Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @jackie: ik heb 1 bij 8 weken, 12, 20 en als t goed is 30. Die 12 weken echo gebruiken ze dan gelijk voor de nekplooimeting.
    Zou het jouw keuze beïnvloeden van houden of weghalen?

@koekenpan: wat jammer zeg!!!

@eda: ik snap dat roze bloedverlies schrikken is!!! Gelukkig was alles gewoon goed :)

@femmes: wat grappig zijn die kindjes. Lijkt me genieten haha :)

@keef: die appeltaart... Waar kan ik die ophalen? Zitten we daar straks met een clubje van hier te kletsen hahaha ;)

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Hoi meiden..

Ben net terug van de echo! Gelukkig wel wat meer duidelijkheid.. Er waren namelijk teveel grote eiblaasjes te zien, kans op een eisprong is klein, dus zal een doorverwijzing naar het ziekenhuis krijgen. Morgen even bellen voor een afspraak bij de ha om alle uitslagen door te nemen, maar de man die de echo maakte zei dat ik waarschijnlijk bijna nooit een eisprong zal hebben en daardoor ook lange cycli. Klinkt als PCOS in mijn oren... Hij raadde dan ook aan om verder te behandelen in het zkh in plaats van zelf blijven proberen.

Dit was eigenlijk wel een beetje wat ik had verwacht, gezien ik voor de pil ook nooit een regelmatige cyclus heb gehad.
    Manlief is er ook nog wel positief onder.. Had ook erger kunnen zijn. Is ook zo maar dit is niet hoe je het je voorstelt als je stopt met de pil. Het liefst de natuurlijke weg natuurlijk. Maar de echoscopist zei ook dat ik met een duwtje in de rug (wat hormonen) waarschijnlijk snel zwanger zal zijn. Ben gelukkig nog jong.
    Ben al blij dat ik geen andere symptomen van pcos heb zoals overgewicht, acne, overbeharing e.d. ;)

Dus dan gaan we er maar voor, met een klein beetje hulp! Hopelijk zal het snel lukken en zijn er geen verdere behandelingen nodig!!

3. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @cupcake: fijn dat je iets meer duidelijkheid hebt.. Mijn schoonzus had ook cyclus van 60 dagen en veel eiblaasjes maar toch geen pcos..
    Ze krijgt nu hormonen en als t goed is moet ze deze maand eisprong krijgen.
    Dus zou niet gelijk van t ergste uitgaan!!' Misschien inderdaad beetje hormonen genoeg en word je snel zwanger :) :)

4. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Cupcake: wat fijn dat je nu duidelijkheid hebt en dat je zo snel bent doorverwezen. Dit soort dingen kun je maar beter snel weten zodat je weet waar je aan toe bent.
    Hopelijk gaat het snel lukken. Succes en een digi knuf.

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Cupcake, fijn dat er nu iig meer duidelijkheid is! En dat je bent doorverwezen! Hopelijk ben je dmv hormonen snel zwanger!

@Koekenpan, aah balen zeg!

@MamavanM1, fijn dat alles goed was! Ik zal je foto's ff bekijken. Wanneer heb je je vervolgafspraak bij de vk? Kan ik het ff aanpassen in het lijstje..

@Foxy, hoe is het met jou meis?

6. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    #3626 Kaatje87, 20 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2013
    Proberen zwanger te raken:
    -Foxy87 (25 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 13 Maart
    -NdNk (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 18 Maart
    -Sari123 (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD 25 Maart
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart
    -Keef85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 7 April
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 10 April
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 10 April
    -Simoontje123 (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 11 April
    -Kowalski (26 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD ?
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD ?
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?
    -Xdoo (20 jaar), ronde nog niet echt begonnen, 1e kindje, NOD?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober
    Babyflower(26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober
    La Palma (29 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 11 November
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 12 November ?
    Kaatje87 (25 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 14 november ?
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje,uitgerekende datum: 27 november ?

Afspraken/Echo's
    Eda: 25 Maart echo
    Kaatje87: 25 Maart, intake/1e echo
    Shirleymommy: 27 Maart, 1e echo
    Tralalala: 3 April, intake/1e echo
    Jeansflower: 5 april, 2e echo en 22 april controle
    Babyflower: 5 april, 1e echo
    Femmes82: 9 april controle afspraak vk
    MamavanM1:

7. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Koekenpan wat balen dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde.

Eda fijn dat alles goed is!

8. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zou de 25e ongesteld moeten worden, maandag dus.
    Spannend!
    heb wel last van pijnlijke borsten en een soort van menstruatiepijn.

9. Sari123

Sari123 Actief lid

26 jan 2013
    499
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cupcake hopen dat de hormonen helpen. En inderdaad niet meteen van het ergste uitgaan.
    Ik hoop dat je snel zwanger bent.

Hebben jullie ook het idee dat iedereen om je heen zwanger is?

10. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @cupcake Wat ben ik blij voor je dat je niet en jaar hoeft te wachten maar dat je nu al wat duidleijkheid hebt! Als je weet wat je ehbt dan weet je ook wat je moet doen tenminste de dokteren dan xD Maar ik ben super blij voor je joh. Want er zijn echt heel wat vrouwen die gwn trg nar huis gestuurd worden omdat ze eerst moeten proberen.

11. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Cupcake, fijn dat er nu wat meer duidelijkheid is! Ik hoop echt voor je dat je met behulp van hormonen snel zwanger bent. Laat je weten hoe het 'traject' nu verder gaat?

Koekenpan, aan de ene kant natuurlijk vet balen dat je ongesteld bent geworden, maar nu heb je wel eindelijk duidelijkheid. Ik duim voor je voor volgende ronde!

Hier vandaag de eerste lading flessen van MvM gearriveerd. Had op de website aangegeven dat ik één ipv twee kratten wilde hebben. Had die flessen bij mijn zus gezien en ging er vanuit dat ik echt nooit meer dan vier flessen vol zou kunnen krijgen in een week. Maar heb nu in een halve dag al een halve fles vol :) Maar goed, de dagen dat ik werk heb ik natuurlijk veel minder om op te vangen, dus dan gaat het een stuk langzamer. We zullen zien hoeveel ik per week kan 'sparen' :)

Vandaag al stiekem zitten snuffelen op internet naar positiekleding. Kan niet wachten tot ik dat mag gaan kopen en dragen, heb al super veel leuke dingetjes gezien :) Leuk dat ik in de zomer zo'n 16 tot 30 weken ben, kan ik mooi positie-zomerjurkjes dragen :D

12. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @tralalala het is de bedoeling dat je elke dag in de nieuwe fles plast! ook al in het half vol! Elke ochtend moet je beginnen met de neiuwe fles. Het is mij zo verteld!

13. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@koekepan aaaa balen meid, nou op naar de volgende ronde...

@cupcake inderdaad fijn dat je duidelijkheid heb en dat ze gelijk actie ondernemen en dat je maar een klein duwtje in de rug nodig hebt...hopen dat je overal snel terecht kan en gaat menstrueren en ovuleren met hulp en heeeeel snel zwanger bent...

@mamavM1 oooo wat leuk die echo wordt zo echt he, fijn dat de beeb t goed doet...

Hier een spannende dag gehad me vader is gedottert aan zijn hart eindelijk en alles is goed gegaan en hij is thuis, ml was mee gegaan met me vader en ik me moeder geholpen ivm dat ze nog steeds niet mag lopen, nog 3 weken en dan gipsvoet weg en pinnen eruit :) nu hier ook meer rust in me hoofd...

Lekker plannen aan het maken voor het klussen (geen sex :) )in en rond om huis zoooo zin in hahaha

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Shirley, zo is het mij idd ook verteld.. Ik heb 2 kratjes.. Iedere dag een nieuwe fles..

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @SchoesjeR, fijn dat alles goed is gegaan bij je vader!
    Wat ga je aanpakken in huis?

16. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Huh? Dat heeft ze tegen mij niet gezegd.... Kan het me in ieder geval niet herinneren! Nou dan heb ik dus te weinig flessen nu haha.
    Maar als jullie dat allebei zeggen dan zal het wel kloppen en dan begin ik morgen met een nieuwe fles! Wel zonde want dan komt er op de dagen dat ik werk echt maar 3 plasjes in!

17. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, sorry dat ik zo weinig 'aanwezig' ben hier, even geen puf voor! Ik lees wel mee.

Ik kom zo snel mogelijk weer reageren, vergeten jullie me niet? :p

18. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
  19. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @shoesjeR Wat fijn dat het geod gaat met je vader!

@Tralalala @kaatje

Tjaah trg bellen dat je toch de tweede krat wilt! haha
    ik heb de telefoonnummer van mn persoonlijke mvm heb jij dat ook gehad?

20. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Hey @kaatje ja heel fijn alles is nu weer rustig aan het worden hier..

Wat leuk dat je dat vraagt.
    We hebben in 2010 ons hoekhuis gekocht en alles al gedaan van boven naar beneden tot buiten, maar we willen toch een paar dingen anders of overnieuw doen.
    Zoals trap naar de eerste verdieping opnieuw schuren en wit lakken, en de trapgat behang weg halen en verven ivm kat die ook echt alleen daar krabt :( en het stukje uit voorzorg naar de zolder ook maar weg halen hahah.
    Een wand plaatsen op zolder zodat we daar een kamer creëren, kunnen we daar de kattenbak,voer etc neer zetten en dan gaan ze van de ooit(kinderkamer) dus vast naar zolder...
    Badkamer platfond opnieuw sausen wel gedaan toen maar dacht dat t wit was en t was net het witte af zeg maar hahah foutje, en aangezien we witte grote tegels hebben is dat niet echt mooi en zwarte natuursteen vloer tegels willen we t gewoon netjes hebben...
    Ook wil ML de buiten boel gaan verven wit met donker grijs en achter in de tuin een veranda maken hebben de tuin is al helemaal klaar en naar ons zin maar dat vinden we gewoon mooi er is daar wel een terras al dus alleen een overkapping is nodig en dat was het eigenlijk dus genoeg te doen.
    pffffff wat een verhaal hahaha.

En hoe is het met jou, hoe voel jij je en ML hoe vindt hij het allemaal?

Deel Deze Pagina