Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @leetje: ik snap dat je boos bent!!
    Mijn vriend gaat morgen stoppen :)

2. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@leetje, ja ik snap dat je boos bent, advies misschien niet zo boos zijn dat helpt helemaal niet en door stress gaat hij waarsvhijnlijk meer roken... gewoon zeggen joh je was lekker gestopt kom op volhouden.

Wij stoppen maandag :)

3. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@cupcake, ga je nog testen dan het weekend of wacht je de HA af???
    Ja zeker keesie, eet me schoen op als t paulien is hahah

4. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Gelukkig rook ik niet en mn vriend ook niet. Ik vind het nit prettig als ik door de stad loop en mensen blazen die vieze rook lucht eruit en vooral omdat ik nu zwanger ben vind ik het nog erger. Maarjah iedereen zn eigen mening. Ik heb respect voor jullie dat je toch gat stoppen ik heb zelfs mensen gezien die door roken als ze zanger zijn of roken terwijl ze baby in hun handen heb????????

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ja, wat gezwollen en gevoelig maar dat lijkt precies ook wat te schommelen van de ene dag op de ander...
    ik probeer wel los te laten en te denken: zolang ik geen pijn of bloedverlies heb, maak ik me geen zorgen... maar is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

@jeansflower en babyflower: jullie hebben bijna jullie eerste echo? spannend.... gaan jullie symptomen ook op en neer of voel je je elke dag even of nog meer zwanger? 't is mijn 2de zwangerschap, maar was helemaal niet zo ver geraakt de vorige keer en had de vorige keer veel vroeger al ergere symptomen, is allemaal niet logisch, maar ja, kweet wel dat ze zeggen dat elke zwangerschap anders verloopt...

6. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de ovulatietesten in huis. 12-3 moet ik ongesteld worden (denk ik) en dan een week daarna maar beginnen met testen.

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Babyflower en Jeansflower, geniet van jullie echo morgen meiden! Leuk leuk!
    Ik ga morgen trouwens de vk bellen! :)

8. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Jeansflower: ik ben benieuwd naar je echo.

@ hier: net terug van schoonzusje en zwager. Morgen een ochtendje werken en dan op naar mijn ouders, zus, broer en aanhang:)

Veel plezier morgen voor de vk-dames en succes voor de dames die morgen gaan testen.

9. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Zwangere dames, ik heb ff een vraagje. Je moet toch uitgaan van de 1e dag van je laatste menstruatie? Heb ff berekend, dan zou ik nu 5 weken zijn!

10. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Ja dat klopt, maar als je vrij zeker weet wanneer je, je ei hebt gehad kun je het ook zo uitrekenen. Bij mij was mij ei bijv. een week later dus ik ging er zelf al vanuit dat ik de 20e uitgerekend zou zijn ipv de 14de. Dit klopt bij mij aardig. Maar bij de eerste echo maken ze een gerichtere schatting en bij de 12 weken echo weten ze het zo goed als zeker.

11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Bij mij gaat t af en op. Krampen in m'n onderbuik zijn alweer een weekje weg. Af en toe misselijk, veel last van maagzuur en soms moe en soms niet. Wel zere borsten hele tijd. En nog steeds hele tijd last van m'n allergieën normaal zijn die niet zo erg.
    Probeer het een beetje los te laten en te genieten hoe moeilijk dat ook is!!
    Ja morgen 1e echo :) heel spannend!

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Femmes, bedankt:) Nou ik laat het eerst wel zo staan! Ik hoor het wel bij de vk :)

13. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Klopt,
    Maar dan zou ik nu ook al een week verder zijn en ik weet zeker wanneer ik m'n ei gehad heb. Die telling vanaf 1e dag laatste menstruatie is uitgaande van 28 dagen cyclus.. En ik had 35 toen ik zwanger werd.
    Maar VK houdt nu nog aan dat ik nu een week verder ben totdat ze op de echo preciezer hebben vastgesteld

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Eda, heee meis, leuk om weer van je te horen! Gefeliciteerd met je zwangerschap! (Las het nu net pas.. Had je berichtje gemist!)

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Jeansflower, ja idd! Ga nu eerst van dit uit.. Hoor het goede wel bij de vk :)

16. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Die instelling had ik idd ook.

17. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    ik moet nog 20 dagen wachten tot mn eerste echo :'(

18. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    haha ja ik hoop het ook, blijf last van mn onderbuik houden, maar dat heb ik al heel snel. Even vies praatje: heb normaal nooit afscheiding dat het echt in mn onderbroek zit, maar nu wel dik plakspul bah.

Jammer dat jullie weinig gebruik hebben kunnen maken van je vruchtbare dagen, maar je weet maar nooit..? Of je moet echt al een week geen seks hebben gehad ofzo.

Hier zit ik komende 2 weekenden alleen thuis, vriendlief is op oefening. Denk dat ik dan wel ga testen voordat ie thuiskomt, of ik moet dan al ongesteld zijn. Whoeeee spannend allemaal :D Ik neem mezelf steeds voor om er niet zoveel mee bezig te zijn en zolang ik aan het werk ben lukt dat prima. Maar als ik thuis ben zit ik al snel op dit forum rond te snuffelen :)

19. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Woehoe nog steeds niks roods te zien hier dus morgenochtend testen!!! Duimen jullie allemaal? Eigenlijk vind ik het heel dom van mezelf dat ik.zo veel hoop heb aangezien de kans écht heel klein is ivm veel te weinig geklust, maar toch vind ik het héél spannend!

Ik hoop zó dat er morgen een tweede roze streepje te zien is, al is het alleen maar omdat ik anders een veel te lange cyclus heb naar mn zin :p

20. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @tralalala we duimen voor je meid! Je hebt maar een sperma nodig om te bevruchten dus wie weet!!

Deel Deze Pagina