Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaatje: leuk! ik zag al dat je gereageerd had in een pendel topic waar ik een abbo op heb ;) haha...

ik hoop stiekem dat er bij een van deze twee maart uit komt, en dat die dan gelijk heeft :D hahaha....

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Kowalski: ik hoop t ook!

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Dames!!! Wat gaan jullie hard :D

@schoesje....balen he die onzekerheid en niet weten waar je aan toe bent!! Heel irritant! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt...en het liefst een positieve test natuurlijk! Ging je nu morgen weer testen, had ik dat goed gelezen?

@Foxy Welkom in dit vruchtbare topic ;) Hopenlijk is het ook snel raak! Je verhaal is herkenbaar...ik geloof dat ik er al twee jaar aan toe ben...en mijn vriend sinds januari ;)

@simoontje Ik ben er nu in de tweede ronde rustiger onder...we zien het wel ;) Nu moet ik zeggen dat ik dan ook,zeker weet dat hetdeze ronde niet gaat worden...misschien maakt dat ook verschil.

@all Afgelopen weekend lekker vrij geweest en veel gehaakt! Er is weer een ballon en beestje en mandje af :cool: Ik heb de mobile sneller af dan dat ik zwanger ben, haha al hoop ik van niet natuurlijk ;)

Iedereen een leuk weekend gehad? Nog wat leuks gedaan?

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Kowalski, hoop ik ook!

5. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Hier rustig eenzaam weekendje. Gister wel naar verjaardag van mn kleine neefje geweest (3 jaar). Ik heb laatst 3 maanden niet mogen werken en toen heb ik 2 dagen per week op hem gepast. Is nu echt mijn vriendje :D. Daarna bij vriendinnen filmpje gekeken en vandaag geluierd, beetje gepoetst en zit nu divorce te kijken :p

Ga nu ook ff oriënteren voor de zomervakantie, we willen ergens in Italië naar toe.

6. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hier een weekendje vol vertellen :) allemaal leuke reacties.

Heb gelijk mijn moeder aan het werk gezet voor het haken van een nijntje mobiel en boerderij box spiraal. :)
    En ze gaat er vol enthousiasme mee aan de slag ;) sommige dingen moet je gewoon uitbesteden ;)

Vrijdag m'n vader en broer vertellen en dan is t echt openbaar bekend :)
    Verder niet veel kunnen doen vanwege misselijkheid.

En de rest?

@koekenpan: wat vervelend dat je niet mocht werken. Wel leuk zon band met zon lief ventje :)

7. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    lijkt me echt superleuk om het iedereen te vertellen :D kwamen dr traantjes enzo?

ja vond het niet zo leuk, die tijd thuis zitten, vooral omdat ik op dat moment niet wist hoelang het allemaal zou duren.

8. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    en mn neefje is een schatje :D wel een kleine boef, maar zo leuk!
    Hij vroeg gister of ie weer met mij mee mocht naar de poessssjessss:) ( k heb 2 katten)

9. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja m'n moeder moest wel huilen. En schoonmoeder gister ook ;)

Waarom kon je/ mocht je niet werken? Alleen zeggen als je t wilt vertellen hoor, snap t als je t niet wilt vertellen.

Leuk he kinderen met katten. Kindje van een vriendin van mij weet ook precies hoe ze heten :) zo schattig. Ik heb er 3 :)

10. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Altijd leuk, zo'n vriendje! :D Drie maanden niet werken, das wel lang!
    Klinkt als een relaxed weekend!

Italie...lijkt mij ook wel leuk! Kijk je dan voor hotel/kamperen?

11. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Haha geweldig! Ja sommige dingen moet je laten doen :D
    Leuk zeker om het te mogen vertellen? Lijkt me zoooo leuk :D

Nog steeds zo misselijk? Las ergens terug dat je ineens overgegeven had? Lijkt me heel vervelend die misselijkheid!

12. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja super leuk om te vertellen.
    Nog steeds misselijk ja maar gelukkig nog geen overgeven of neigingen vandaag.

13. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @jeansflower: ik verlang zo tegen dat ik het kan vertellen, ben benieuwd naar hun reacties...
    alleen jammer van die misselijkheid, bij mij valt het gelukkig mee, hopelijk is dat geen slecht voorteken...

we gaan deze zomer misschien ook richting Italië, maar er staat nog niets vast

Slaapwel iedereen!

14. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik hoop ook dat t geen slecht voorteken is voor je en je je gewoon lekker goed blijft voelen!
    Bij mij begon t op 7 weken en 6 dagen.. Hoop voor jou niet!

Wanneer willen jullie het gaan vertellen?

15. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik had ziekenhuisbacterie en werk in ziekenhuis, dus mocht niet eerder werken tot bacterie helemaal weg was. Zware antibiotica moeten slikken. Daardoor ook kinderwens paar maandjes uitgesteld.

En echt zooo schattig mn katten en dat kindje. Ging verbazingwekkend goed. Mn katten zijn echt de goedaardigste beesten die er zijn, maar wel schuw bij vreemden. Zo'n klein kindje vonden ze toch wel heel erg interessant :D

16. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ahhh wat leuk dat je (schoon)moeder emotioneel reageerde :D Daar verheug ik me nu al op, mocht het raak zijn. Mijn ouders zullen sowieso gaan janken hahaha

17. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ja wel relaxed weekend, mis wel mn vriend, die is 2 weken op oefening. Gister belde die eindelijk even, verder amper contact. Ben ik eindelijk 2 weekenden achter elkaar vrij, is hij niet thuis :) Schiet lekker op.

Ik denk een appartement of hotel. Vriend vindt dat ie voor zn werk al genoeg kampeert :p Zijn 2,5 jaar geleden ook samen in italie geweest, vonden het alle2 echt super daar! Die ijsjes!!!!!!! :$ hahaha. Was sowieso heerlijke vakantie, mijn vriend was toen net terug uit afghanistan dus we hadden een hoop in te halen.

18. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    allemaal berichtjes achter elkaar ...maar ik duik mn bedje in!

19. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah bah bah ik ben een partij misselijk! Denk dat ik ziek ga worden! En moet nu naar me werk! Ben benieuwd of ik alles binnen ga houden! Blehhhh

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @jeansflower: aangezien ik al eens een mk gehad heb, willen we echt wachten tot die 12weken grens om het openbaar te maken

weet totaal niet hoe ze zullen reageren, we hebben nog even tijd...

Deel Deze Pagina