Haha die testdrang ook altijd. Hopelijk wordt het wachten beloond met een mooie test. Ik duim voor je!
@kowalski: jammer van die witte test.... @foxy: zelfde, raar dat je lichaam je zo wat voor de gek kan houden hé @koekenpan: ook niet positief, spijtig @mamavanM1: spannend voor je nicht, hoop dat als het kindje er komt het helemaal gezond is, is niet niets zo veel te vroeg geboren @jackiest: PROFICIAT!!! ik hoop dat de crematie meeviel (best dat je niet gisteren getest had, ging je daar met een smile staan, een beetje ongepast...)
@koekepan ik weet dat je wilt wachten maar ik wil zoo graaaaaag die positest van jou zien Dus ik moet tot dinsdag wachten tot dat ik het ziet *huil* *huil* Haha grapje hoor als je wilt wachten dan doeje dat meid. En ik hoop dat je dinsdag positest in je handen krijg!!!
Ik ben even zo vrij geweest om het lijst omhoog te halen. Jackiest, ik heb jou gelijk even bij de zwangeren gezet. Het eerste rijtje wordt gelukkig steeds korter. Proberen zwanger te raken: -Foxy87 (25 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 13 Maart -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 17 Maart -NdNk (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 18 Maart -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD 21 Maart -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart -Keef85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 7 April -BellaNoa (26 jaar), ronde 2, 3e kindje, NOD 8 April -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 10 April -Leetje25 (25 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 10 April -Simoontje123 (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 11 April -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Sari123 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD? -Xdoo (20 jaar), ronde nog niet echt begonnen, 1e kindje, NOD? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober La Palma (29 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 11 November Tralalala (27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 12 November ? Kaatje87 (25 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 14 november ? JackieSt (31 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: ?? Echo's MamavanM1: 20 Maart 2e echo Eda: 25 Maart echo Kaatje87: 25 Maart, intake/1e echo Shirleymommy: 27 Maart, 1e echo Tralalala: 3 April, intake/1e echo Jeansflower: 5 april, 2e echo en 22 april controle Babyflower: 5 april, 1e echo Femmes82: 9 april controle afspraak vk
Haha dat moet zeker. Maar de groep blijft gelukkig nog groeien. Hoe is het eigenlijk met jou, Debbi? Ik zie dat je over 13 dagen kunt testen? Je bent dus inmiddels weer naar het ziekenhuis geweest?
Even m'n uitgerekende datum erbij gezet volgens de rekenhulpjes. Proberen zwanger te raken: -Foxy87 (25 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 13 Maart -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 17 Maart -NdNk (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 18 Maart -Kowalski (26 jaar), ronde 2, 2e kindje, NOD 21 Maart -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart -Keef85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 7 April -BellaNoa (26 jaar), ronde 2, 3e kindje, NOD 8 April -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 10 April -Leetje25 (25 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 10 April -Simoontje123 (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 11 April -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Sari123 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD? -Xdoo (20 jaar), ronde nog niet echt begonnen, 1e kindje, NOD? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober La Palma (29 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 11 November Tralalala (27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 12 November ? Kaatje87 (25 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 14 november ? JackieSt (31 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 27 november ? Echo's MamavanM1: 20 Maart 2e echo Eda: 25 Maart echo Kaatje87: 25 Maart, intake/1e echo Shirleymommy: 27 Maart, 1e echo Tralalala: 3 April, intake/1e echo Jeansflower: 5 april, 2e echo en 22 april controle Babyflower: 5 april, 1e echo Femmes82: 9 april controle afspraak vk
hahaha gekkie! Gister was ie negatief, dus denk niet dat ie nu ineens positief zal zijn. Ik had 2 weken geleden op zondag en maandag een positieve ovu-test en heb maandagavond eisprong gevoeld, dus ik wacht dinsdag nog ff af.
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik vind het nog steeds heel moeilijk te geloven... Ik was gisteren erg moe en lag al om half 10 op de bank te slapen. Voor mijn doen is dit heel raar. In het weekend lig ik normaal altijd pas rond een uur of 1 op bed. Vanochtend was ik al vroeg wakker en heb meteen de test gedaan. Pfff, wat was dat spannend zeg. Gelukkig zag ik al vrij snel een streepje op de KV test dus heb meteen daarna de CB test gedaan met trillende handjes. Ik spoelde net m'n handen even af en toen bedacht ik me dat ik m'n telefoon nog even op de timer moest zetten en toen sprong de test gewoon al op zwanger! Het duurde daarna nog wel even totdat de weekindicatie erbij kwam. Meteen vriendlief wakker gemaakt en die was echt mega blij. Helemaal toen ie de CB test zag. Het woordje 'zwanger' spreekt toch wat meer dan de twee streepjes. Kon me niet inhouden en heb het fotootje van de test ook meteen naar m'n zus gewhatsappt. Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan. Het is nog zo pril allemaal... We hebben gisteren een erg mooi afscheid gehad. Een oom van vriendlief heeft een stuk gezongen en toen had ik het ineens niet meer. Het greep me zo aan en de tranen zaten zo hoog... Ik had zelf niet zoveel met de oma van vl en ben normaal een erg koele kikker dus dat verbaasde me wel een beetje. Ik wijt het maar aan de zwangerschap. Na de crematie zijn we naar m'n schoonouders gegaan en hebben daar met nog wat familieleden gezeten. Ik weet dat m'n schoonouders dat heel fijn vonden... Het is eigenlijk best een raar idee. Ik heb heel duidelijk maandag de innesteling gevoeld, de dag dat oma is overleden... Vriendlief is er nu van overtuigd dat we een meisje krijgen. Ik vind vriendlief trouwens een heel raar woord maar durf niet mijn vriend z'n naam neer te zetten omdat ik bang ben voor herkenning. Je schrijft hier toch best persoonlijke dingen neer. Op zich heeft ie wel een naam die 35 jaar geleden héél erg populair was dus het zou eigenlijk niet uitmaken. Nou ja, genoeg over mezelf. Ik ga even lekker op de bank een filmpje kijken. Fijne zondag allemaal! Ik hoop dat er snel nog een aantal meiden bijkomen in het zwangeren rijtje!
Dat kan ik me voorstellen! Ik zag op de site van de verloskundigenpraktijk hier in het dorp dat je je via een formulier op de site kan aanmelden. Denk dat ik dat aan het einde van de week doe.
@ Jackie, mooie testen meid! En nu staat het er ook op de digitale Gefeliciteerd! En inderdaad erg netjes ja in de 3de ronde. @ Lijstje, ik vind ook dat het lijstje wel wat meer kleur mag hebben haha Nu is alles zwart? @ Jackie, wel heel apart dat de innesteling is geweest op de dag dat zijn oma is overleden.
Jackie, gefeliciteerd!!! Super mooie duidelijke test! En die digitale is gaaf hè :-D Ik reageer vanavond wat uitgebreider meiden, zit op mn werk dus niet veel tijd, en smartphone typt niet zo handig