@mamam1: vandaag de echo hè? Veel plezier ben benieuwd naar de foto's! @shirley: heb jij nou deze week weer een echo? @koekenpan: spannend!!
@eda: ik zie in je onderschrift spoed echo staan.. Vertrouwde je het niet dat je 1 extra gedaan hebt?
Morgen allemaal! @Koekenpan!!!!!! Spannend!!! Ik hoop dat het raak voor je is...ik zag ook iets! Wanneer ga je weer testen?! Vandaag? @Femmes wat fijn dat nu iedereen het mag weten...de winkels nog niet leeg?! haha...ik zou als een gek inslaan haha...volgens mij geniet je volop van je zwangerschap! Leuk om te lezen! @hier...al drie dagen bruin bloedverlies...dit zal dan de vierde dag worden..vanmorgen niets gezien...dus zal straks wel ineens ongesteld worden...gaan we voor een kindje begint mn cyclus gek te doen...*zucht*
weet net zo'n dubieus wel/niet aanwezig streepje.....nou laat dan maar ongesteld worden...hier heb ik geen zin in
Goedemorgen allemaal! Ndnk, wat vervelend zeg, bruinverlies is altijd zo vaag hè. Dan kan het maar beter doorzetten voor duidelijkheid. Maar ook wel weer een goed tegen, dat je nog geen bloed hebt! Op de hoeveelste cd zit je nu? Femmes, heerlijk dat je het nu gewoon kan vertellen! Lijkt me zo moeilijk om het voor me te houden.. Super leuk die reacties van je kinderen geniet ervan meid! Mamavanm1 veel plezier met je echo vanmiddag! Kom je hem wel even showen? Ik ben net even bloed gaan prikken en heb vanmiddag ook een echo.. Ben heel benieuwd wat daarop te zien is. En hoop ook dat ze gelijk vertellen wat ze zien.. Dit hoeft niet altijd zei m'n ha. Fijne dag allemaal!
ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt cupcake!! ik duim voor je! NdNk: superirritant als de ongesteldheid maar niet wil doorzetten!
CupCake88: ik duim dat je snel meer duidelijkheid hebt! Succes vanmiddag! MamavanM1: veel plezier! Wel even showen hè? NdNk: Balen dat je ongesteldheid niet doorzet... Als het dan toch niet raak is dan wil je toch zo snel mogelijk naar de volgende ronde. koekenpan: nog steeds in onzekerheid dus... Hoop toch dat je met een paar dagen een positieve test in handen hebt. Eventueel zou je nog een digitale kunnen halen van CB. Dan heb je gelijk duidelijkheid. Shirleymommy: ik heb hetzelfde. Ben ook begonnen in een ander groepje met november mama's maar kan daar niet helemaal m'n draai vinden. Het is hier gewoon veel fijner. Hoop dat snel iedereen zwanger is! Verder heel blij dat m'n banner nu op 4 weken staat.
Cupcake veel succes vandaag! Mamavanm1 veel plezier met de echo, idd wel even showen natuurlijk! Koekenpan, heb je een fotootje?
nee geen foto, hij is precies hetzelfde als gisteren. Dus verwacht er helemaal niets meer van. Hoop dat ik snel ongesteld word...ga ook niet meer testen.
Jeetje Koekenpan... Beetje hetzelfde als wat ik had afgelopen periode.... Hoop dat het snel doorbreekt! Onzekerheid is niet leuk, vooral als je lichaam je ook voor de gek houdt... @mamavanm1: leuk echo!!! foto wel laten showen hier he? @femmes: wat een leuke reactie van de kids!! leuk hoe ze dat opnemen haha! @all: hier beginnen de vruchtbare dagen... Vanavond een ovutestje en klussen waarschijnlijk Vrijdag waarschijnlijk een dagje weg met mijn schoonzus en neefje... Die is zoooo lief!
@koekepan wat een onzekerheid hea! Erg vervelend. Ik hoop dat je snel positieve zekerheid hebt. @jeansflower nee schat ik heb pas volgende week. Ik hoop echt een mini mensje te zien. Zo benieuwd hoe het is gegroeid. En jij hebt pas weer met 12 weken toch?
Wat gek eigenlijk shirley dat jij pas zo laat je echo hebt.... Hebben ze daar bij jou vk een speciale reden voor om het pas met 10 weken te doen? Ik dacht dat 8 weken redelijk standaard was.
haha! geniet daar maar lkkr van! strax ben je te moe... hihi eigenlijk is de pil ook maar troep he. merkte aan mezelf ook zoveel veranderingen toen ik gestopt was.
hallooo dames!!! Nou heb een echo gehad vanochtend.. Heb er wel 6 meegekregen! Zet er hier wel even 1tje neer, en de rest zet ik in mn album. Echt leuk, 't is nu echt n poppetje, beetje alien achtig maar dat geeft niet. @Cupcake: spannend ik hoop dat het niets ernstigs is, en je wel een uitslag meekrijgt.. @koekenpan: Balen zeg, weer zo'n streep.. ik zou nog tot eind van de week afwachten dan nog 1 doen als je dan nog niet ongesteld bent.
ja, achteraf gezien was het wellicht niet nodig geweest, maar zaterdagmorgen ging ik naar toilet en veegde 'roze', niet echt vers bloed, maar precies urine met bloed in... heb ik anders nooit. De keer erna naar toilet niets meer te zien, maar aangezien er een gyn aanwezig is in zh de zaterdagvoormiddag, heb ik toch even gebeld om te weten of ik me zorgen moest maken, wat het kon zijn en aangezien ik al een mk achter de rug heb, zeiden ze: je zult je anders toch heel het WE ongerust maken, kom toch maar af... dus een extra ongepland "risico-echo" zoals ze dat noemen (90 euro) maar kindje was gegroeid en hart klopte nog, dus daarmee was ik wel enigszins gerustgesteld (ook al ik niet weet wanneer ik me minder zorgen meer zal maken, hoop na 12 weken echo). ondertussen geen bloed of roze meer gespot en nu afwachten tot maandag, had al een afspraak staan en we hebben die niet weggedaan... @koekenpan: hopelijk snel zekerheid voor jou, in de ene of andere richting...
En de rest staat in mn album.. ben helemaal in de wolkjes! met 5 weken weer een afspraak bij vk. ben ik zon 16 weken, en daarna nog maar 4 weken tot de 20 wkn echo. als je het zo bekijkt, dan gaat het echt verrekte snel!