Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Eda: nou hoef toch geen slecht voorteken te zijn. :) Er zijn zo veel vrouwen die helemaal nergens last van hebben. Je hoeft niet per se misselijk te zijn.. ;)

@Kowalski: Oh gatver, hoop voor je dat je niet ziek word en het iets anders is ;). Nou beterschap in elk geval.. Heb je nog n beetje goede hoop dat het gelukt is deze maand?

@Schoesje: Je zou testen deze ochtend?! waar blijf jeeee? ik duim nog steeds voor je meid.

@Koekepan: Jeetje, kun je wel zolang zonder? Lijkt me echt zwaar zeg. En naar afghanistan geweest, je man zal t ook niet altijd makkelijk hebben.. hoeveel word hij uitgezonden dan?
    (zag trouwns laatst een filmpje of fb voorbij komen van amerikaanse leger in afghanistan die een liedje van Carly rae japson met de hele groep daar na deden.. echt hilaaaarisch, moest ik ff aan denken haha.) US army in Afghanistan tribute to Call Me Maybe By Carly Rae - YouTube dat is de link, moet je echt maar even kijken. :p heb m al 10 x gezien en blijft leuk.
    Maar, echt respect dat je dat zo kunt en voor je man ook..

@all hier weinig beleeft dit weekend, lekker geluierd gister hier nog een vriendinnetje geweest met dr vriend. :p Misselijkheid is gelukkig beetje over sinds eergister beetje. :D

2. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamavanm1, ik hoop natuurlijk ook niet dat ik ziek wordt, maar het is misschien nog wel wat vroeg voor kwaaltjes? Heb woensdag natuurlijk pas mijn ei gehad.
    Ja ik heb wel goede hoop, ben er wel compleet rustig onder deze keer eigenlijk! Volgende week donderdag al testen, nou dat is het zo! :)

3. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Goedemorgen dames, ik ben vannacht ongie geworden :( en niet zo'n klein beetje ook... Ik heb nu wel duidelijkheid geen leuke maar toch kan ik verder nu eindelijk...

Vraagje hoe moet ik nu dan weer rekenen voor deze cyclus???

Ik heb dit trouwens nog nog gehad hoor, denk nog ontpillen???

4. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Zal wel bij het ontpillen horen ja. Wel vet balen!!! Je begint dan bij vandaag weer met tellen.
    Nieuwe ronde nieuwe kansen. Gelukkig duidelijkheid, al had je liever anders gehad natuurlijk.

5. SchoesjeR

ja inderdaad op nieuw tellen tot welke dag moet ik tellen??? vorige 29 en nu 33???

ja liever anders gezien, ach wist t ook wel...je lichaam kan je echt voor de gek houden he

6. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Wat ik zou doen is het gemiddelde pakken. Zit je denk ik wel safe.

7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @koekenpan....dat is heftig, een ziekenhuisbacterie...lijkt me heel zwaar! Goed dat je daar weer van af bent!
    Dat kan ik me voorstellen dat ie klaar is met kamperen haha....
    Lastig als je elkaar steeds misloopt lijkt me! Ben jij eindelijk eens vrij...;)
    Maar nu lijkt het me zowieso moeilijk als de man twee weken van huis is!

Jullie gaan naar Italie voor de ijs hahaha helemaal duidelijk

@schoesje....dat kan zeker ontpillen zijn. Maar toch vallen jouw cyclus dagen mee...29 en dan een keer 33 is vrij netjes. Je lichaam pakt het dus prima op!
    Een lichaam kan rare dingen met je doen...we willen het zo graag ;)
    Succes komende ronde!

@eda Wat spannend zal het dan nu voor je zijn! Hoe voel je je verder?

8. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    haaha dat filmpje!! zo mooi!! zitten ook echt wel knappe mannen tussen!!:p

Wij zijn het op zich wel gewend om elkaar alleen in het weekend te zien en dat soms zelfs niet. Hij is nu met een procedure bezig voor een andere functie zodat ie in de toekomst meer thuis zal zijn. Dus ik hoop dat dat wat wordt. Als dat niets wordt gaat hij waarschijnlijk weg bij defensie en studeren. Hij is 1x op uitzending geweest, zou volgend jaar weer gaan, maar dat gaat gelukkig niet door. Ik vond die uitzending verschrikkelijk.

@NdNk: ja die bacterie was echt niet leuk, vooral ook niet omdat ik in de laatste maanden was van opleiding. Heb nu verlenging gekregen en ben pas in augustus ergens klaar. Baal ik wel van hoor.

