@mamavanM1 ik heb gedacht heb de vorige cyclus op dag 17 18 gevoelt te hebben ja...ik ga opletten en ga pas echt testen een week overtijd hihi... @koekepan gewoon sex zoals je altijd al hebt niks veranderen gewoon op gevoel wel even 15 min blijven liggen kunnen ze zwemmen...
hahaha zo stom he. De dag voor de eisprong hadden we seks, en opeens dacht ik SHIT als we zo zitten is het minder gunstig om zwanger te raken Maar vriendlief wilde niet omdraaien hahahaha (had t niet gezegd hoor, dan wordt ie acuut slap denk k). Nou ja dan niet
Hahahahaha ik moet hier wel om lachen hoor, alle dames die blijven liggen Wij springen bijna altijd gelijk na een min of 3 onder de douche en dat hebben we nu ook gewoon gedaan en echt niet gelet op standjes
ik denk ook niet dat stand veel uitmaakt, wel een beetje blijven liggen en niet direct naar wc gaan of zo.. ja, ik hoop gewoon dat ik bij de 'gelukkigen' ben die niet al te veel kwaaltjes hebben en na 9 maanden toch een gezond kindje mogen omarmen
ik kan echt niet lang blijven liggen erna hoor, dan voel ik t eruit komen...bleg vind dat zo vies. Maar ik zal me dan maar niet meer druk maken om standjes en gewoon genieten hahaha. Jeansflower is er gewoon zwanger mee geworden blijkbaar, dus moet niet zoveel nadenken
haha, maakt helemaal geen zak uit.. sommige standjes dan zit het net wat dieper, maarja die cm extra zwemmen moet geen probleem zijn . Ik lig zelf altijd wel even, omdat ik nooit zin heb om direct op te staan, en ik toch na de tijd altijd moet plassen en dat niet direct lukt. Maar je hoeft niet per se 20 minuten liggen hoor, is wel heel lang moet ik zeggen. ik lag soms even 5 minuutjes en dan toch maar even opstaan om te plassen. Wat wel goed is om na dat je man is klaargekomen dat jij klaar komt, dan maakt je baarmoeder een soort beweging waardoor het zaad sneller bij t eitje komt. Maarja bij het 1 x klaarkomen van een man lost ie zon beetje eeeeuh 3 miljoen zaadjes, moeten er wel een paar goeie zwemmers tussen zitten dacht ik toch.
Ik bleef altijd eerst liggen als we klaar zijn. En wat ik altijd deed was klaarkomen nadat mn vriend is klaargekomen.
Haha, ja als ik een mannenforum zou lezen wat ook hierover gaat, dan zou ik me ook kapot lachen.. haha mannen snappen dat ook niet
Shirley, nee mijne snapt t ook wel hoor, en vind t ook wel leuk dat ik hier op zit. Maar zoals we het dan net over seks en standjes en klaarkomen hadden, denk dat ze dat een beetje 'raar' vinden, we kennen elkaar niet enz.
Hahaha jaah maar dat komt omdat wij vrouwen elkaars aanvoelen en elkaars gevoelens beter begrijpen omdat wij in dezelfde bootje zitten. End oor die gevoelens heb je ook sneller vertrouwen in mekaar.
Haha ik had net voor de grap gekeken wie hoeveel bericht heeft geplaatst en zag dat ik degene was die hier het meeste kletst XD Echt een kletskous ben ik zeg. En daarna kom jeansflower. Jullie kunne allmaal zelf kijken als jullie op de aantal berichten klikt.
die van mij begrijpt ook behoorlijk veel, vooral als het gaat over iets dat hem nauw aan het hart ligt!
@shirley: haha grappig. ik heb er 296 en met deze erbij 297, dus heb er ook al aardig wat afgekletst.
@schoesjer: jammer! maar 33 is inderdaad een nette cyclus! Gelukkig heb je snel duidelijkheid en mag je door naar de volgende ronde. @koekenpan: jeetje klinkt heftig die bacterie! Gelukkig gaat het nu weer beter! Wij doen ook gewoon waar we zin in hebben, ik blijf wel vaak nog even liggen, maar dat doe ik eigenlijk altijd, omdat ik dan nog geen zin heb om weer op te staan haha. @shirly: ik sta op een mooie 9e plaats @all: Ik ben toch rond 12.00 ziek naar huis gegaan, nadat ik al een paar keer gespuugd had op mijn werk. Nu heb ik krampen boven in mijn buik, dat heb ik altijd als ik een buikgriep oid heb, maar ook vervelende krampen helemaal laag en beetje nare rug onder. Al met al voel ik me dus gewoon niet lekker. Ik lag om 12.30 in bed, maar kon gewoon niet warm worden, mijn tepels deden zo een enorme pijn, alsof ze ervanaf willen scheuren. Ik dus maar onder de douche gezeten, en nu zit ik op de bank, met mijn huispak, ochtend jas, en nog een fleece deken over me heen haha
Getver Kowalski.. Hoop dat je snel weer de oude bent... Is niet leuk.. Hier ook super ongesteld Schoesje!! Denk dat het inderdaad bij ontpillen hoort, want normaal had ik helemaal niet zoveel. Zegt m'n vriend gister: Ach joh, dan weet je in ieder geval dat alles nog werkt.... hahahaha!!! Zo is het ook weer
@kowalski Vervelend dat je ziek bent gewordnen zeg.. Misschien is dat wel een goed teken voor de zwangerschap!! Ik hoop dat snel eer beter wordt.