Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Jeeeeej! Nu geen voorzichtige gefeliciteerd meer! GEFELICITEERD Femmes! Echt super!!

Ik zou ook eerst uitgaan van je ongi! De verloskundige corrigeert het anders wel!

2. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Dan ben ik in eerste instantie gewoon al 4 weken en 6 dagen. En uitgerekend een dag na mijn verjaardag;).

Hoe gaat het verder met de anderen?

3. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @shirleymommy: wat vervelend dat deze weer niet positief is. Zoiets moet natuurlijk wel tijd hebben en er is maar een heel Klein groepje die t geluk hebben dat het gelijk raak is.
    Laat t van t weekend even bezinken, plan iets leuks voor afleiding..

@femmes: wow gefeliciteerd, nu is t echt ECHT! Super!! Mooi verjaardagscadeau ;)
    En met mij gaat t goed, nog geen ongi.. Dus we wachten nog even af.

4. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @ndnk: grappig he van die foliumzuur.. Tegenwoordig vragen ze bij KV dus ook of ik weet hoe t werkt. Ging net testen halen en koortslip crème. Toen vroeg ze of ik wist hoe ik t werkt.. Dacht eerst dat ze t over de test had Hahahah. Maar ze had t over de crème. ;)

5. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @jeansflower: jij hebt nu dus ook een lading testen in huis?

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Haha en ik heb er ook 10 op voorraad + nog een clearblue..

Vanochtend heb ik nog een ovulatietest gedaan en beide strepen waren nu bijna even donker! Zal het wel gauw aan mijn temperatuur zien. Als ik mn ei heb gehad zal ik ook eens een banner maken. Heb ik tot nu toe niet gedaan omdat ik niet precies wist wanneer ik mijn ei had.. Kijken of het gelijk is met de vorige maand..

7. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @femmes GEFELICITEERD!!!! ben zo blij voor jou! Je blijft toch wel hier kletsen hea? haha

@dames hier thank you voor al jullie steun. Het gaat al weer wat beter. Ik heb nog geen bloed dus nog een beetje hoop.

8. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @femmes: ik heb nu 2 van die doosjes 2v5. En nog wat gratis bij de ovu testen. Totaal nu 8 stuks haha.

9. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Femmes82: Gefeliciteerd!!! Nu proosten met een glas ranja ;) Haha...super leuk voor je! Hoe voel je je verder?

@Shirleymommy: balen meid!!

@jeansflower, hahah lekker dan...wat is dat toch met koortslip hebben? Hoor er heel veel over...heb er zelf heeeel lang last van gehad. Gelukkig is het nu over...Maar niet door de creme helaas...goed eten en zo weinig mogelijk aanzitten was hier het beste...;) Succes ermee iig ;)

10. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Femmes82: Gefeliciteerd!!! Nu proosten met een glas ranja ;) Haha...super leuk voor je! Hoe voel je je verder?

@Shirleymommy: balen meid!!

@jeansflower, hahah lekker dan...wat is dat toch met koortslip hebben? Hoor er heel veel over...heb er zelf heeeel lang last van gehad. Gelukkig is het nu over...Maar niet door de creme helaas...goed eten en zo weinig mogelijk aanzitten was hier het beste...;) Succes ermee iig ;)

11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @ndnk: ik hb nu al 3 weken koortslip. 1 was bijna over, komt er nog 1 overheen. Miss stress door m'n werk, of ontpillen/ hormonen..

12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Tjah, heel vervelend....heb er een 2 maand last van gehad. Stress, slechte weerstand kunnen allemaal factoren zijn inderdaad...

13. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit koortslip gehad. Gelukkig maar ik hoorde van mn vriendin die het heeft dat ala je het eenmaal heb dan kom je er nooit meer van af. Weet niet of het wel zo is.

14. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Natuurlijk blijf ik hier kletsen. Ik laat jullie niet zomaar in de steek. Ik klets net zolang tot jullie allemaal met mij zwanger zijn;)

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Shirley, denk dat je het herpes virus bedoeld..

16. Leetje25

Leetje25 Actief lid

30 dec 2012
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi allemaal! Ik heb even alle 24 pagina's gelezen hihi. Ik ben eind november gestopt met de pil. 22 december weer ongesteld geworden (dus nu een cyclus van ongeveer 22 dagen).. nu hebben we behoorlijk geklust ;) maar iemand enig idee wanneer ik een test zou kunnen doen? Als ik uitga van een cyclus van 22 dagen zou dat v.d. week al zijn volgens mij.. ik vind het zo verwarrend soms.. hihi. Dit is de eerste ronde dus nog niks te vrezen maar ik denk aan niks anders meer hoor :):)

17. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Welkom Leetje,

Je zou een banner aan kunnen maken. Je vult dan in wanneer je 1e menstruatiedag was bij je laatste menstruatie en hoelang deze cyclus duurde. De banner houdt dan bij hoever je zit.
    En wij kunnen mee gluren en meeleven als je (bijna) overtijd bent;)

18. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Sorry NdNk, helemaal vergeten te reageren. Dank je wel. Afgezien van dat ik heel veel hoofdpijn heb (vanaf maandag), vooral vandaag een hoofd dat uit elkaar lijkt te knappen, voel ik me wel goed. Hoofdpijn nu zo goed als weg, maar verder heb ik nog niet echt veel symptomen.

Het gekke is dat ik dat vorige maand wel twee weken had. Dagenlang heel misselijk, zeer gevoelige borsten en tepels, krampen enz. We hadden toen echt het idee dat het raak was, maar werd gewoon ongesteld. Nu eigenlijk (op wat krampen na) geen klachten voor de NOD en wel zwanger. Een lichaam kan je goed voor de gek houden.

19. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Welkom Leetje! :)

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Jeeej! Mijn banner doet het nu ook! Weet niet of ie helemaal precies klopt.. Maar kan hem altijd nog veranderen :).. Zo kunnen jullie mij in de gaten houden ;)

Deel Deze Pagina