Ja ik voel nog steeds wat krampen ja, maar dat zal dan wel door de zwangerschap komen en niet door de ongie! Dat hoop ik dan tenminste maar! Spannend schoesje, morgen wel meteen laten weten hoe de test was he! Ik duim voor je dat het bij jou ook positief is! Ik ga denk ik maandag over een week de verloskundigepraktijk hier in het dorp bellen. Vandaag al bellen vind ik wat te snel, en volgende week zijn we een midweekje weg dus dan maar ma. de 18e. Als het goed is ben ik dan al zo'n 6 weken, hoef ik daarna nog maar 2 weken op de eerste echo te wachten
Ja mooi geen kaartjes??? Ja morgen ochtend ga ik testen hoop t ook zooooo erg dat ik erbij kom. Heb ook geen klachten is dat goed heb nergens last van Tralalala wel die had t idee steeds ongie te worden.
@Tralalala: van harte gefeliciteerd!!! @Babyflower&Jeansflower: veel plezier met jullie vk bezoekjes! @Kowalski: gefeliciteerd met je dochter! @All: ik denk dat ik ook wat meer afstand van het forum ga nemen. Nu er meer meiden in verwachting raken begin ik een beetje 'druk' te voelen en daar voel ik me niet echt prettig bij. Voorlopig zit ik nog op het wachtbankje dus ik meld me wel weer rond m'n NOD. Of eerder als ik me niet kan bedwingen. Fijne dag allemaal!
Dank je kaatje, babyflower en jackie! En jackie, als je je er niet prettig meer bij voelt moet je inderdaad wat afstand nemen. Heel begrijpelijk! Wel wat laten horen rondom je nod he
@jackiest ik snap je helemaal. Als t bij mij ook niet positief is enz. Doe ik met je mee. Heb er ook last van hoor
Even het lijstje gekopieerd. Alleen bij mij is ie niet zo mooi dikgedrukt? Heb mijn uitgerekende datum op 12 november gezet omdat alle online calculators dat zeggen, maar heb geen idee of het klopt haha. Proberen zwanger te raken: -Keef85 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 1 Maart -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD 11 Maart -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 13 Maart -Simoontje123 (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 16/17 Maart -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 17 Maart -NdNk (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 18 Maart -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD 19 Maart -JackieSt (31 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 Maart -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Sari123 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD? -Xdoo (20 jaar), ronde nog niet echt begonnen, 1e kindje, NOD? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober La Palma (29 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 11 November Kaatje87 (25 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 14 november ? Tralalala (27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 12 November ??? Echo's Femmes82: 9 april controle afspraak vk MamavanM1: 20 Maart 2e echo Jeansflower: 8 Maart, 1e echo Babyflower: 8 Maart, intake Shirleymommy: 27 Maart, 1e echo Kaatje87: 25 Maart, intake/1e echo
@ jackie en schoesje; ik begrijp jullie wel. doe vooral waar je jezelf fijn bij voelt!!! en blijf hoop houdeb hoor. die positieve test komt ook voor jullie!
