Noud an ga ik eten Xd En check later wel wanneer je geplast hebt. @tralalala Ik loop nu stage in een hotel
Jeetje wat een zenuwen hier! Ben nu ook helemaal zenuwachtig. En wat een buikje al mamam1!! Zojuist schoonouders en broers van mijn vriend verteld. Allemaal totaal niet verwacht maar heel blij 1 broer vroeg of t gepland was haha. En schoonmoeder moest huilen Morgen mijn moeder vertellen
@Jeans: ja onder de vetjes zit toch al wel een bolletje. En mooi dat ze positief en leuk reageerden! Altijd leuk om te vertellen om dan iedereen zn gezicht te zien.
Haha, mijn moeder precies hetzelfde.. Ze las de brief, keek me aan, las ze verder en toen begon ze te huilen. Gauw naar mn vader, ooh moet je even lezen!! Was heel leuk om te zien.
Wow wat een mooie buik al mamavanm1! Maar dat is toch niet alleen maar darmen neem ik aan? Wat leuk jeansflower dat ze allemaal zo leuk reageerden! Die ene broer had het dus blijkbaar totaal niet verwacht haha.
Schoesje: kan je al plassen?!!! Want op die DA test zag ik toch echt een super super licht streepje zonder te turen. En 2 voor 5 euro van de kV zijn gevoeliger!
@ tralala: nee niemand verwacht t bij ons. Daarom is de verrassing zo groot en onze ouders en schoonouders hebben nog een vakantiefoto van ons tegoed dus we zeggen overal dat t die vakantiefoto is als we t fotolijstje ingepakt overhandigen haha. Toen m'n schoonmoeder zo raar keek liep m'n schoonvader toch ook even naar haar toe haha
@tralala: Nou zal t ook wel zijn, maar denk t niet alleen. De vorige x begon mijn buik ook al best snel te groeien, en vaak als je n 2e krijgt dan is het nóg eerder zichtbaar. @Jeans: Haha, wat leuk bedacht.. Hoe zal je moeder reageren?
Mamam1: is echt een mooi bolletje hoor! Schijnt wel dat je baarmoeder sneller groeit bij een 2e inderdaad. Mijn baarmoeder was nog maar inimini En ik denk dat mijn moeder gaat huilen haha en m'n stiefvader misschien ook wel haha morgenochtend weten we dat
hey dames, de test van de kruidvat was omo wit, helaas snap er niks meer van... misschien te verdund me urine was om 12 uur nog wezen plassen en me pies was ook heeeeel licht???
Ja, nou we zullen zien als ik maar niet veel dikker word op het laatst dan de vorige x.. Oh leuk.. haha moeders ook altijd te huilen.
Ow wat raar schoesjeR!!! Dacht idd ook dat urine erg geconcentreerd moest zijn voor zo'n test. Misschien morgen vroeg nog??
Aaah, meen je niet?! Zou misschien wel kunnen dan het te verdunt was. Ik heb geen idee. Misschien dat je vanavond of morgenochtend even de andere kunt doen en dan ietsje langer opsparen? Echt balen. Ook geen tuurstreepje ofzo? hoelang heb je gewacht?
thanks meiden, nee geen tuurstreep niks ja maandag maar weer testen dan...ooooo balen die onzekerheid