Ik wil ook testen Maar heb afgesproken dat we het sowieso samen doen, en pas vrijdagochtend.... Dus ik moet nog even wachten helaas
@mamavanm1 ja zat ik ook al aan te denken doe ik denk ik zaterdag als ik dan nog niet ongi ben, er zitten 2 testen in...ben er zo van overtuigt dat ik zwanger ben ach misschien houd me lichaam me wel voor de gek. lees nu ook slechte dingen over da test... thanks voor de snelle reactie dank jwel meid
@mamavanm1, geen flauw idee, ik temp niet en gebruik geen ovutesten... Dus zou echt totaal niet weten wanneer ik mijn ei heb gehad! (misschien wel helemaal niet gehad, kan natuurlijk ook nog...). Wij gaan na ronde 6 beginnen met ovutesten, als het dan nog niet raak is.
heb samen met ml getest ach misschien willen we t ook te graag dat we denken dat t raak is. thanks tralalala...ja misschien morgen kv test halen
Tuuuurlijk wil je graag dat het raak is.. had ik ook hoor. Maar idd gewoon naar de kruidvat, en als je zwanger bent, komt daar zeker weten een streepje te staan.
@tralala: ooh oke, Ja misschien heb je slijm dat veranderd, dan wist je misschien goh in die week ongeveer. @all: Morgen benk jarig haha.
@schoesjer: wat spannend zeg!! volgens mij zijn die testen altijd helemaal wit inderdaad. En natuurlijk wil je dat het raak is! @mamavanm1: wat leuk! leuke verjaardag gepland staan? @all: mijn man weet niet dat ik ovulatie testen gebruik trouwens. Om een paar redenen eigenlijk. Hij wil dat gewoon niet weten, en er gewoon samen voor gaan, zonder al die poespas, en hij vind dan dat ik er te veel mee bezig ben. Zie het dus niet als liegen, maar meer als verzwijgen voor zijn eigen best wil ... Zo spannend is het ook niet , en mocht hij het toch zien, ik doe namelijk niet stiekem ofzo, geen deur opslot van de wc oid, en gewoon de papiertjes in de prullenbak. Maar ik wil graag weten wanneer ik een menstruatie kan verwachten en dus wanneer ik mijn nod heb. Dus toen heb ik dit maar bedacht . Nu zijn we alletwee gelukkig haha... dus vanavond ga ik maar weer mijn verleidelijke charmes uit de kast halen
Nee ik hou al twee rondes m'n slijm iedere dag in de gaten maar helaas kan ik daar echt helemaal niets aan aflezen!
Ik ben weer bijgelezen. Jammer genoeg nog geen positieve testen... Maar er zijn nog een aantal dames in de race. Leuk om al die foto's te zien in jullie prive albums. Zal er binnenkort ook een paar van mezelf inzetten.
@kowalski; Nee eigenlijk niet iets aparts gepland. Ik heb familie uitgenodigd, en ze zien maar wanneer ze komen, ik vind het prima. en vrienden kwamen vrijdag, een ander stel misschien zondag. Dus lekker chaotisch. Oke, nou zo kan het toch ook, mannen snappen er vaak ook helemaal niks van haha! @Shirley: jaaa 19 nog maar, voel me nog echt n broekie.. @Tralalala: Oke, balen. Ik heb elke x geweten wanneer mn ei was, aan slijm en op de dag zelf een uur flinke buikpijn. Nou, op dat t snel vrijdag mag zijn en jij een positest krijgt.. @Schoesje: je test zaterdag pas weer, of ga je toch sneller weer testen? hihi, ik zeg morgenochtend .
@mamavanm1 wordt feest bij jullie morgen dus,ga je t vieren??? ja ik wacht gewoon op me ongie denk ik, keek net op de test omo wit, denk dat t de controle steep is geweest helaas. zie ook dat morgen pas me nod is dus kan nog alle kanten op.. Als ik vrijdag nog niet ongie ben dan test ik zaterdag weer. Heb net met ml even over gehad en denk dat ik wat minder er mee bezig moet zijn om de druk zwanger worden wat te minderen in mijn hoofd zei hij. Ben het wel met hem eens hoor. ik ben er heilig van overtuigt dat t dan niet zou lukken ook de gedachte van het gaat toch nooit lukken moest ik ook maar uit mijn hoofd zetten zei ml want ook dan lukt t niet...misschien aankomende rondes wat minder mee lezen op t forum dat dat helpt. begrijp me niet verkeerd dames, jullie zijn top en steunen mij en andere enorm maar toch ben ik er dan ook te erg mee bezig. hoop dat jullie dat begrijpen???
Je man heeft ook helemaal gelijk hoor.. als je zo veel leest en schrijft erover, heb je nooit rust in je hoofd. En het enige waar je dan aan denkt is het zwanger worden, had ik ook heeeeel erg. Je moet lekker doen wat je zelf het beste lijkt Dan kijk je maar af en toe n x op t forum maakt niks uit. Ik weet hoe gek je je zelf kan maken.. Nog wel zeeeeker even op de hoogte houden of je ongie word of je test positief word! en hoop op t laatste. En zeker uit je hoofd halen dat t niet lukt.. want dat doet het zeker wel, je zit nog maar in ronde 2. En lekker blijven klussen en dan komt t wel goed
@schoesje: neeeeee je had wel gelijk, ik ben morgen jarig! ik heb mensen uitgenodigd en ze zien maar wanneer ze komen, doe t lekker makkelijk! niet heel officieel hihi.
@mamavanm1 ja dank je, gaat wel lukken ik laat het zeker weten hoor als ik ongie ben of zwanger tuurlijk, als ik duidelijkheid heb en ongie ben geworden zal ik wel minder op t forum zitten. ja ik weet ook wel dat hij gelijk heeft...moet er echt iets aan gaan doen. zeker blijven we om de dag klussen gewoon omdat t kan hahaha. misschien moet ik er wat luchtiger over na gaan denken. fijn dat je zo positief bent en er aardig dat je me begrijpt...hoop dat de rest dat ook snap. oooo wat kan je je gek maken he pffff jullie horen nog van moi
tuurlijk begrijpen we je! stressen is absoluut niet goed voor je cyclus en zwanger willen worden.. Ik probeer er ook steeds minder aan te denken... maar o o wat is het moeilijk... Vooral omdat ik nog STEEDS niet ongesteld ben
fijn en lief dat je mij ook begrijpt, het schijnt wel te werken zeggen ze. hoop of snel ongie voor je of positest
Alvast gefeliciteerd MamavanM1! Ik zou af en toe willen dat ik jouw leeftijd nog had. SchoesjeR: Ik snap het wel hoor als je wat meer afstand neemt van het forum. Soms vind ik het ook wel lastig om alle positieve verhalen te lezen. Al gun ik het iedereen natuurlijk van harte! Hopelijk mogen wij ook snel aansluiten bij het zwangeren-lijstje. Ik heb ook wat foto's in een prive-album gezet. Nog een blondie erbij, al komt het blond van mij wel uit een potje.