Kan wel dat je eitje eraan komt Ik woon echt achter de kinderboerderij haha! (Die nieuwbouw wijk) @cupcake: jeetje wat een nieuws in 1x... Denk dat dat toch wel even met 2 benen op de grond is. Hopen dat t inderdaad tijdelijk is die pap 2 en t snel weer normaal is. Ben benieuwd hoe ze je kunnen helpen met pcos. Wel heel fijn dat je zo snel weet wat t is enzo. Maar kan me voorstellen dat je even moet slikken! Hopelijk biedt t dagje Parijs afleiding, veel plezier! Digiknuffel
Haha ik kom daar best wel vaak. Heb namelijk een fjord(paard) en daar ga ik meestal naar de keuring.. Vandaag dus een vergadering.. Moet nog een soort op gaan schieten. Lig alleen maar spelletjes op m'n telefoon te doen! Haha Wilde popcakes gaan maken.. Maar ook dat gaat niet meer lukken denk ik.. Qua tijd haha
jammer dat je ovutest niet direct positief is he keef, dat was mooi geweest gewoon een paar dagen doortesten en kijken wat er gebeurt! helaas zijn ovutesten pas positief als de test minimaal even donker, en liefst donkerder, is als de controlestreep. cupcake fijn dat er nu bekend is wat er aan de hand is. hoewel de uitslag natuurlijk niet leuk is, is het wel goed dat er nu wat aan gedaan kan worden! have fun vandaag in parijs! (hoewel je dit vast niet meer op tijd leest ) hier gisteren iets raars.... voor het eerst sinds m'n zwangerschap klaargekomen.... jeetje dat deed me toch pijn direct daarna! echt niet leuk! meteen gegoogled natuurlijk of dat normaal is, schijnt dus wel normaal te zijn. ik kreeg echt zo'n erge krampen dat ik echt dacht dat ik een miskraam zou krijgen! voorlopig dus maar ff niet klaarkomen, was echt niet leuk
@cupcake: wat 'fijn' dat ze weten wat het is en dat je hier wat mee kan. Zou fijn zijn als je met behulp van de gyn snel zwanger bent. Wel schrikken van de uitslag van je uitstrijkje. Hoor het wel vaker hoor, dat het af en toe gewoon een beetje uit balans is en dat dit een jaar later weer compleet normaal is. Zou me er ook niet te druk om maken, dat kan altijd nog als er wel iets is (denk ik dan maar weer) @keef: Ik zie ook je streepje. Helaas zegt dit niets over of je ei er snel aan komt of niet. Sommige hebben altijd een licht streepje. Ik zelf heb ook altijd wel een licht streepje, vanaf dag 9 getest en pas op dag 24 een positieve test :s... even uit mijn hoofd zo, heb ze allemaal boven liggen onder elkaar geplakt. Ik hoop dat het bij jou betekend dat hij er bijna aan komt. @all: ik ben er weer . Probeer het weer een beetje bij te houden. Maar dat is bijna niet te doen ...Ben uiteindelijke donderdag pas echt goed ongesteld geworden, dus ik verwacht dat hij morgen wel over is. De nieuwe ovulatie testen zijn alweer binnen. Mijn man maakte het pakje open en vroeg aan mij: wat moet je nou met zoveel zwangerschaps testen? haha... Ik: schat dat zijn ovulatie testen. Om mijn ei te vinden zodat ik weer wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten. Hij: oh ja dat is wel handig ja, anders zit je elke maand onnodig lang in spanning als je niet weet wanneer je ongesteld zou moeten worden. We zitten hier te wachten op de vergunning van de dakkapel. Vandaag de hele zolder leeg geruimd. Ben blij als hij erop zit, dan kunnen we rustig verder met de zolder, zodat wij daar gaan slapen. Alles word nu mooi wit gemaakt, en dan gaan we nog met grijs en zwart werken, sfeer lichtjes, en een mooi nieuw bed. ohhhh ik kan niet wachten Dan kunnen we ook voor mijn dochter een grote meiden kamer gaan maken. Dat vind ik misschien nog wel leuker .... Ze wil graag een roze met rode kamer, of een roze met paarse. Nou daar kan ik wel wat mee. En natuurlijk hopen dat ik tegen die tijd zwanger ben zodat ik ook een nieuwe babykamer kan gaan maken
@Cupcake, goed dus dat je naar de huisarts gegaan bent! Valt wel even tegen idd van pap2, hoop dat het snel weer normaal is! Fijn dat je bent doorverwezen naar de gynaecoloog! Ben ook benieuwd wanneer je terecht kan in het ziekenhuis. Have fun in Parijs! (of kan ik beter vragen hoe was het??) @Kowalski, fijn dat de vergunning binnen is!
net terug van toneel, was zeer leuk en ontspannend en nu maar gaan slapen, want ik moet er morgen vroeg uit
Goedemorgen dames! Ik ben weer vroeg wakker... Heel apart ik val s'avonds voor de tv in slaap maar ben wel steeds super vroeg wakker. Heb net weer een CB test gedaan. Gewoon even ter bevestiging en het leek me zo leuk om een rijtje met 1-2, 2-3 en 3+ te hebben maar de test geeft gewoon al 3+ aan terwijl ik nog helemaal niet zover ben volgens mijn banner. Zal straks even een fotootje maken als het wat lichter is.
Jackie: misschien maak je wel snel hormoon aan! Of het zijn er twee Bij 5 weken is het trouwens al 3+ toch dus dat verschild maar een paar dagen?
@jackie: dat wordt alleen maar erger hoor. Dat vroeg in slaap vallen en vroeg wakker zijn. Ik val in t weekend om half 10 in slaap op de bank en wordt om 8 uur al wakker kan gewoon niet meer langer uitslapen! Kan trouwens ook dat je innesteling sneller was dan je denkt en je dus 1-2 daagjes verder bent. Zegt niets want t schuift na elke echo weer een dag of 1-2 haha. Al een verloskundige uitgezocht?
Ja klopt, maar omdat ie precies een week geleden nog 1-2 aangaf had ik verwacht dat ie nu 2-3 zou aangeven.
Ja, dat was niet zo moeilijk. Er is er maar 1 in ons dorp. Volgende week word ik gebeld als het goed is.
Ik heb een fotootje toegevoegd in m'n album. Ook van m'n buik met 4 weken voor m'n zwangerschapsdagboek. Ik ben niet heel slank maar had wel altijd een hele slanke taille. Daar is nu al weinig meer van over...
Heb jij dat dagboek al besteld jackie? Ik ga het na m'n eerste echo bestellen. Leuk dat je een digitest met 3+ hebt
Zit nu nog eens op bol.com te speuren, en vind dit bol.com | Mijn kleinkind, Pauline Oud | Boeken wel erg leuk om aan mijn schoonouders te geven als we het gaan vertellen! Aangezien het voor hun het eerste kleinkind gaat worden lijkt me dat (vooral voor oma) wel heel leuk om bij te houden
Ja, ik heb hem al en ben ook al begonnen met schrijven. Ik heb er een goed gevoel over. Wel een beetje gevaarlijk want als het mis zou gaan dan komt het dubbel zo hard aan...
Ik heb deze gekocht voor als we het mijn ouders en schoonouders gaan vertellen: bol.com | Het Opa & Omaboekje, Thomas Beekman | Boeken Hij ligt nu nog veilig in de kast... Het boekje wat jij noemt lijkt me ook erg leuk.