http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/422635-eerste-ronde-april-2013-a.html Dit is de koppeling, als je dan de berichten van suus opent kan je t makkelijker terug lezen. Maar dacht echt dat ze tien dagen zei. Ze had haar ovulatie verkeerd berekend en was minder ver dan ze dacht.
Zo weer even alles teruggelezen, en (kwaaltje) heb t nu al niet meer onthouden. @Schoesje: Oh ik hoop het zo voor je meid, dat zou echt geweldig zijn. Leuk dat je man het ook leuk vind dat je hier zit.. Ik ga echt superduimdraaien hoop dat ie kv test wel posi aangeeft. Da testen heb ik ook geen ervaring mee eigenlijk ( na wel 100000 testen gedaan te hebben haha). @Tralala: ik heb paar weken terug al een zwangerschapsbroek gekocht, met 5 weken zat mijn gewone broek al niet meer fijn, en moest met zitten echt het bovenste knoopje los doen. Had ook echt super opgezwollen darmen 2 weken lang ongeveer, nu ook nog wel maar niet zo erg meer. Maar mn buikje is wel erg gegroeid, en ik eet niet eens zoveel (ivm misselijk).
Ik zie ook wel wat eigenlijk.. direct zag ik iets in de verte!!!! Je houd het inderdaad wel heeeeeel erg spannend. Ben benieuwd naar de kv test.
@ShoesjeR HEEEL SNEL HEA! Kan niet meer wachten XD Ik word er zo zenuwachtig van hahaha. Ik bijt al op mn nagels van de zenuwen omg... hoop zo dat je zwanger bent!
@mamavanm1, ik ben heel benieuwd wanneer ik iets ga merken van een (darmen)buikje. Ik ben vrij stevig en heb van mezelf al een buik die 2 a 3 maanden zwanger lijkt haha dus bij mij zal het wel lang duren voor je echt iets ziet!
@tralala: ik heb ook mn nodige vetjes wel hoor.. Maar dan is het toch anders, dan word ie echt bol. Kan wel n foto oploaden hoe die nu is.
Soms zie je in negatief het streepje net wat beter. Maar hoe je dat moet doen, geen idee haha. Geen fotobewerkingsprogramma op de pc?
@schoesje: ja denk niet dat het lukt met zon vaag streepje. Lukte mij ook niet hoor. ik zie echt wat, en hoef helemaal niet te turen heel erg.
ja hoop t zo maar durf niet te hopen zie ook iets heeeeel ver maar ach, raar als die van de kv wel een duidelijker zou geven straks toch???
@shoesjeR Als ik helemaal met mn hoofd onder de PC beeld kijk dan zie ik inderdaad een streepje. ZO SPANNENDDDDD
Kon blijkbaar heel makkelijk met paint.... Ik denk wel dat ik iets zie.... Spannend, de kv test al gearriveerd???
hmmmm zo zie ik t niet wahahhahah... Ja sorry dames, ik denk trouwens dat ik dan wel later mijn ei heb gehad??? thanks voor het duimen, zie jullie zo Wat leuk dat jullie wat zien... Allemaal wel blijven ademen he dames
Ik heb wel het idee dat ik hem in het echt duidelijker zie dan in negatief..... Maar we wachten allemaal rustig de kv af! Je zult idd denk ik je ei wat later hebben gehad anders had je denk ik wel duidelijker positief getest.