Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammini

Sammini Lid

2 jan 2013
    41
    0
    0
    Workaholic in Retailbranche
    Noord Holland
    Lijstje!!
    In volgorde van aanmelden dus vandaar dat ikzelf bovenaan sta...
    Alleen leeftijd en 1ste of 2de kindje, en bij Femmes dus zwanger :):).
    Geen ronde of nod, meeste kunnen we in de banner zien en wil er ook geen wedstrijd van maken, de ene helft is al volop bezig en andere aan t onpillen dusss, ok?
    Als jullie aanvullende info hebben......

Sammini - 34jr - 1stekindje
    Shirleymommy - 20jr - 1stekindje
    Femmes - 30jr - 1stekindje -Zwanger!!
    Jeansflower - 26jr - 1stekindje
    Cupcake88 - 24Jr - 1stekindje
    Amber89 - ?jr - 1stekindje
    Kaatje87 - 25jr - 1stekindje
    LaPalma - 29jr - 2dekindje
    Tralalala - 27jr - 1stekindje
    NdNk - 27jr - 1stekindje
    Mien3 - 26jr - 1stekindje
    LittleMeStphnie -20jr - 1stekindje
    Leetje25 - ?jr - 1stekindje
    Koekepan - ?jr - 1stekindje

2. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik heb 8 jaar tijd nog nooit zo'n heftig buikpijn gekregen. Hebben julkie misschien tips tegen die krampen?

3. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Dat zou zeker wel netjes zijn als je over een paar dagen je ovulatie hebt! Dan heb je meteen een hele nette cyclus!

4. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Geen idee :( Ik gebruik altijd gewoon ibuprofen of paracetamol, en gewoon lekker rustig aan doen, eventueel lekker op bed liggen, beetje lezen of dutten. Maar verder geen tips nee. Sterkte!

5. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Ik zou ervoor gaan. Je weet immers niet hoe lang het duurt voordat het raak is.

Ik zit in het zelfde schuitje. Ik heb een tijdelijk contract tot voor de zomervakantie en ben dus in september uitgerekend. Ik was en ben nu helemaal bang dat ik na de vakantie geen werk meer heb. Wachten vonden wij geen optie. Inmiddels al 30, ruim 11 jaar samen en het blijft op mijn werk de komende paar jaar nog onzeker.

Ik probeer zo te denken dat wanneer ze heel blij met je zijn, ze je wel tegemoet komen. Het verlof wordt bekostigt door het UWV (als ik het goed heb). Het enige nadeel voor jou werk is dat je een paar maanden afwezig bent

6. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Spannend cupcake. Dat wordt hard werken;)

7. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Het lijkt me ook zo zonde als we nu 2 of 3 maanden wachten en dan blijkt dat het héél lang duurt voor het raak is. Dan lijken die 2 of 3 maanden me echt weggegooide tijd... En ik heb altijd gezegd dat ik iemand ben bij wie het lang duurt voor het raak is. Dat is een gevoel wat ik al jaren heb. Weet niet waar dat vandaan komt, gewoon 'onderbuikgevoel' denk ik.

Andere dames nog een mening over mijn dilemma? :)

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Inderdaad! Alleen is manlief morgennacht niet thuis ivm werk.. Dus hoop dat mn ei nog een paar dagen wacht.. Tis niet anders ;)

9. Leetje25

Leetje25 Actief lid

30 dec 2012
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo!! wat leuk, zo'n lijstje! Ik ben 25...dus dat mag er ook bij hoor... ik zou nu 1 dag overtijd zijn maar ik wacht tot woensdag met testen... als ik dan nog niet ongesteld ben toch.. we zien wel. Ik ga er niet vanuit dat het al gelukt is!!

Tralala: ik zou niet wachten, ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb nu steeds een jaarcontract, en uitzicht op iets vast zit er niet in. Mijn vriend en ik gaan er nu voor, wie weet duurt het heel lang, misschien is het nu al raak, dat weet je toch niet! Maar doe wat jij het beste vindt!!

10. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @tralala: ik zou niet wachten hoor. Als ze blij met je zijn en t gaat goed binnen t bedrijf houden ze je vast wel. Voor mij gaat er halverwege dit jaar al wat spelen op m'n werk (ivm herkenbaarheid vertel ik even niets precies wanneer) waardoor ik al zonder baan kan komen te zitten ivm een verhuizing van het bedrijf. Maar ja, we zien het dan wel weer.
    Ik denk maar zo: over een half jaar is er weer een andere reden, dan heb ik misschien een andere baan met tijdelijk contract ipv vast contract van nu.

