Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Leetje, ja zoiets zou een ouder echt nooit mee mogen maken. Het is zo hard, zo zie je ook eens de andere kant van het leven. Maar het maakt je wel onwijs sterk, had nooit gedacht dat ik er zo doorheen zou komen. Als ik wel eens de verhalen hier in de vlindertuin las zei ik tegen ML, pff jeetje wat die vrouwen moeten mee maken ik zou er nooit meer bovenop komen... maar ik voelde me toen gewoon met de dag sterker worden, zo gek om te ervaren. Je gaat daarna ook heel anders in het leven staan, de kleinste dingen waardeer ik nu zo erg die ik eerst voor lief nam.

Wij hadden de naam al voordat ik zwanger was voor een meisje en vanaf het moment dat ik zwanger was noemde ik de baby al Demi haha.. dat mijn moeder zelfs zei dat ik dat niet moest doen want misschien was het wel een jongen. Ik vind het ook een hele mooie naam, alleen jammer dat we 'm nu nooit echt kunnen gebruiken.

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Hallo dames,
    we hebben de laptop meegenomen op vakantie dus kan hier toch iets posten tussendoor :) Heb niet alles bijgelezen, da's me wat te veel, maar vond het wel leuk om even te reageren :)

Hoe is het hier, zijn er al nieuwe dames die zich bij ons groepje hebben aangesloten?! Las wel dat er twee dames morgen gaan testen, spannend! Ben erg benieuwd, hopelijk breidt het zwangeren-clubje zich snel uit!

Hier alles prima, ben alleen wel erg moe gisteren en vandaag. Zou dat door de zwangerschap komen..? Heb ook nog steeds regelmatig wat krampen, ben dan elke keer bang dat het mis gaat in m'n buik... Maar ik probeer mezelf voor te houden dat krampjes er bij horen omdat m'n baarmoeder aan het groeien is!

Nou ik wens de testers morgen héél veel succes, ik duim voor jullie!! En de andere dames, laten we hopen dat jullie ook rond jullie NOD een mooie roze testen in je handen mag hebben! :D

3. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi dames!

Jammer van de twee witte tests zeg!! Nog twee te gaan morgen.. Ik ben benieuwd hoor! Duim duim duim..

Vanmorgen voor de zekerheid getest, omowit (als verwacht) maar morgenochtend ga ik naar de huisarts en wilde het toch even zeker weten! Vind het toch wel spannend worden nu.. Heel benieuwd wat hij zal zien daarbinnen.. Maar ik hoop in ieder geval op meer duidelijkheid en een stap in de goede richting!

Ik hou jullie op de hoogte!

4. BellaNoa

Goedemorgen!

Nog steeds geen ongi en ook geen posi test! Snap er niks meer van, ik zit nu op 15 dpo!

5. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cupcake: succes bij de dokter! Hopelijk vind hij de oorzaak!

@bellanoa: jammer meid! Nog steeds onzekerheid dus! Is je cyclus altijd regelmatig? Of heb je je ei gevoeld / gevonden?

6. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @cupcake: succes vandaag bij de huisarts!
    Bellanoa: wat jammer! Heb je ovulatietesten gebruikt?

7. BellaNoa

Ja schommelt tussen 25 en 28 dgn. Gebruik ovutesten en had op 25 feb een smiley en op 26 feb in de avond heb ik m'n eitje gevoeld

8. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Hmm dan zit je inderdaad nu op dag 14/15. Of je lichaam maakt langzaam HCG aan of je ongi laat nog even op zich wachten.. Je houdt het spannend!
    Luteale fase kan max 18 dagen duren..

9. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Hier nog eenmaal omowit!!
    Maar ik ben nog erg voor. Zaterdag nod. Denk ik. Wel met ovu testen gewerkt. En zaterdag is dan 14 dagen na de gemeten ovulatie. Denk dat ik had moeten w88 op de innesteling en dan 14 dagen rekenen, die heb ik niet gevoelt?? Nou zaterdag maar weer testen.

10. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Simoontje: jammer!!' Zou 14/15 dagen na positieve ovulatietest aanhouden..

11. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Okay, dan tot zaterdag, nou we kijken wel...

12. BellaNoa

@ simoontje, he bah jij ook al een witte test. Maar bij jou kan t nog alle kanten op he!

13. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Bij jou toch ook noa???

14. BellaNoa

Nee ik kan alleen nog ongi worden haha. Ik zit nu 15 dpo dus dan had mijn test echt posi moeten zijn als er een zwangerschap was

15. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Zelfs als je langzaam dat hormoon aanmaakt, haha zeg nooit nooit.

16. BellaNoa

Ja bij mijn dochter testte ik 12 dpo al duidelijk positief dus ja :D geloof niet meer in een zwangerschap haha

17. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Bah...ik wil gewoon dat we allemaal zwanger zijn :x Al die witte testen is zo frustrerend! En meer zeg ik niet!! :x

18. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Okay bellanoa, duidelijk. Nu en mar hopen op je ongi!!

19. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Wat balen al die witte testen. Ik hoop voor jullie dat de testen van het weekend positief mogen zijn. Ik duim voor jullie.

20. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oh dames, wat jammer al die witte testen..

@Simoontje: ooh je hebt nog een paar dagen, ik duim voor je.

@Bellanoa: Ja 14/15 dagen is al wel wat, nou als je niet zwanger ben dan hoop ik dat je heel snel ongesteld word en je weer door kunt.

@Leetje: hoe is het bij jou? ging jij nog testen vandaag?

en Foxy ging ook testen vandaag geloof ik, 4 op 1 dag. Laat er op zn minst 1 bij zitten! :)

@Cupcake: heel veel succes bij de dokter, ik hoop dat ie het op kan lossen. ;)

@all: HET SNEEUWT HIER! :S bah ben dr echt zat van, 't is nu lekker tijd voor voorjaar..
    Ik moet nog naar t ziekenhuis nieuwe ponskaart ophalen om alleen bloed te prikken. ik bel wel even en vraag of ze t op kunnen sturen. :p doen ze vast niet.. Voel me trouwens wel goed gelukkig:D en heb volgende week woensdag al weer echo, ben zoooo benieuwd. Als je eenmaal die 12 weken voorbij bent, dan gaat het zoo snel, dan is je eerstvolgende echo dan al de 20 weken echo en dan ben je al op de helft.. :)

Ik hoop dat iedereen heel snel een mooie positieve echo in handen krijgt.. vind t bijna gemeen dat ik al wel zwanger ben en sommige nog niet. ik duim voor jullie allemaal.. ;)

Deel Deze Pagina