heb ik al gedaan niks te zien helemaal niks, me pies was ook echt heeeeeeeeeeeeel licht leek wel water zeg maar...
Oke, heb je m weggegooid daarna direct? want je mag tot 10 min. en daarna is die niet meer betrouwbaar
Okeee. aah vet kut man. (sorry) Hoeveel dpo zit je nu?! Als je 14 dpo ben geweest, en je gebruikt morgen je 1e urine dan moet ie wel doen hoor.
amai, nu al zo'n duidelijke buik! kan je die nog verstoppen? hoe hebben jullie het verteld? met een briefje? @schoesje: jammer van de test... snap er ook niets van is je cyclus altijd redelijk vast of welke variatie heb je (mijn cyclus varieert van 18 d- 24 d, gem 22 d, dus 3 dagen overtijd is voor mij niet normaal, heb ook dan getest maar dan met bloed bij huisarts en de dag erna met urinestick was het zichtbaar)
lastig lastig. Nou ik zou het morgen ochtend nog een x proberen, of andere dag wat je zelf wil en dan gewoon met ochtendurine, want vind wel vaag dat je op de da test wel wat zag. misschien was dit toch echt te 'dunne' plas.
ja heb altijd 27 tot 29 dagen cyclus dus 3 dagen is veel ook voor mij ach femmes teste pas 6 dagen na nod positief
Ja late eisprong zou ook kunnen. Nou ik hoop het voor je dat je zwanger bent, en als t niet zo is dan hoop ik dat je heeel snel ongesteld word.
@mamavM1 ja ga ik zeker doen, erg zenuwachtig wordt ik hier van, kan het moeilijk snappen ook...morgen weer testen met ochtend urine of vanavond laat heeeeeeeeel lang me pies op houden...lees net dat te lichte en verdunde urine nega test...
@MamavanM1 WoW wat en buikje al zeg!! Heel mooi. @shoesjeR Aaahw wat jammer nou. Morgen ochtend mar nog een ker testen.
Ja.. ik zou gewoon even je laatste drinken enzo eruit plassen en dan ophouden. en een x heel iets drinken is echt niet erg ofzo, je moet overigens wel wat hebben om uit te plassen.
@shirley: dankje, ja t is echt al weer wat. Ben vandaag trouwens ook niet meer zo misselijk valt me nu op. gister nog bijna lopen overgeven in de kruidvat, ik zag een schoonmaak emmer staan daar waar nog sopje in zat, dacht als ik moet doe ik het daar wel in. Allemaal goed gegaan gelukkig. Begin jij al een bolletje te krijgen dan?! want in t begin had je wel van je darmen echt suuuper opgeblazen kan ik me herinneren.
Aaah nee schoesje wat balen meid!! Misschien inderdaad toch te weinig geconcetreerde urine.... Gewoon morgenochtend weer testen met je eerste urine. Of voor je eigen geruststelling misschien overmorgenochtend pas, dan is de kans nog groter dat er wat te zien is als je zwanger bent. Wat balen zeg....
@mamavanM1 HAHAHAHAHA ik moet hier achter de balie zo hard lachen omdat jij in die sopbakje wou kotsen. Nou bij mij valt missleijkheid gelukkig al wel mee alleen soms in de de ochtend en wannee rik heel erg honger heb. En jaah mn buik is l wel wat groter geworden maar nog niet zo bol als die van jou hoor!!
Haha, ja het was kantje boord had dus al even een plannetje gemaakt voor als t zou gebeuren. Beter dan hele gangpaden vol. Oh echt fijn hoor als je niet of bijna niet misselijk bent. Oke, even foto van maken, ls je klaar ben met werken leukkkk !!
Dames, ff melden dat ik komende week minder aanwezig zal zijn. Vanavond bij vriendinnen op bezoek, morgen dagje uit met vriendlief en daarna een midweekje op vakantie. Ik lees uiteraard wel mee via smartphone maar dat vind ik zo onhandig typen dus reageren doe ik denk ik niet veel. Tot volgende week!!