Enige wat wel een nadeel is (denk ik) dat solliciteren met een dikke buik wat lastig kan zijn..

@leetje25: ik zou volgens een cyclus van 28 dagen nu ook over tijd zijn. Heb vanmorgen getest, witter dan wit, ook niet verwacht dus ook geen mega teleurstelling ofzo. Heb mezelf voorgenomen nu gewoon ovu testen te doen tot ik ongesteld word, aangezien de eisprong na de pil langer op zich kan laten wachten, en dan 1x per week een zwangerschapstest.
    Zodat ik niet obsessief bezig ga zijn. :)

11. Sammini

Sammini Lid

2 jan 2013
    41
    0
    0
    Workaholic in Retailbranche
    Noord Holland
    In het geval van een zwangerschap valt er weinig te plannen, je kan niet voorspellen wanneer het raak is! Dus leef je leven zoals je anders ook zou doen! Misschien moet het gewoon zo zijn..
    Whatever happens, happens for a reason!

12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Shirleymommy: euhm...een warme douche/bad, chocola ;) thee, lezen, warme kruik of kussen tegen je buik...

Ik vind het altijd heerlijk om dan te douchen, vrije tijdskleding aan en onder een dekentje op de bank ;) en dan voor het douchen aan een aspirine.

@jeansflower...maar nog hiet ongi?

Mijn cyclus zit meestal rond de 30 of 31...dacht eerst dat dat onregelmatig was...maar heb eigenlijk nooit langer dan dit...dus wel,aardig stabiel dacht ik zo..
    Alleen de eerste maanden na het ontpillen duurden misschien hoogstens 35, maar dan nog niet langer...ik denk dat mijn lichaam het aardig goed weer opgepakt heeft...naja dat hoop ik ;)
    Geen idee wanneer ik mijn ovulatie heb...ik zie wel...volgende maand ;)

13. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @ndnk: nog niet ongi nee.. Wel 2 bloedingen vorig weekend maar dat kan nooit m'n ongesteldheid zijn.. Tijdens en voor de pil had ik altijd 7 volle dagen.. :(
    Dus nu wachten we even af, hoop dat t niet te lang duurt want ik wil snel met de volgende ronde beginnen haha

14. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Spannend jeansflower. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. De eerste ronde na de pil is het altijd afwachten hoe je lichaam het oppakt.

15. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @leetje ik zie dat je vandaag kan testen! Hb je het al gedaan?

@jeansflower vervelend zeg dat je negatief test >.< maar wel goed dat je niet zo teleurgesteld was net als mij. En dat je voor heb genomen om maar 1 keer in de week te testen. Echt heel goed!!

16. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @ndnk thanks voor de tips! Ik had na het douchen aapirintje ingenomen. En daarna in bed gekropen en film gekeken. Voelde wel beter!!

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Shirley, wat een teleurstelling. Hopelijk heb je een raak ei komende maand!

Meiden: fijne week alvast. Allemaal succes!

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Heel herkenbaar!
    Toen ik vorige keer met verlof ging ben ik erna wegbezuinigd. Net midden in de crisis. Nu, werk ik als oproepkracht voor een uitzendbureau. Ik wilde eigenlijk wachten tot ik een vast contract heb, maar ons verlangen is te groot en in deze crisistijd is 1 ding oo de arbeidsmarkt zeker: er is geen zekerheid :)
    Dus wij gaan er ook gewoon voor. Dan maar bezuinigen en een keertje minder op vakantie!

19. Leetje25

Leetje25 Actief lid

30 dec 2012
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal! Ik heb nog geen test gedaan, ik wacht tot woensdag. Misschien dat ik nog ongesteld word (hoop stiekem natuurlijk van niet, hihi) maar ik ben bang voor een teleurstelling als ik het al zo snel doe. Ik heb gelukkig geen testen in huis hihi anders kon ik me waarschijnlijk niet inhouden...
    Ik hou jullie op de hoogte:)

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @tralalala, ik zou er voor gaan! Ik heb ook nog geen vast contract, heb nu mijn laatste jaar contract en m'n werkgever moet hem dan omzetten naar een vast contract.. Maar wat zegt tegenwoordig een vast contract nog?
    Snap dat het erg lastig is.. Maar misschien ben je ook wel niet binnen 3 mnd zwanger.. Kan natuurlijk ook nog ;)

Deel Deze Pagina