Hihi, nee... Ga zo eerst naar de kapper. Probeer me nog niet al te veel te verheugen maar loop nu wel met een enorme smile. Zondag nog een keer kv testen en dan wil ik dinsdag een digitale doen als ik nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk.
@Jackiest GA NU DIGI TEST HALEN!!! IS EEN COMMANDO! Spannign is niet goed voo rmij hahahha !! Ga alsjeblieft even digi test halen en dan meten erop plassen!!! Het ziet er echt heel goed uit! Het ziet er niet uit als een indroogstreepje. Want die zijn meestal grijs. en die van jou is gwn roze. spannend hoor
zooooo t sneeuwt hier weer, niet normaal :x Had vannacht nachtdienst, van 9 tot 12 geslapen, nu straks om 1 uur reanimatietraining op werk, dan weer ff mn bedje in denk ik. Heb een kringen onder mn ogen, niet normaal
@shirly: jij was helderziend toch . Zou zo leuk zijn als je gelijk krijgt. @jackie: ik zie bij de eerste ook een streep, maar bij de tweede foto's heel duidelijk! Hier ook alvast een voorzichtige gefeliciteerd!! @Keef: oke ga ik doen! En dan volg jij me een maandje later @all: nu wil ik oooooook testen haha... Maar beter om nog even te wachten...
@jackie: ja zou ook nog een keer weer testen gewoon, en dan zondag/maandag x met cb. jammer als je hem verspilt, je zit nog 5 dagen voor nod. @koekepan: oooh gadver, breekt wel op joh die nachtdiensten zoveel. Hierna weer gewone diensten? Ik zeg succes en slaap lekker, en ben benieuwd naar je test morgen !!
@mamavanm1: Shirly zegt dat ze het gevoel heeft dat ik zwanger ben, dus ik zeg: jij was helderziend toch
haha.. oke . Ik heb ook zo veel gevoelens over iedereen ahhahah . wou dat ik zo kon zeggen jij bent het nu jij die maand en jij deze maand. IK HOOP HET VOOR JE, ik denk zelf ook dat je dochter nog wel eens gelijk kon hebben!
Ik denk dat ik er morgen een kruidvatje tegen aan gooi . 4 dagen voor nod te vroeg natuurlijk, maar dan is mijn test drang in ieder geval weer even gestild Oh ja en ik moet sinds twee nachten er minstens 2x uit om te plassen, ik haat plassen in de nacht, dus doe ik eigenlijk nooit, maar nu moet ik echt nodig!! Maar ook dat is veel ste vroeg (zo en nu stop ik)
Jackie: gefeliciteerd!!!! KV testen mag je nog best lang aflezen hoor en dit is toch een duidelijke streep! Koekenpan en kowalski: ik hoop ook voor jullie op een positieve test!' @all: hier echt zere onderrug!! Maak me dan gelijk weer zorgen.. Vanavond m'n vader en stiefmoeder vertellen! Spannend!
@kowalski: oooh spannend, ik had ook 5 dagen voor nod . wel n tuurder maar dat maakt niet uit. @Jeans: oh vervelend pijn in je rug, naja hoort er allemaal wel bij. Niet druk maken
@jeansflower: niet leuk dat je pijn in je rug hebt! maar niet druk maken inderdaad! hoort erbij zeggen ze. Veel plezier met vertellen vanmiddag
@Jeansflower, leuk dat je het vanavond je vader en stiefmoeder gaat vertellen! @Kowalski, mijn duimen draaien! Ego: @All, vanmiddag is MvM langsgeweest! Ze heeft 2 testen gedaan omdat ik mijn ochtend en middagurine had opgevangen! Ze zei: aah mooi, doen we 2 testen! Hij knalde er meteen uit! Ik vertelde over de laatste dag van mn menstruatie en wanneer ik denk dat mijn eisprong was.. Ze zei: Maar dan ben ik veel te vroeg, normaal doen de testen het dan helemaal nog niet.. Misschien ben ik dan toch verder dan dat ik zelf denk?? Nu moet ik wel zeggen dat mijn temperatuurlijst best onduidelijk is.. Temperatuur schiet niet ineens erg omhoog.. Nou hopelijk is het snel 25 Maart dan heb ik mijn afspraak met de verloskundige! En heb ik meer duidelijkheid over hoelang ik nu daadwerkelijk zwanger ben..
@ kaatje wat n mooie testen zeg! hoe voel je je? @ jackie, echt n streep hoor! gewoon n digi doen heb je meteen duidelijkheid! @ jeansflower; maandag ben ik echt jarig. hoe voel jij je? tel je ook de dagen af tot 5 april
@Babyflower, ik voel me goed! Af en toe beetje last van mn buik en ik heb zere borsten! Maar verder (nog) geen kwaaltjes! Jij bent niet fit he! Hoop dat je snel opknapt en dat je morgen gezellig je verjaardag kunt vieren!