Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ben benieuwd of ik gelijk heb :D
    Ga je het aan iedereen vertellen?

2. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Leeeuk jeans!!! ik zit er echt over te twijfelen of we geslacht eerder willen weten. kost niet zo heel veel, maarja 3 weken later kun je het ook weten. Even tobben nog !! ;)

En koekenpan, mooooooi dat ie in het weekend valt.. Althans dat hoop ik voor je. Wou zeggen, dan maar even paar x t huisje in of even Picknicken ;)

3. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja we gaan t dan gewoon iedereen vertellen :)

@mamam1: hier kost de 2D echo 55 euro en m'n moeder heeft aangeboden de helft te betalen als ze mee mag ;) dus we nemen alle oma's mee :)

4. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    hahaha idd....we sneaken gewoon af en toe weg :D Lekker samen in de sauna :)

5. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ahhh leuk dat de toekomstige oma's mee mogen :D heb je een goede band met je moeder en schoonmoeder?

6. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ja heb wel een goede band met beide.
    Heb echt een leuke moeder en schoonmoeder! En dat gebeurt toch niet altijd hè dat je schoonmoeder leuk is!

Ze zijn ook allemaal nog vrij jong, m'n moeder 51 en m'n schoonmoeder 48 dus nog helemaal van deze tijd :)

7. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    precies zo oud als mijn moeder en schoonmoeder, grappig. Ik heb ook de liefste moeder en schoonmoeder die ik me maar kan wensen. Mijn moeder is echt te lief voor deze wereld en met mn schoonmams kan ik ook heel goed opschieten.
    Lijkt me zoo leuk om ze hun 1e kleinkind te kunnen geven.

8. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Wat grappig!
    Voor mijn schoonouders is t het 2e kleinkind en voor m'n ouders t eerste. Twijfel nog of ik mijn stiefmoeder ook meeneem naar de echo. Of t alleen doe voor de echte mama's.. Heb nog even om erover na te denken!

Zou leuk zijn als je snel zwanger bent! En dan de reacties :)

9. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ja :D mijn moeder weet wel dat we ermee bezig zijn, ik kan altijd alles met haar bespreken en wilde het met haar delen.

voor beide kanten zou het t 1e kleinkind zijn, alleen schoonmoeders vriend is vorig jaar opa geworden, dus mn schoonmoeder is ook een soort stiefoma :D

hoe reageerde jouw familie toen ze hoorden dat je zwanger bent?

10. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Eda, ja, mn man vindt het echt een aanrader, hij heeft er echt hardop om moeten lachen.
    @SchoesjeR, haha meis, ik woon niet al te ver uit de buurt hoor! Ik woon in Zwolle.
    @Jeansflower, ooh leuk geslachtsbepaling 13 mei! Is al over 1,5 maand! :)

11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @koekenpan: ze reageerden allemaal heel leuk! Kwam voor iedereen super onverwacht. Ze dachten allemaal dat wij langer zouden wachten :)

@kaatje: als je t zo bekijkt lijkt t niet zo ver weg haha.

12. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@kaatje hahaha das waar laatst reed je voorbij onze woonplaats toch???

Fijn dat t dan lekker in het weekend valt lekker klussen..
    @mamavM1 o joh komt wel weer terug toch even rust is niet erg toch.

Mijn vruchtbare dagen geen idee wanneer die zijn ik zie wel denk ergens volgede week...Ga er niet meer opletten...ML is volgende week wel lekker veel de avonden thuis hihihi...
    @jeansflower oooo leuk ik ben er heel slecht in om te raden wat het wordt bij een ander maar had t bij de laatste 2 vriendinnen goed hahah me nicht dacht een jongen ik een meisje zei echo je hebt gelijkt ze was er heilig van overtuigt hahaha...Me beste maatje ik jongen zei nee meisje echo lag hij steeds verkeerd en ze wist het pas bij de geboorte en ja hoor een jongen hahah...

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @SchoesjeR, haha ja ik zag laatst je woonplaats op een van de borden staan, waren dicht in de buurt ;)

14. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Even showen!!

vandaag 14 weken en dus weer tijd voor een buikfoto voor in mijn 9 maanden dagboek (@mamavanM1: toch eerder dan beloofd).

Het is maar goed dat iedereen het nu weet, want ik begin ineens erg te groeien. Ik kan het niet meer verbergen. Wel nog steeds erg onwerkelijk als ik mezelf in de spiegel zie.

Bijgevoegde bestanden:

15. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Mooi buikje!!!! Jaloers!!!!!!!! Haha

16. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    wooo mooi zeg!! jij bent van jezelf heel slank toch?

17. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw femmes
    Wat een mooi buikje nu al zeg !!!!!

18. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Nou heel slank, daarover verschillen de meningen. Ligt denk ik aan mij. Ik heb een erg vrouwelijk figuur. Slank van boven (nu niet meer ivm flink gegroeide boezem;)) en brede heupen (min puntje. Normaal idd wel een erg slanke taille, maar dat begint nu dus af te nemen.
    Bij maand 1 en 2 heb ik ook een foto gemaakt. Wel erg grappig om nu al zoveel verschil te zien.

19. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    haha das dan wel weer een voordeel, grotere boobies :D

Ik vind dat je echt nu al een heel mooi zwanger buikje hebt

20. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Aan de grotere boobies moet ik wel even wennen. Ik was wel tevreden met wat ik had. Manlief is er daarin tegen wel heel blij mee;)

Ik ben wel heel trots op mijn buikje. Ik show er nu ook al een paar dagen flink op los:)

Deel Deze Pagina