@Tralalala haha jaah dat deed ik ook aan het bgin ik keek eerst echt elke dag naar mn positesten hahaha. En ik pas nu al niet meer in mn broek als ik gegeten heb. Ik trek nog wel werkbroek aan maar ik doe hem niet dicht. Ik rits hem alleen dicht maar niet dicht knopen. @koekenpan slapa lekker meid. @ShoesjeR je kan proberen ze zeggen dat kv testen heel gevoellig zijn. Dus wie weet.
@shirley ja lees t ook op internet de ervaringen dan, da test nega en kv posi, hmmmm zie t wel. straks weer verder testen...denk dat ik toch niet zwanger ben helaas
Aah jammer schoesje! Maar wie weet zegt de kv wel iets anders... En daar heb ik op dit forum nog nooit over gehoord dat ie vals positief aangeeft! Maak dan anders een foto'tje dan turen wij mee
@ShoesjeR Jah ik heb wel eens gelezen op deze forom dat DA test negatief geeft en KV positief. Dus ga snel kv test halen voor de zkrheid!
@schoesje: ben benieuwd naar je kv test, je hoort idd vaak dat ze heel gevoelig zijn... anders zou het toch raar zijn 2 meiden overtijd en toch niet zwanger... ofwel is het psychologisch dat je iets zo graag wilt, dat je lichaam dat begint na te bootsen... vreemd hé Ik wens jullie snel een positieve test toe!
hoi dames ml zat op de zwangerschapspagina.nl te zoeken naar een antwoord op de vraag nega getest en toch zwanger, zeg ik ja zit ik ook op. nu zit hij ook even met ons mee te lezen en vindt het erg leuk dat ik op dit forum zit en erg leuk om mee te lezen hij heeft nog hoop hihihi.... Bedankt voor jullies snelle en lieve reacties jullie horen zeker nog van mij liefs
ja dan ga ik hem meteen doen, probeer de andere op de foto te krijgen maar lukt gewoon niet... ik denk nog steeds dat die ook zegt niet zwanger hoor, durf niet meer
@schoesjeR ik hoop dat hij nu wel positief is want ik vind t maar gek dat t telkens negatief ik. Ik heb zelfs gehoord van mensen dat ze 7 dagen voor nod daar al positief mee testte en een uitzonderlijk geval zelfs 10 dagen. Duimduimduim
Nee ik begrijp dat je niet meer goed durft, elke keer een witte test is ook niks.... Misschien dan toch even toch morgenochtend wachten? Tenzij je echt denkt toch iets op die andere test te zien, dan is het denk ik wel de moeite waard om het toch nu te doen. En als ie weer wit is, maar hopen dat snel je ongie doorbreekt. En zo niet, dan dinsdag ofzo weer testen!
Simoontje, 10 dagen voor nod is volgens mij echt onmogelijk hoor..... Je moet minimaal 8 of 9 dagen dpo zitten wil je iets kunnen zien op een test. Dus dat kan dan toch bijna niet als je 8 dpo zit én 10 dagen voor nod? Tenzij je een lf hebt van 20 dagen ofzo maar dat lijkt me wel erg lang. Naja ik weet het ook niet haha
ik zie heel ver in de verte iets??? of ik wordt gek, als ik hem op een bepaalde manier draai, kruidvat test is onderweg???
Eh, ik vind het heel lastig.... Ik zie wel iets maar weet niet zeker of het een volledig streepje is..... Wat hou jij het spannend schoesje! Zet de test eens in negatief?? En zet hem in het speciale topic dan tuurt het hele forum met je mee!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/412398-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-ovulatie-zwangerschapstesten-deel-19-a-427.html Ik blijf net zo lang online tot we duidelijkheid hebben hoor schoesje