Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    zoooo eindelijk duidelijkheid....ongesteld geworden. Baal wel, maar had het wel verwacht.

2. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Koekepan: wat balen, maar fijn dat je nu eindelijk weet waar je aan toe bent.

@ MamavanM1: wat een mooie echo. De tijd gaat idd hard. Laat idd eerst heel langzaam te gaan, maar voor je het weet ben je bij de 20 weken. Hier nog maar zes weken en bij ruim 16 weken ook weer naar de vk.

@ Cupcake: succes vanmiddag. Hopelijk weet je snel meer

@ allen: de kids zijn zo schattig. Ze waren er vandaag nog steeds zo mee bezig. Even aan de buik voelen om de baby gedag te zeggen en dan de vragen waar ze mee komen. Heerlijk!!! Vandaag veel felicitaties in ontvangst mogen nemen van de ouders en kinderen uit allerlei groepen.
    Zojuist ook op facebook gezet dus hete zwijgen is voorbij. Ik was al aan het genieten,maar nu kan het echte genieten beginnen en lekker showen.

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @koekenpan: balen zeg, maar idd wel duidelijkheid!

@femmes: Ja, idd. tot 12 weken duurt het een eeuwigheid. Voor je het weet ben je bevallen en is je kindje al weer 1. :p Voor we het weten, zitten ze in de pubertijd hahah, gelukkig daar nog niet aan denken.

En wat geweldig die kindjes, :D zie het helemaal voor me, dat ze even je buik aanraken. Hoe oud zijn jou kindjes, en wat voor school zit je dan, als ik vragen mag?! ;)

4. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Ik ben juf van groep 0/1 dus van kinderen die net 4 zijn tot kinderen die de komende maanden 5 worden. Ik werk op een openbare basisschool in ons dorp. Misschien ken je het wel. Er zijn twee openbare basisscholen en het is niet die ene bij de aldi, maar die bij de andere scholen staat (lekker cryptisch).

5. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oke, dus lekker nog kleintjes!! Zal ook wel druk zijn zeg.
    Die bij de aldi weet ik wel, die andere zou ik even op moeten zoeken op maps. :p misschien dat ik dan weet van ohja die is het. Even zoeken!! :D

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wat jammer... Maar je weet nu wel waar je aan toe bent inderdaad!

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oke, heb een vermoeden. Staan 3 scholen dicht bij elkaar, of niet?
    Da's beetje aan de andere kant van waar ik woon.

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @MamavanM1: wat een mooie echo-foto's! Kan me voorstellen dat het heerlijk is om je kindje weer even te zien. :) Was alles verder goed?

9. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Mooie echo mamavanm1!!
    @koekenpan: jammer, maar wel lekker dat je weet waar je aan toe bent...
    Onze tijd komt nog wel ;)

@femmes: heerlijk dat je nu lekker kan gaan showen!
    Is ook een stuk fijner, hoef je je niet meer in te houden!
    hahaha!

@all: heb geen zin meer... zit echt af te tellen...
    Krijg nu van vl een whatsappje dat hij naar mijn oude huisje is gegaan en daar aan het schilderen is..
    Dat is namelijk eigenlijk nog het enige blok aan ons been, die willen we eigenlijk eerst verkocht hebben voor er een baby komt...
    Maar ja, wachten duurt lang, staat sinds vorige week alweer 2 jaar te koop...

10. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel

Ik heb je even een PB'tje gedaan

11. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Balen zeg... Ik wilde geen kindje zolang we nog in mijn vriends oude appartement woonden. Vorige zomer hebben we hem met hangen en wurgen verkocht. Hij stond toen iets langer dan een jaar te koop. Het is verkocht aan een beleggingsmaatschappij en we hebben er flink op moeten inleveren maar ik was zo blij dat we hem uiteindelijk verkocht hadden! Hopelijk zijn jullie hem snel kwijt. Geloof ook dat ze de hypotheekplannen weer een beetje aan het wijzigen zijn. Hopelijk heeft dat een beetje een gunstige invloed voor jullie. Zijn er wel kijkers geweest?

12. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Alles was helemaal goed met de kleine voor zover ze dat nu kunnen zeggen! :)

13. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Wij hebben het voordeel dat het een huisje is van onder de ton.
    Staat nu te koop voor 82.500 en dan lever ik er al flink op in.
    Maar ja, moet toch een keer de deur uit.

Inmiddels samen al 1,5 jaar een eensgezinswoning waar makkelijk 1 of 2 kindjes bij kunnen :)

Ja, er zijn al flink wat bezichtigingen geweest.
    Geloof inmiddels 27 ofzo, waarvan 1 keer een tweede bezichtiging.
    1 keer een bod gehad, maar dat was echt schrikbarend laag (en achteraf denk ik: had ik het maar gedaan, ken je dat?!:()

Ik hoorde ook van de hypotheekplannen die gaan wijzigen.
    Volgende week hebben we een verkopersavond bij de makelaar en daar ga ik ook zeker heen.
    En 6 april open huizen route, dus als je zin hebt in appeltaart, zijn jullie welkom haha!
    Denk toch dat ik de hele dag voor niets er zit :cool:
    Dus dan ga ik maar appeltaart bakken haha!

14. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @mamavanM1: wat een prachtige echo... ik heb je gevraagd als contact, om in je album te zien, ben zo benieuwd naar je echo's!

@femmes: wat fijn dat het nu allemaal openbaar mag hé

@spijtig koekenpan, maar tenminste niet meer die stomme onzekerheid hé

zijn er hier meer meiden van dezelfde regio of zo?

@keef: ja 2 jaar is idd al een hele tijd, hopelijk met de schilderwerken een nieuw impuls hé

15. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Keef85: ik ken dat gevoel heel goed. Wij wilden eerst ook niet verkopen voor het bod wat we kregen maar zijn overgehaald door de makelaar om het wel te doen en daar zijn we toch wel héél erg blij mee achteraf. Eigenlijk hadden we het een paar jaar geleden al moeten verkopen maar er leek altijd wel een reden te zijn om dat nog niet te doen.
    Wel fijn dat er toch wel flink wat bezichtigingen zijn geweest! Wij hebben er in totaal maar 4 gehad... Maar goed, er hoeft maar 1 koper tussen te zitten. Hoop dat je wat kijkers krijgt op de open huizen route!

16. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @mamavanM1 Mooie echo!!!

17. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @tralalala 10 weken is juist heel normaal hoorde ik van mijn familie. 8 weken is erg vroeg. Aantal jaren trg deden ze pas met 12 weken. dat is nog langer wachten.

18. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @keef waar woon je dan? Want we zijn opzoek naar nieuwe woning (A)

19. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Eda: ja heerlijk dat iedereen het nu weet. Ik moet wel even wennen aan dat iedereen nu met allerlei goede bedoelde adviezen komt enz.
    MamavanM1 en ik hebben bij toeval ontdekt dat we in dezelfde plaats (dorp) wonen. Wat ook nog niet eens een wereldstad is.

20. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik ben wel benieuwd wanneer ze hier een echo doen. Ik heb me vandaag aangemeld via de website en word binnen een week terug gebeld. Wilde eigenlijk wachten tot vrijdag maar kon me niet inhouden... ;) M'n zus had bij de eerste een echo met 7, 14 en 21 week maar die echo bij 7 weken was omdat ze niet wisten hoelang te zwanger was. Door de pil heen zwanger geraakt... En bij de tweede bij 8 en 20 weken. Wij willen waarschijnlijk wel een combinatietest laten doen dus ik denk dat ik dan een extra echo heb rond de 12 weken of zou de echo rond de 8 of 10 weken dan vervallen?

Deel Deze Pagina