@keef: he jammer zeg! zou leuk zijn als het dan nu gewoon zou doorbreken, zodat je niet te lang hoeft te wachten. @shirley, ik ben ook niet blond hoor . @all: ik ben nogal onzeker over mezelf, maar heb toch wat foto's toegevoegd in mijn albums. mijn trouwen is alweer bijna 4 jaar geleden, dus ook maar een foto van nu . Ik doe normaal tussen 16.00 en 18.00 mijn ovulatie test. Maar dacht doe het nu even. vanaf 8.00 niet meer geplast, en niet heel veel gedronken. Nu is dit het resultaat: Bekijk bijlage 310078 Maakt het heel veel uit of je hem nu om 11.30 of om 17.00 zou doen?? Zou dit dan toch betekenen dat ik morgen mijn eisprong heb??
Bedoel je nou een zwangerschapstest? Want die zijn echt wit wit. Maar een ovulatietest heeft meestal een licht lijntje ook al is hij negatief..
@shirley mooie foto's meid erg leuk, en wauw miss verkiezing gewonnen wil ik ook wel Maar inderdaad iedereen is mooi...
Kowalski, niet onzeker zijn hoor! Ik vind je een hartstikke mooie vrouw! Je straalt op alle foto's echt en je hebt naar mijn mening echt geen reden om niet blij te zijn met jezelf Hoewel ik weet dat dat makkelijk gezegd is hoor, ik ben ook niet echt zeker over mezelf, vooral niet nu ik het zwaarst weeg dat ik ooit heb gewogen :S
@all ik heb ook wat andere foto's geplaatst iets anders dan trouwfoto's @kowalski leuke foto's en je bent een mooie meid hoor @tralalala wanneer ga jij testen ik denk ik toch vanavond of morgen ochtend kan niet wachten en manlief ook niet meer... vooral nu ik ook vandaag niet t idee heb ongie te worden. oooo weer een ego bericht
@mamavanM1 @shoesjeR @tralalala Dankjewel voor jullie reactie. @cupcake kan je de foto even uploaden zodat wij met zn alle kunnen turen? Ik zal zonder flits maken. Want na mn ervaring zie ik met flots juist minder. Anders maak je allebei met en zonder flits.
@cupcake, ja post even een foto dan kunnen we meekijken! @schoesje, oooh spannend vanavond of morgen testen! Ik ga vrijdagochtend denk ik testen. Ik ga het sowieso niet volhouden tot zaterdag haha. Zou toch wel héél gaaf zijn als het raak is, volgende week gaan we een midweekje weg met familie, denk dat we het dan wel meteen zullen vertellen Maar goed, ik heb behoorlijke ongi krampen weer vandaag dus vrees dat het er toch aan zit te komen Of zou dat komen omdat ik net een uur fanatiek Xco heb gedaan?
Keef wat balen zeg van je witte test Had zo gehoopt dat je nu een positest in handen zou hebben! Nou ja op naar de volgende ronde dan maar, nieuwe ronde nieuwe kansen!
Ja, hoop dat ik nu dan ook gewoon vanmiddag of morgen ongesteld wordt... dan kan ik weer verder kijken en haal ik denk ik wat ovutesten... Al ga ik die bestellen op internet.. Want dat valt echt gewoon op als ik die bij de kruidvat ga halen hahahaha! @bijnatesters: spannennnnnd!!!
ahhh dank! lief van je! @ all leuke foto s allemaal! echt grappig om nu een beeld te hebben van jullie!
Moooie foto's iedereen, jullie zien er allemaal mooi uit ! @testers: Hup hup, naar de winkel.. ben benieuwd
nou ik heb een test gedaan van het da merk en ik moet zeggen ik zie heeeeeeeelllll licht een streepje maar ook weer niet. krijg hem niet op de foto dames sorry. de streep is heel licht wit rose...misschien waar het streepje hoort...maar als ik zwanger zou zijn dan moet hij nu toch posi zijn
Hmm.. mijn testen begonnen ook suuuuuuuperlicht. echt een TUUUURstreepje. Ga anders naar de kruidvat? Die teste bij mij nog beter dan testen wat je 6 dagen voor nod kon doen.
En weet je wanneer je je ei heb gehad? misschien was die net 2 dagen later dan verwacht.. noh dan zou die morgen of overmorgen duidelijk moeten zijn.
Spannend schoesje...!! Idd toch maar even met kv 2v5 testen? Op zich kan het best hoor dat je heeeeel licht test, als je ei iets later is geweest en je zit bv pas 10 dpo dan heb je nog maar heel weinig hcg in je urine.