@ schoesje: jammer dat je ongesteld bent geworden! Maar toch nog wel een redelijke cyclus. De volgende ronde gewoon er weer vol voor gaan :D

9. SchoesjeR

:) thanks lieve dames

wat moet ik dan als gemiddelde pakken, ja! Is wel netjes ok begon te twijfelen...

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @kowalski: Oke, dat is wel een beetje vroeg ja! :p. Nou dan hoop ik dat je niet ziek word. Fijn dat je er rustig onder bent.. dan gaat de tijd ook sneller, en hoop dat je mooi testje in handen krijgt over 1,5 week.

@Schoesje: oooooh balen meid, echt jammer. Maar nog steeds een redelijke cyclus toch.. Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent, en over een weekje vol aan de bak kan! :)

@koekepan: haha ja echt geweldig is tie, en er zitten zeker een paar mooie exemplaren tussen ;) Ja als je het gewend ben, nooit fijn maar toch. Ja dat lijkt me ook verschrikkelijk die uitzending.. kan t me eigenlijk niet voorstellen maar lijkt niet fijn. En mooi dat de volgende niet doorgaat. En dat hij die andere functie dan kan krijgen zou mooi zijn, vooral als je straks keer een kleintje krijgt..
    Heb je nog een beetje hoop in deze ronde? of heb je geen seks gehad rond ei? volgens mij nog wel of niet als ik het me goed kan herinneren?

11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @koekenpan: vervelend zon bacterie! Vriendin van mij is ook weer net aan het werk na zon bacterie.. En die verveelde zich ook kapot!

@schoesje: jammer dat je ongesteld bent geworden maar 33 is inderdaad een nette cyclus. Mijn laatste was 35.. Zou nu uitgaan van 31 in je banner maar pas testen straks bij 33.. Anders is t misschien zonde van de testen.

12. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    jou twee cyclussen op tellen. 29 + 33 = 62 : 2 = 31 dagen. Kan je zelf even 31 dagen vooruit tellen.

13. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    31 dagen zou ik doen

ik had ook na paar keer 28 dagen opeens 32 dagen, tja kan gewoon. Je cyclus is pas onregelmatig bij +- 6 dagen

14. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    Belgiƫ
    @NdNk: het gaat wel met mij, maar het is wel waar dat ik maar pas echt ga kunnen genieten denk ik eens we het eindelijk mogen vertellen... dus idd nog 4 spannende weken voor de boeg

@schoesje: jammer die ongi, maar idd nieuw begin, nieuwe kans
    kan volgens mij echt door ontpillen komen

hier: sneeuw: bahh

15. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ja vooral als we een kindje krijgen zou het echt fijn zijn als ie meer thuis is. Heb stiekem wel hoop voor deze ronde. Ik had op een maandag mn eisprong en de zondag en vrijdag ervoor seks gehad. Heb ook weer allemaal kwaaltjes, vooral heel veel kramp in mn onderbuik en gevoelige borsten.

16. SchoesjeR

o dames ik heb weer wat geleerd, wist echt niet hoe ik dat moest berekenen... thanks...heb me banner al weer aangepast :)

@koekepan hoop t ook voor je dat het deze ronde raak is ik duim voor je...

Ja zie bij meerdere dames de cyclussen dus ben overtuigd hahaha....

@eda spannend snap je onzekerheid wel...

17. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ja dat is zeeeker fijn ik hoop t voor je.
    Oke, mooi, ja dag voor eisprong, goede kans :D. Ja, vervelend eigenlijk die kwaaltjes, want ze kunnen allemaal voor allebei, hoewel je bij ongesteldheid vaak een dag van te voren last hebt van buik of lage rugpijn. (had ik wel namelijk:p) Ik hoop het voor je, nog een weekje en dan testuhhh. of ging je nu al eerder, haha. zo lastig allemaal te onthouden van iedereen! :p

18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @schoesje: misschien even op je ei letten deze maand? dan weet je ook wel wanneer je nod is ongeveer. weet niet of je heb voelt altijd?

19. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik ga het weekend testen denk ik
    ik heb zooooo weinig geduld met dit soort dingen. Wil gelijk de dag na de eisprong al weten of het gelukt is ja of nee. Zo nee, ook geen probleem, maar dan hoef ik me niet zo te focussen op alles wat ik voel of niet voel :).

Houden jullie trouwens met standjes rekening? Alleen maar missionaris, of ook gewoon bovenop enzo:)

20. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    nou nee. Eigenlijk gewoon waar we zin in hebben. Maar blijf daarna wel minstens twintig minuten liggen zodat t goed de kans krijg om te zwemmen. Haha

Deel Deze Pagina