hoi allemaal! wat n gezelligheid hier! deze week wat minder meegekletst, was n zware week. ben super verkouden en n keelontsteking. grieperig, misselijk weinig eetlust. werk zat om mezelf op de been te houden. wat verlang ik naar de lente zeg. naar zon en warmte.... nu fijn weekend en als ik me wat fitter voel hoop ik morgen mn verjaardag te vieren... ook leuk! iedereeen n heel goed weekend. hoop vh wknd ff op alles te kunnen reageren.
@babyflower: He bah dat klinkt niet lekker zeg! Hopelijk knap je snel op! ik verlang ook naar lente!!! @all: ik heb 6 maart mijn eisprong gehad. Is het dan zo dat je 2 weken later ongesteld zou moeten worden, of kan dit ook eerder zijn?
@kowalski: Nou je kunt wel iets eerder ongesteld worden geloof ik. maar vind 9 dpo wel heel erg vroeg, dus denk niet dat je nu al ongesteld word! En hoop volgende week ook niet.. duimduim.
Ja ik vind het ook vroeg! Maar ja ik weet het niet, het voelt in ieder geval wel zo haha. Misschien dan ik maandag al een klein testje waag, gewoon omdat ze zo goedkoop zijn. Tenzij ik natuurlijk ongesteld wordt
Ik ben natuurlijk veel te vroeg met testen maar ik kon het niet laten... Ben vandaag vrij en ga straks naar de kapper. Verf m'n haar altijd blond en heb nu een beetje uitgroei. Wil er wel een beetje netjes uitzien voor de crematie morgen. Kreeg in een keer de kriebels of dat wel mag als je zwanger bent... Wat vinden jullie vriendlief en ik zien allebei een vaag streepje in de verte. Op de foto is het haast niet vast te leggen.
Proberen zwanger te raken: -Foxy87 (25 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 13 Maart -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 17 Maart -NdNk (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 18 Maart -JackieSt (31 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 Maart -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD 21 Maart -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart -Keef85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 7 April -BellaNoa (26 jaar), ronde 2, 3e kindje, NOD 8 April -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 10 April -Leetje25 (25 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 10 April -Simoontje123 (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 11 April -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Sari123 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD? -Xdoo (20 jaar), ronde nog niet echt begonnen, 1e kindje, NOD? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober La Palma (29 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 11 November Tralalala (27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 12 November ? Kaatje87 (25 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 14 november ? Echo's MamavanM1: 20 Maart 2e echo Eda: 25 Maart echo Kaatje87: 25 Maart, intake/1e echo Shirleymommy: 27 Maart, 1e echo Tralalala: 3 April, intake/1e echo Jeansflower: 5 april, 2e echo en 22 april controle Babyflower: 5 april, 1e echo Femmes82: 9 april controle afspraak vk __________________
@Jackie, ik zie ook iets in de verte!! Ooooh spannend!! Hoop dat je over een paar dagen een duidelijke test hebt! Mijn 1e was trouwens ook een tuurtest... Daarom heb ik later een digitale van cb gedaan! @Babyflower, beterschap meis! @Femmes, jakkie zeg! Hoop dat je snel opknapt!
@Foxy oeehhh het wordt wel erg spannend hea! Hopen dat het raak is. We gaan gwn duimen voor je/ @koekepan ben benieuwd naar je test hoor! Hopen dat de tweede streep duidleijker wordt hea. Die spanningen is niet goed voor zwangere vrouwen hahaha. @shoesjeR Het gaat helemaal niet goed joh! Mn blaas doet nog steeds pijn en ik ben stront en stront misselijk. Ik haat het. Ik kots elke keer maagzuur eruit en ik haat die smaak IEWWWLLL!! @kowalski aahw wat leuk. Mijn nicht was daar ook geweest met haar dochter. En haar dochter vond het geweldig!! En trouwens ik heb een goed gevoel dat je zanger bent! Ik wed dat je nu zwanger ben!!! Allen geen idee jongen of meisje. Maar ik heb er goed gevoel over!! SPANNEND!!!!!! @Femmes oh wat vervelend zeg. Ik hoop dat je snel weer beter wordt. En ik hoop dat iks nel van di emissleijkheid af bent. Begin echt zat te worden. Ik zat net nog paar keer te janken op het werk. PFFFFFFFFFFFFF @JACKIEST OMFGGGGGG IK ZIE DE TWEEDE STREEEEEEEEP!!!!! SPANNEDN HOOORRRRRRRRRRR @kaatje zou je mijn uitgerekende datum willen veranderen? Het is 19 oktober geworden hihi.
