@shirleymommy: thanks voor de uitleg!! Morgen of vanavond nog maar even een keer testen als de duivels niet doorkomen en wat fijnnnn!! eerder trouwen!!! Leuk zeg! Mijn vriend wil ook niet trouwen! vind ik persoonlijk wel jammer, maar wie weet... @all: ik heb wat foto's in mijn profiel gezet
Hij wil nooit trouwen. Kost te veel geld en hij ziet niet in wat je ervoor terug krijgt :-S misschien als ik zwanger ben dat ie dan omslaat. Hoop ik stiekem wel op. Toch ieder meisjes droom om eens een mooie trouwjurk aan te hebben. Hij zegt dan op zijn beurt; dan koop je er toch een en dan kan je m iedere dag dragen :[
@Shirleymommy: wat leuk dat je zo snel al gaat trouwen. Moet je nog veel regelen? Mijn vriend wil ook niet trouwen. Misschien als we kinderen hebben wel maar dan hoeft het van mij niet meer.
Ohhh, je hebt gewoon een Fjorden paardje. Ben zwaar jaloers, heb vroeger ook altijd op Fjorden gereden. Leuk om wat foto's te zien. Heb je ook een gezicht bij de naam!
Haha, je mag altijd een keertje komen rijden hoor Of gezellig mee op de kar, doen we ook Ja, ik zat erg te twijfelen over onze 'samen' foto... Als hij toch zou weten dat hij op internet staat
Als je wat dichter bij zou wonen dan zou ik het zo doen, haha! Mijn vriend wil ook niet met z'n foto op internet. Moet altijd 'toestemming' vragen als ik bijvoorbeeld eens een foto van ons samen op m'n Facebook wil zetten. Maar je hebt een leuke vriend hoor. Jullie zien eruit als een leuk stel!
@keef o nee misschien over 2 dagen weer. Jammer meis. Blijf hopen voor je. @kaatje GEFELICITEERD meid had ook even gereageerd in je album, super. Vanmiddag zou ik een kv doen die geven mooiere strepen. O ben zo blij voor je. En jij maar denken heb ik wel een ei gehad JA dus spannende tijd voor jullie.
@SchoejsR, Thanks! ja idd, daar twijfelde ik eerst aan.. Maar toen mn temperatuur omhoog ging wist ik dat ik mn eisprong wel had! Pff ik kan het amper geloven!! Ben ook helemaal hyper!!
@keef wat jammer naar inderdaad wie weet. Ik heb best wel veel mannen gezien die eerst niet wilde trouwen en toch later willen trouwen omdat ze zien hoe graag hun vrouwen dat willen. @simoontje voor jou hetzelfde als wat hier boven staat maar wat jullie ook kunnen doen is pre-wedding photoshoot. Had ik ook gedaan in de zomer vakantie ik zal eens de foto uploaden. @jackiest jah alleen nog uitnodigingen, bedankjes, eten. Kleren hebben we al dus dat scheelt.
Nou ik heb een paar foto's geupload van mn pre-wedding photoshoot. Ik heb echt honderden foto's maar ik heb een paar geupload.