@Tralalala, zo nu is ie weer dikgedrukt enz Heb jou boven mij gezet omdat ik het op datum heb staan Proberen zwanger te raken: -Keef85 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 1 Maart -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 6 Maart -BellaNoa (26 jaar), ronde 1, 3e kindje, NOD 11 Maart -Leetje25 (25 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 13 Maart -Simoontje123 (27 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 16/17 Maart -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 17 Maart -NdNk (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 18 Maart -JackieSt (31 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 Maart -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD 21 Maart -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart -Sammini (34 jaar), ronde ?, 1e kindje NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Sari123 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD? -Xdoo (20 jaar), ronde nog niet echt begonnen, 1e kindje, NOD? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 20 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober La Palma (29 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 11 November Tralalala (27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 12 November ? Kaatje87 (25 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 14 november ? Echo's Femmes82: 9 april controle afspraak vk MamavanM1: 20 Maart 2e echo Jeansflower: 8 Maart, 1e echo Babyflower: 8 Maart, intake Shirleymommy: 27 Maart, 1e echo Kaatje87: 25 Maart, intake/1e echo
@jackie & @schoesjeR: ik begrijp jullie gevoel wel! Je bent er door dit forum toch ook net even iets meer mee bezig. En als het dan helpt om hier even niet te komen. Dan is dat toch prima! En dan schuiven jullie straks weer gezellig bij als jullie daar weer zin in hebben. Of bij een positieve test
Ik moet ook even kijken hoe het loopt bij mij.... Als ik deze ronde gewoon ongesteld ga worden, hou ik ook ietsje meer afstand dan nu... (we praten nu ook wel HEEEEL veel hahahaha!) Maar zeg ik nu hoor! Wie weet is het morgen wel weer heeeeeel anders haha
@tralalala Gefeliciteerd meid! Zie je wel dat je geen zorgen hoef te maken want je hebt maar een sperma nodig om het eitje te bevruchten. Als je vaker klus vergroot je de kans wel natuurlijk maar als je weinig klus zeg dat helemaal niets. Dus geniet van je zwangerschap. Wij zijn ook super blij voor je. Ik mocht trouwens al met 5 weken beginnen met mvm. Ik had mn fles in de badkamer staan net als bij jeansflower. Ik vind opzich geen een keer vervelend om in een kannetje te plassen. Want ik denk er altijd bij dat ik iets goeds doe en dat ik andere mensen blij kan maken. En zoiezo doe ik dit niet alleen. Mn baby doet ook er aan mee. Ik ben boedistisch en geloof in karma enz. Dus vandaar wil ik graag dat mn kind ook iets goed gaat doen al vanaf her begin. @kowalski gefeliciteerd met je dochtertje. Wat vervelend dat ze ziek is en dat je daardoor niet kan slapen. Maarjah wen er maar vast aan als je straks zwanger ben en bevallen ben kan je toch niet meer zo veel slapen hahaha. En jaah je kan al stoppen met testen. @jackiest en @shoesjeR ik begrijp jullie helemaal. Ik had dat gevoel ook maar kon toch niet van de forum afblijven. Maar houd er wel moed in zolang je geen bloed zie!
Mag ik vragen wat pendel is? Ik weet dat iemand het al had gevraagd maar die heb ik dus overheen gelezen. Maar nu ben ik nieuwsgierig wat het is. Want ik zie nu vaker onderaan de handtekening.
jaaaa tralala het duimen heeft gewerkt!!! wat leuk zeg, en zo'n mooi streepje!! Gefeliciteerd! Inderdaad een heel vruchtbaar topic! Ik krijg er testdrang van hahaha, slaat nergens op zou veel te vroeg zijn @ tralala: je zei dat je weinig seks had gehad deze ronde, wanneer en hoevaak precies dan rond je eisprong? Ben nieuwsgierig, gezien ik mijn vriend alleen het weekend zie.
Dank je Ik had aan de hand van die uitreken-dingetjes op internet geconstateerd dat m'n ei ergens rond dinsdag 19 februari zou moeten zijn. We hebben alleen de zondag ervoor en de vrijdag erna geklust. Dus ik dacht dat dat niet op het goede moment was. Maar ik denk dat mijn ei iets vroeger is geweest! Ik weet dus niet wanneer m'n eisprong echt is geweest, ik temp niet en gebruik geen ovutesten dus het was voor mij echt gokken.
@shirley, http://nl.wikipedia.org/wiki/Pendelen_(parapsychologie) Sommige dames op dit forum pendelen voor anderen, ze 'voorspellen' dan bijvoorbeeld je bevallingsdatum, het geslacht of wanneer je een positieve test kunt verwachten. Je moet er niet te veel waarde aan hechten, het is meer gewoon een leuk spelletje dan dat het echt iets voorspelt.