Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Femmes, ooh leuk zeg! :) Nu hoef je er ook niet meer geheimzinnig over te doen! Fijn! :)

2. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Ja heerlijk, morgen dan mijn schoonzusje en vrijdag + zaterdag mijn eigen familie. Blij blij blij

3. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Haha ja snap ik! :)

4. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Leuk leuk leuk!
    Leuke reacties van je familie :)

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    Dag iedereen,

ben lange tijd hier niet geweest, omdat ik eigenlijk veel op een ander forum praatte met lotgenoten van miskraam...

wou toch hier ook komen melden dat ik ondertussen 7 weken zwanger ben, gisteren was de eerste echo goed, maar ben dus nog ver van het moment dat we het eindelijk aan iedereen mogen zeggen

naast enorm geluk, blijft bij mij de angst en onzekerheid voor het weer te verliezen... ook al kan ik er niets aan doen als dat gebeurt, ook al moet ik dat dan weer verwerken als het zo is, kan toch moeilijk geloven dat het nu wel goed gaat gaan...

proficiat aan iedereen die ondertussen ook zwanger is, ik hoop dat jullie er wel met vertrouwen er kunnen van genieten...

6. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    gefeliciteerd eda!!

leuk femmes dat je het eindelijk aan iedereen kan vertellen :D en wat een mooie foto van je kleine guppie!

verder weet ik het niet meer hahaha

ik ben op het moment helemaal niet meer helder, heb laatste tijd slaapproblemen door de vele nachtdiensten die ik heb gewerkt en na een paar uurtjes slaap draai ik ook nog retedrukke diensten op mn werk. Concentratie van een aardbei dus :)

Ik heb nu trouwens al zin in mn NOD, die 2 weken wachten vind ik allemaal maar onzin, ik wil gewoon gelijk weten of het raak is of niet, hoef ik ook niet te denken aan de krampjes en dingetjes die ik voel :)

7. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@kaatje. Ja zat ik ook al aan te denken stel dat ik me ei 4 dagen of langer later heb gehad. Dan test ik zaterdag pas positief of ik wordt later orgie. Hopen Op t eerste...
    Lief dat je me begrijpt :) iedereen trouwens.

@femmes o wat leuk jullie dag kan niet meer stuk. Ook fijn dat je weet dat alles goed is met de kleine bebe.

Slaap lekker allemaal.
    Bedankt dat jullie altijd zo snel reageren en me altijd opbeuren en me positief laten denken, en altijd goed advies geven doet me goed.
    En sorry voor mijn ego berichtjes vandaag.

8. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    schoesje...niets ego's aan hoor. Iedereen heeft dezelfde wens en liever gister dan vandaag toch. Iets meer afstand zal je misschien goed doen, maar af en toe is het ook lekker om je eierstokken flink te laten rammelen!

9. SchoesjeR

Hahahaha die is goed @koekepan. Thanks komt goed

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Meiden, bedankt voor het geruststellen!! Ik moet er maar gewoon aan wennen, bij een zwangerschap zal er ook vaak genoeg naar "beneden" gekeken worden ;) maar fijn om te horen dat het niet zoveel voorstelt!

Femmes.. Heerlijk die reacties! Geniet er maar van meid!!

Schoesje.. Ego berichtjes mogen gewoon hoor! Iedereen heeft wel eens een 'dipje' en het is fijn dat we die hier met elkaar kunnen delen en elkaar helpen!

Eda, welkom terug en gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat je er snel van kunt genieten!

Slaap lekker allemaal!

11. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik heb aantal jaar geleden problemen gehad met mn eierstok en heb toen echt al zoveel inwendige echo's en eendebekken erin gehad :) tja geen feestje maar wel te doen. De echo's vind ik weinig voorstellen, eendebekken vind ik veel vervelender, maar ja verstand op 0 en gaan.

12. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @femmes: oh leuk die reacties! :D Lekker van genieten..

@cupcake: Fijn dat er direct gekeken word, dan maar een inwendige echo, als je zwanger bent, dan moet er een heel kind doorheen en worden er door meerdere mensen naar je kruis gekeken en word er van alles mee gedaan, dus dat dingetje lukt vast wel! :p

@Pff, hier al een halve nacht wakker :S gatver, en kan nog wel lekker 2 uur liggen eigenlijk, ga zo toch nog even liggen.
    Vanochtend komt mijn oma, die weet nog niet dat ik zwanger ben, dus zal mij benieuwen hoe ze reageert. :)

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @mamavanm1, gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag!

14. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @mamam1: gefeliciteerd!! Geniet ervan vandaag :)

15. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @femmes! Mooie foto! Echt mini mensje al!
    Leuk dat ze zo leuk reageerden!

@mamavanm1: gefeliciteerd !! Fijne dag!

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Dankjewel dames.. ;)

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @mamav1m gefeliciteerd! maak er een leuke dag van!

18. SchoesjeR

@mamavanm1 gefeliciteerd. Fijne dag vandaag

19. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @CupCake: Fijn dat je serieus genomen wordt en dat er werk van gemaakt gaat worden! Hopelijk snel een regelmatige cyclus of zwangerschap natuurlijk!

@Femmes: Leuk die reacties! Lijkt mij ook zo leuk om te vertellen aan m'n (schoon)ouders. Hopelijk gaat dat bij ons ook nog een keer gebeuren.

@MamavanM1: Gefeliciteerd!!!

Hier verder niet zoveel bijzonders te melden. Ik mag weer op het wachtbankje. Al hou ik het om de dag klussen er nog even in. You never know... ;) Fijne dag allemaal!

20. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    mamavanm1; gefeliciteerd! maak r n mooie dag van!

Deel Deze Pagina