Dag dag, @ Kaatje: Heb je er al van kunnen genieten of kun je het nog niet bevatten? Heerlijk gevoel of niet dat je zwanger bent. Geniet ervan en laat alles lekker over je heen komen. @ Keef: Wat balen dat je test wit was. Ik denk ook, net als een aantal anderen dat je hem te snel hebt weggegooid. Heb je het al op nieuw geprobeerd? @ Shirley: wat lekker dat je eerder gaat trouwen. @ All: Ik heb jullie foto-albums even bekeken. Wat een leuke foto's en wat leuk om een gezicht erbij te hebben. Ik heb in mijn prive-album ook een paar foto's van mijn trouwen toegevoegd. Morgen komt er uiteraard een foto van de echo erbij
@femmes o ga ik even spieken hahah, had je bij mij ook dus erg benieuwd naar die van jou Vraagje hoelang heb je ovutesten gebruikt voor t raak was
Ik was een klein beetje begonnen in de maand dat ik zwanger werd. Maar echt uitgeprobeerd dus niet serieus. Kunnen we niet echt mee tellen. Hahaha spiek maar raak
o ok maar je had wel je ei gevonden dan??? hahaha wel lekker snel welke ronde was t raak? mooie foto's meis prachtige jurk
Dank je wel Bij mij was het in ronde 6 raak net als bij kaatje. Eigenlijk was het in de laatste ronde erg raar gegaan. Ik dacht altijd rond dag 14 -16 mijn ei te hebben (was op een zaterdag) ik dacht die donderdag ervoor dat mijn ei er al was. Die zaterdag toch een ovu-test gedaan en toen omo witl. Ik dacht dus dat ik hem had gemist . Een paar dagen doorgetest maar hetzelfde resultaat. Toen gestopt met testen. Woensdag na het klussen dacht ik ineens vruchtbaar slijm te hebben en die donderdag ook. Maar geen knal ovu test te hebben. Die vrijdag krampen gehad en dit blijkt mijn ei te zijn geweest. Lekker vaag dus allemaal. Mijn ei was er dus bijna een week later dan gedacht, Waarschijnlijk daarvoor steeds op de verkeerde momenten geklust.
@ Schoesje: hoe is het bij jouw eigenlijk? Bijna je nod zie ik, maar was jij dat nou dat je je ongi aan voelde komen? Ik hoop zo voor je dat die uitblijft.
Ja dat kan ik me voorstellen. Zoveel maanden ben je bezig en ineens is het zover. Ik had het je ook beloofd met het toesturen van de ovu-testen Geniet lekker op je roze wolk.
Hahahah Kaatje het is echt zo, zou ik ook wel hebben hoor hoe voel je je??? @femmes joh wat een verhaal zeg. maar het was raak Ik wil ook graag ovutesten omdat ik wil weten of ik een ei heb en het idee heb dat t sneller raak is dan misschien heel stom maar ja. Ja ik voelde me vanmiddag al ongie worden maar nog niks door gezet gelukkig, blijf me zelf voor houden dat ik gewoon ongie wordt dan is de teleurstelling niet zo groot. Heb je ook na je nod getest??? Misschien houd me lichaam me wel voor de gek, of als je zwanger bent voel je je dan ook de eerste zoveel tijd ongie?
Ik ben 1 dag voor nog begonnen met testen. Maar mijn ei was dus een week ervoor. Daardoor omo wit. Uiteindelijk pas op dag 6 naar nod positief getest. Als ik in die ronde niet zwanger was geworden was ik de maand erna serieus met de ovu testen aan de slag gegaan. Ik denk ook wel dat het kan helpen. Iig om door te krijgen hoe je cyclus in elkaar steekt en wanneer je je ei hebt. Was bij mij uiteindelijk ook heel anders dan verwacht. Gewoon doen dus.
@femmes: morgen je 12 weken echo!!!! Zo snel gegaan! Voor jou vast heel langzaam Heb echt maagzuur, vanmorgen bijna overgeven bah bah bah. Ben blij als 12 weken er zijn! Geen kwaaltjes meer. @kaatje: Moeilijk te bevatten he!
