Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa met mij gaat alles goed !!!
    Ik ben inderdaad gister en eergister geinsemmineerd dus allemaal weer heel spannend !!!

Hoe is het met jou
    Groeit je buikje al

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nou dames, daar ben ik dan weer :)
    Heerlijk midweekje relaxen achter de rug. Het was echt heerlijk, van te voren dachten we dat we de verkeerde week hadden uitgezocht ivm het slechte weer, maar we hebben echt supermooi weer gehad, wel koud maar stralend blauwe lucht en zon! En dat in combinatie met sneeuw maakte het echt heerlijk wandelweer :)

Hier nog steeds alles prima, wel nog steeds regelmatig wat steken in m'n buik, zal m'n baarmoeder wel zijn die aan het groeien is denk ik! Heb ook het idee dat m'n buik wat begint uit te zetten, ben best wel stevig en hou normaal altijd mijn buik een beetje in maar dat lukt nu niet echt meer haha. Verder gelukkig nog helemaal geen klachten, behalve dat ik het continu koud heb.

Morgenochtend komt MvM, ben benieuwd naar de wikkeldoek :) Vriendlief wat het er eigenlijk niet mee eens toen ie hoorde dat je de flessen buiten moet zetten, we wonen in een vrij klein dorp en de buren bv kennen mijn schoonouders, dus dan zou het nieuws viavia wel eens heel snel verspreid kunnen worden... Even bedenken dus hoe ik dat ga aanpakken.

Verder zit ik natuurlijk de dagen af te tellen naar 3 april, de eerste echo! Ik ben zooooo benieuwd! En dan mogen we het ook eindelijk aan ouders en broers en zussen vertellen!

Zo, genoeg over mij ;) Hoe is het hier met iedereen???? Echt leuk dat ons groepje zich weer wat uit aan het breiden is! Zijn er nog dames die binnenkort mogen testen?

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

@ Tralala, fijn dat je een relaxed weekje hebt gehad! Je kunt volgens mij ook aan MvM doorgeven dat ze het 'discreet' moeten bezorgen. En anders kun je het ook zelf bij een bepaald punt omwisselen. Zou je morgen even moeten vragen.

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Tralalala, Fijn dat je vakantie relaxed was!
    MvM is afgelopen vrijdag bij mij geweest! Ze vroeg aan mij of de flessen bij de voordeur opgehaald mochten worden, of dat je liever hebt dat het achterthuis wordt opgehaald. Kan je dus ook voor kiezen, valt het minder op ;)
    De wikkeldoek is heerlijk zacht! En er zit klittenband op, lekker makkelijk! :)

@Debbi, spannend meis! Ik ga voor je duimen hoor!

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @tralala: tof dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad!!! 't is nu idd wachten op de echo hé....

6. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    echt leuk om al die blije verhalen te lezen van de zwangeren. Hoop dat wij niet-zwangeren ons er snel bij mogen voegen!! :D

7. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    #3487 simoontje123, 17 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2013
    Dat hoop ik ook!! Vandaag laatste ongi dag. Dus maar eens kijken of vriendlief te porren is voor wat actie. :-D

8. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Koekenpan, hoop ik ook meis! Is veel leuker he als we allemaal zwanger zijn! Ik duim voor jullie allemaal!

9. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ja lijkt mij ook!!
    Ik hoop maar snel ongesteld te worden....en dan april wordt m niet denk ik, dan doen we onze best wel weer in mei of juni. Vriend heeft superveel oefeningen :)

10. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik hoop ook dat er snel meer meiden naar het zwangeren rijtje verhuizen. Ik gun het iedereen zo!

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi hoi, zal ook weer even m'n "gezicht" laten zien.. Lees wel alles mee maar even geen behoefte gehad om overal op te reageren..

Wel wil ik JackieSt natuurlijk feliciteren met je zwangerschap!!

Morgenochtend ga ik bloedprikken en woensdag de echo..
    Verder heb ik niet zoveel nieuws :)

Fijne avond nog!

12. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

@Jackie Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat zul je blij zijn!

@CupCake ik ervaar een beetje hetzelfde...;) Het gaat ook erg snel met al dat geklets hier :D
    Hoe is het bij jou verder dan cupcake?

@Koekenpan....ben jij overtijd?!?! Wat spannend...of denk je niet dat het raak is...

@Hier Ongesteld bijna...de aanloop is er haha...dus hopen dat wij mogen knallen in ronde drie. Vriend is nu ook wel zover dat we om de dag willen vrijen...;)

13. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @cupcake :) Ik lees niet goed! Echo...bloedprikken?? Succes vandaag!

14. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames

Zijn er nog testers vandaag ?? Alvast succes

Ik zit vandaag op dpo 3 heb toch een pijn rechts in onderbuik zo een drukkend zeurderig gevoel weet niet wat het is ...

Druk dagje vandaag oma van vriend is overleden zaterdag dus bloemen bestellen..
    En ik ga richting het amc naar de snijzaal met school kijken hoelang ik dat volhoud..

Fijne dag allemaal

15. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Spannend debbie!! En gecondoleerd..
    @ndnk: 3 x is scheepsrecht haha!!

@all: hier er morgen maar eens ovutest aan wagen.
    Sta nu gigantisch in de file..
    Had gezegd dat ik even langs de huisarts moest, maar ben kapot moe.. Haha.. Moet kunnen.. Vorige week zoveel overuren gemaakt..

16. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @Leetje Wat leuk dat je fijne vakantie hebt gehad. En over die mvm. Opzich als ze die kratten kome halen is het een gwn normaa witte busje. Er staat geen moeders voor moeders op ofzo. Dus niemand gaat het toch weten waarvoor die kratten zijn? Wat e anders ook kunt doen als je een achtertuin hebt is dat je kratten in je achtertuin zetten en je hekje open laten.

@Debbi Wat spannend zeg!!! ik hoop vooor je dat je zwanger bent meid. Want al dat gedoe met ziekenhuis ben je natuurlijk zat!

17. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @debbi gedoloeerd met de oma van je vriend.

18. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Debbi: gecondoleerd. Sterkte voor jou en de familie.

19. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Debbi, gecondoleerd. Veel sterkte gewenst voor iedereen!

ik ben nu aan het wachten op de mevrouw van MvM. Ze heeft gezegd dat ze er tussen 10 en 11 zou zijn, dus misschien zit ik dalijk wel een uur te wachten haha. Shirley da's wel een goed idee ja, in de achtertuin. Kan het misschien net buiten de poort zetten, daar hebben wij wat bosjes dus dan valt het krat minder op :) De buurman gaat elke dag met zijn scooter naar zijn werk dus aan de achterkant van het huis aan de straat zetten is ook niet echt een optie. Maar dan verstop ik het gewoon in de bosjes ;) haha

Ben zo benieuwd naar de test die die mevr van MvM gaat doen, ben stiekem toch wel een klein beetje bang dat hij dalijk ineens negatief is ofzo! Hoewel mijn borsten mij toch wel vertellen dat ik hartstikke zwanger ben :)

20. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @Tralalala Jaah ik altijd met mijn goede ideetjes (A) haha grapje.

Deel Deze Pagina