@jackie ik zie zeker een streep en hoef eigenlijk niet te turen spannend. Zou zondag nog een test doen en dan op je nod een kv test en cb. Spannend leuk duim duim voor je.
@babyfllwer: ik vroeg me al af waar je was!! Ziek zijn is niet leuk wanneer ben je precies jarig? @shirley: bah die misselijkheid. Mijne is echt stukken minder geworden door 3x per dag gember tabletje. Heb nu vlagen misselijkheid en niet continu meer! @jackie: zonder te turen zie ik m ook ja! Zondag weer testen? @kowalski: weet je nog hoe lang je dagen na ovulatie eerst waren? Want 9-18 is wel normaal.. Maar hoop dat je klachten van innesteling zijn @koekenpan: ga je morgen weer testen?? @femmes: hmm zwangerschap mag geen reden tot ontslag zijn, maar ja ze kunnen altijd een andere reden bedenken hè! In hoop dat je contract gewoon verlengd wordt en de HA je van de pijn af kan helpen! Volgens mij heb ik nu op iedereen gereageerd ben aan t werk dus kan niet te lang op m'n foon haha.
Wow, ik weet dat het niet betrouwbaar is maar loop net naar de badkamer en de test ziet er nu zo uit.
Jackie, een streep is een streep meis! Mag ik je al feliciteren?? Ja ik doe het toch!! GEFELICITEERD!!! @Shirley, heb het veranderd! Vervelend zeg dat je steeds zo beroerd bent!
Ik zie een streepje hoor Jackie!!! Ook al is ie later!! Ik zou een digi test halen!! Of morgen nog een keer doen!! ga hard duimen!!! @kowalski... blijft vast gewoon uit en gewoon hartstikke zwanger! Je moet de zwangeren wel aan gaan vullen hoor... Ik heb besloten dat ik dat volgende maand doe (was het maar zo'n feest hahaha) En wat knap dat je al 5 kilo kwijt bent! (wil ik ook!!!! ) @babyflower: morgen ook echt jarig? hoop dat je snel weer wat fitter bent en lekker je verjaardag kan vieren @Leetje25: ik herken dat ook heel erg hoor. Gisteren gegeten bij mijn schoonzus en dus bij mijn kleine neefje... heb hem in bad gedaan en vl heeft hem de fles gegeven. Ik kan dan soms echt m'n tranen niet bedwingen. en wij zijn nog niet eens lang bezig... @Femmes: balen dat je nog steeds niet helemaal top bent! hopen dat ze je snel kunnen helpen. En fijn dat je directrice blij was voor je
wou net zeggen Kaatje... Mijn test was na 2 dagen ook gewoon nog spierwit... Dus ik feliciteer je ook gewoon!!!
@Jackie: JAAAAAAAAA, mijn testen werden na afleestijd ook net ietsje duidelijker. DUS VAN HARTE GEFELICITEERD!!! zwangerder kan nie haha. @Koekepan: Nu jij ook nog zo 1.. morgen weer? @zieke dames: gadver, hoop dat jullie snel beter worden!! @Shirley: hmm, hoop dat het snel over gaat, niks waard dat vieze gekots en gal en maagzuur en misselijk.. @Kowalski: Ja, testen nu die van jou ook nog mooi met 2 streepjes, we duimen allemaal! JACKIE GEFELICITEERD, hihi geweeeldig. doe een cb digi en dan weet je t 100% zeker denk dat ie wel doet!