatief test. Maar die hcg moet nog even reageren met de teststreep. Je ziet hem nog niet geljjk omdat je nog weinig hcg aanmaakt.
Shirleymommy, fijn joh sneller trouwen!!! Nog maar een maandje en dan is het al zover! Fijn joh. Nu ik nog zwanger dan. Vriend wil niet trouwen.