Wauw Lapalma & Kaatje!! gefeliciteerd!! super leuk!! Geniet van jullie zwangerschap! @femmes: wat leuk jij gaat het bijna aan iedereen bekend maken! je zal vast wel eens te horen krijgen 'zie je wel, ik zei het toch! ' wat een mooie foto's ook van jou! mooie jurk! @jeansflower: ik snap heel goed dat je daar onzeker van word. Ik heb geen foto meer, maar weet dat mijn test bij mijn dochter van MvM ook lichter was dan de controle streep. Over een paar dagen kan je naar de eerste beelden van jullie baby! @cupcake: Inderdaad gewoon de HA bellen. So be it als hij je ongeduldig vind! Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen, ik hoop dat hij je kan helpen en je verder kan. @schoesjer & @tralala, spannend meiden! jullie ook bijna testen! ik duim ook mee! oh lees nu dat je toch ongi krampen voelt!! hopelijk is het iets anders @keef: oh jammer een omo witte test . Had zo leuk geweest! Wanneer ga je weer testen? Wat een leuke foto van jou en je vriend! Jullie zien er leuk en hapy uit samen @shirlymommy: wat leuk dat je gaat trouwen!! we willen natuurlijk wel een foto zien van je jurkje! , ik zie dat je foto's geplaats hebt, mooie foto's! Mooie meid ben je! @simoontje: jammer dat je vriend niet wil trouwen! Voor mij persoonlijk hoort het er een beetje bij, ik zou heel erg balen als mijn vriend niet had willen trouwen. hihi, ja ga je boodschappen doen in je trouwjurk @koekenpan: wat lekker dat je nu zeker je ei hebt gevonden, dus je kan bijna het wachtbankje op! spannende weken!
ok ja doet me goed om te horen thanks... we willen het zo graag... las net op internet dat de eerste 7 weken zwangerschap aan kunnen voelen al menstruatie klachten,,, hoop t zo. Fijne avond dames thanks voor de tips
Hier nog steeds geen positieve ovulatie test te bekennen . Ik word daar dus echt ongeduldig van. We klussen wel om de dag, dus kan mijn ei als het goed is niet missen, maar heb dus niet echt een idee wanneer ik kan testen. Ach we zien het wel.
Ja morgen idd alweer mijn 12 weken echo en vrijdag daadwerkelijk 12 weken. Heerlijk. Ik kan echt niet meer wachten tot morgen. Ik moet morgen officieel werken tot half 1, maar ik werk nog maar even door. Gaat de tijd wat sneller. Om 15.50 de afspraak. Van daarna elke dag het aan iemand vertellen. We beginnen morgenavond gelijk. Schoonvader vandaag al gevraagd of mijn schoonmoeder vrij is, want dan kom ik even voor de thee. Ik houd jullie op de hoogte!! @ Kowalski: wat balen dat je je ei niet kunt vinden. Je klust heel regelmatig dus daar kan het niet aan liggen.
@Femmes; wauw mooie fotos, en een prachtige jurk! En ooooooh morgen weer echo, zou ik ook wel willen hihi. Ben benieuwd naar je humpie! @all: ooooh ik had vanmiddag wat raars. Was even met mn dochter op de fiets het dorp in. En er kwam een (beetje vieze) man aan fietsen.. zegt ie: Mag ik even wat vragen? Ik: Ja natuurlijk. HIj: Ja heb je hier ook een bordeel? Dus ik keek m eventjes verschrikt aan, hoe kun je dat een jongevrouw vragen met een klein kind voorop.. Zeg ik : PARDON? Nee natuurlijk niet!!! Trok er even een vies gezicht bij. Zei hij nog wat onverstaanbaars, en toen keek die beetje verschrikt en fietste die gauw door!! :S Zei nog even hard; GADVERDAMME er achteraan.. Ieeeeeeh, voelde me echt even heel vies, hahhahaha. Hoe durft ie.. zei al tegen mn man: ook al waren hier nog zoveel bordelen, geen vrouw zou t met hem willen doen, haha baaaaah.. vies vies vies!!!!!
ohhh bah @mamavanm1!!! nee dat vraag je niet inderdaad! dan zoek je dat maar even op op het internet, of je kijkt in een telefoonboek :s...
@ mamavanm1: idd een rare situatie en raar dat je iemand dat zomaar durft te vragen. Je maakt nog eens wat mee. En je woont bij mij in de buurt? Daar lopen toch niet zulke mensen rond? Jij gaat toch naar dezelfde praktijk? In welke plaats woon je eigenlijk? Gaan we even cryptisch doen: in Wi, Vrie, Vroo, DH, En, We?