@shirley, ja ik heb de vrouw die bij mij thuis is geweest al een mailtje gestuurd zonet. We zullen zien wat ze er van zegt!
@Tralalala, ooh erg vaag! Haha nou ze heeft het echt tegen me gezegd.. Ben nu wel benieuwd wat die vrouw die bij jou is geweest zegt.. @SchoesjeR, ooh aardig klusje dus! Oooh de trap.. Rotklus is dat haha! Onze trap was eerst zwart.. heb hem geschuurd en daarna 4x moeten verven! Wit met donkergrijs voor de buitenkant is erg mooi zeg! Mijn man vindt het echt heel leuk! Ik heb hem het boekje van kluun gegeven: Help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt.. Hij heeft hem al uit.. Terwijl hij niet houdt van lezen.
@kaatje ja dat wel maar dan is het wel klaar en mooi... O wat leuk zeg, teder zijn ze dan ook ineens he op een andere manier Bijna echo???
@kaatje hahaah wat leuk!!! Ik heb ook een boek voor mn vriend gekocht hij leest elke dag een paar bladzijdes. Echt heel schattig om te zien. Dan gaan tie vertellen: Schatje onze baby is nu zo groot en dit groeit er allemaal. hahaha @tralalala oh wat grappig dat dat niet hoeft!
Ja zo vroeg al idd! Klopt.. Hier doen ze tussen de 7-8 weken.. Dan zou ik 6 weken en 4 dagen zijn. Maar weet ook niet of mn banner wel klopt trouwens.. Als ik uitga van mijn laatste menstruatie en 35 dagen dan zou ik wel een week verder zijn. Maar weet ook niet heel precies wanneer mijn eisprong is geweest. Ik temperatuurde wel alleen had ik op een gegeven moment een paar piekjes.. Dus weet niet van welke ik uit moet gaan. Hartje gaat in week 6 kloppen en vanaf morgen ga ik de 7e week in. Dus ik ga maandag gewoon heen en ik zie wel Oh en de assistente van de vk gaat van de 1e dag van mn laatste menstruatie uit.. Dus ja.. Heb het haar wel een beetje uitgelegd en ze zei dat het kon..
@kaatje oooo wat vroeg hier met 8+weken pas. Tenzij eerder moet natuurlijk. Wel leuk hoor. Spannend misschien ben je al verder
lieve reacties allemaal....ik bloed echt als een rund. Ontdekte het 10 minuten voor ik mn vriend op ging halen van de kazerne.....grrrr dubbelpech: geen baby, maar ook geen seks Ik heb alles wel gelezen, maar nu geen tijd om overal op te reageren...morgen weer fijne avond/slaap lekker dames!!
Morgen allemaal! @Schoesje spannende dagen zo rondom je vader! Fijn dat het allemaal goed is gegaan! @CupCake ....jeeej...dat lijkt me wel schrikken, maar zo te lezen had je het wel een beetje verwacht...goed dat jullie er zo positief over blijven! Ik hoop alsnog dat je met een beetje hulp snel zwanger mag zijn! @koekenpan...Jammer!!! Op naar de volgende ronde! @kowalski....natuurlijk vergeten we je niet @Kaatje wat leuk dat je man zo betrokken is bij de zwangerschap...lijkt mij ook heel fijn! @hier...mijn nieuwe nod is 19 april...ik blijk een erg regelmatige cyclus te hebben Hopenlijk is het komende ronde raak!
ah, zo toevallig, dan gaan jullie kindjes even oud zijn en misschien ooit in zelfde klas zitten of wat?! @cupcake: wat fijn dat die onderzoeken toch iets opgeleverd hebben... en goeie instelling heb je! @kaatje87: zo grappig dat jouw ML dat boek zo snel uitgelezen heeft.... is dat een aanrader?
Weer even wat pagina's terug gelezen. Cupcake, wat fijn dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik hoop dat je met een zetje in de rug snel zwanger bent. Gelukkig dat jullie er vrij snel achter gekomen zijn en niet bijvoorbeeld al jaren bezig zijn. Ik heb vanochtend een kaartje met 2 cadeautjes voor m'n vriend laten liggen op het aanrecht als verrassing. Het boekje van Kluun en een speentje met 'Papa is the best'. Kreeg net een lief WhatsApp berichtje. Verrassing geslaagd dus!
@Cupcake: op zich wel fijn dat er wel een verklaring voor je cyclus is gevonden! Hoop dat het met medicijnen snel opgelost is. @ NdNk: lekker hoor regelmatige cyclus! Mijne is ook regelmatig. Die 1e 2 cycli waren ont-mirena-rondes denk ik, want vroeger had ik ook altijd zo rond de 32 dagen. @ Femmes: wat toevallig dat jij en Mamavanm1 in zelfde dorp wonen!! Volgens mij wonen Shirley en ik in zelfde stad, maar die heeft dan ook wat meer inwoners @ Jackiest: superleuk van die cadeautjes voor papa Dat boek van Kluun heb ik ook gelezen en ik vond het ook echt grappig
Zo meiden er is weer aardig wat geschreven sinds gisteren. Heb niet alles terug gelezen Gisteren de crematie gehad van ml oma dus niet echt de tijd voor gehad... Koekepann. Dat is balen maar je heb nu wel zekerheid .. Hoop dat wij ons ook snel mogen invoegen bij de zwangeren
Weer een pendel terug van een jongetje. Denk zelf ook dat het een jongetje wordt. Ohhh, waren we maar alvast een paar weekjes verder in de tijd...