En kaatje morgen echo .. leuk meid, hoop dat je al weer wat verder ben dan je denkt, scheelt weer wat! En Eda ook, wauw heel veel plezier allebei!! Shirleymommy, jij over 3 daagjes, nou ook bijna! nu zie je echt een mooi poppetje, echt super leuk..
Spannend al die echo's vandaag! Ben benieuwd naar alle details Ik had gister weer een zelfde test, klein streepje, maar niet duidelijker of minder duidelijk.. Vanochtend wel slijm. Vanmiddag maar even weer testen... Gister wel geklust voor de zekerheid. Nu weer op het werk, geen zin! Morgen een half dagje, dan moet ik naar de condoleance van mijn verzorgster(van paard) haar moeder... Veels te jong....
Keef: jammer dat de test weer een zelfde streepje aan geeft! Hoop dat hij snel positief word! Volgens je banner zou je hem al gehad moeten hebben? Dus toch een weer wat langere cyclus voor je misschien! Oh bah, succes morgen @ eda: jij ook veel plezier vandaag! Ik heb een lange menstruatie gehad, vandaag pas over. Helaas duurt het nog Eem tijd voor ik mijn eisprong weer heb maar heb ook genoeg te doen dus tijd vliegt! Als ik deze ronde zwanger wordt dan ben ik pas in Jan 2014 uitgerekend! Dat klinkt zo ver haha
ja, denk dat ik mijn banner maar aan ga passen naar de cyclus van vorige keer ofzo... En op het moment dat ik mijn ei vindt, kan ik m altijd nog weer terug aanpassen... Whatsapp net mijn vriendin... die is 7 april uitgerekend en ik heb er vrijdag even een bakkie gedaan. Ze heeft van het weekend oefen weeen gehad... net bij de vk geweest en ze is weer goedgekeurd... ben zo benieuwd! Ze krijgt een meisje en haar babykamer is echt zoooo mooi! Jaloers! hahaha! Kriebelt het nog meer als dat het al doet
Hallo dames!! Ik lees elke dag mee maar elke keer wanneer ik wil reageren komt er iets tussen. Ik weet niet meer wie wat gezegt hebt. Haha. Maar wat leuk dat we vandaag 2 echo's te zien gaan krijgen. En over paar dagen gaan jullie die van mij zien. Ik vind het zoooooo spannend. Ik ben nu echt lekker aan t genieten. De misselijkheid is al wel wat gezakt maar moet soms nog wel tegen mn vriend zet de auto alsjeblieft aan de kant moet echt kotsen. Haha. En de bruiloft komt er ook snel aan. Allemaal heel spannend.
Keef: wat leuk zeg.. als je het dan van zo dichtbij meemaakt dan kriebelt het nog meer . @Shirley: haha heb ik ook elke x, dan denk ik reageer zo wel even en dan ben ik al weer ergens anders.. Oefen weeen zijn trouwens harde buiken, (geloof dat keef dat bedoelt?). Hier weer een mijlpaal hoor. 3 maanden zwanger, ben helemaal blij. was net de hond aan het uitlaten, en voelde mn banden gewoon rekken helemaal, zal wel weer een 'groeispurt' zijn van mn baarmoeder. wel fijn dat ik t allemaal voel, toch weer iets bevestiging dat mn kindje weer gegroeid is. @echodames: ben heeeeeel benieuwd naar de echo's!! @testers: Zijn er nog testers in de nabije toekomst? Heb wel weer zin om testjes te turen .
@Shirley: ze had een soort voorweeen.... Dus lichtjes mogen ervaren wat haar te wachten staat (zoals ze het zelf zo mooi zei net )
@keef: dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeel lichtjes moet ik zeggen, hihi. Maar wel leuk elke x die voorbereidingen wat je lichaam maakt. Ben benieuwd wanneer jullie allemaal een test in handen krijgen, ik hoop iedereen zo snel mogelijk!
Ik ben ook erg benieuwd naar de echo's van vandaag! Kan niet wachten todat ik m'n eerste echo heb... Op sommige dagen voel ik me wel zwanger en op andere dagen voel ik helemaal niks. Word daar dan zo onzeker van... Zal héél erg blij zijn als ik de bevestiging krijg dat het hartje klopt. Denk alleen dat ik pas met een week of 8 de eerste echo krijg of misschien nog wel later. @Keef: sterkte alvast voor morgen.
haha lijkt me ook wel heel lichtjes, maar dat weet ze ook wel hoor Ik heb mijn ovuticker even aangepast... op het gemiddelde van mijn normale periode en de vorige periode... Dan zou ik pas over 4 dagen ovu hebben... Ben benieuwd of ik een knal ovutest in handen krijg 1 deze dagen. met als gevolg een knal zwangerschapstest over 2 weken... Kaatje, wil je mijn NOD ook even wijzigen naar 12 april? Thanks!
Leuk twee echo's vandaag, ik ben benieuwd naar de foto's! Jackie ik voelde de eerste 1-1,5 week ook niet erg veel hoor, pas sinds vorige week dat ik misselijk ben, verschrikkelijk gevoelige borsten heb en een verminderde eetlust. De moeheid valt bij mij op zich nog wel mee. Vandaag ziek thuis, ben al een aantal dagen snipverkouden en heb vreselijke hoestbuien, en aangezien ik op mijn werk voornamelijk aan de telefoon zit, is dat niet erg praktisch. En was vanmorgen enorm misselijk dus dat helpt ook niet mee. Bij mij is het trouwens geen ochtendmisselijkheid maar is het verspreid over de hele dag, heel irritant. Heb het niet zo erg dat ik moet kotsen, maar wel zodanig dat ik wel honger heb maar als ik dan aan eten denk moet kokhalzen. Schiet lekker op dus
@Keef: Jaaaa, zeker. Was het maar een flinke voorproef dan vielen de echte weeen ook wel mee. Maar het is voor een goed doel. En gun het jullie allemaal. Sorry, ik las het net. De moeder van je verzorgster. Veel sterkte en succes.. Ik hoop dat je ei er gauw aankomt, als je nu je 'goeie' slijm hebt, dan is over 4 dagen wel normaal..
@tralala: vervelend zeg, ziek zijn. :S Hoop dat je je snel beter gaat voelen, ja die misselijkheid, hoort erbij, maar wel verrekte vervelend. Ik 'voel' me zelf eigenlijk helemaal niet zwanger, heb al 2 echo's gehad. Heb zere borsten (al helemaal als ik de trap af ren ). Ik weet natuurlijk dat ik zwanger ben, maar daar is ook alles mee gezegd. Komt wel met een aantal weken als ik hem/haar begin te voelen, dat is al weer zo anders.
Ik weet inderdaad dat de misselijkheid erbij hoort, maar leuk is anders En als het nou echt ochtendmisselijkheid was, dus 1x kotsen na het opstaan en de rest van de dag je goed voelen, was het minder erg dan de hele dag zo'n rotgevoel in je maag
Jaaaa klopt, dan ben je er ook nog een keeer vanaf. Heb ik met 8 weken ongeveer ook gehad, een aantal dagen 4 ofzo, goed misselijk geweest de hele dag door, en toen was het zo weer afgelopen, ben nu al een hele tijd niet meer misselijk en heb ik nergens last van.. behalve borsten. Hoop dat t gauw wegtrekt.
Dank je wel mamavanm1... Ben heel benieuwd hoe het gaat zijn. Vooral omdat ze mij ook verteld heeft dat ze een kinderwens heeft, lijkt het me helemaal zo dubbel. Ze zijn nog niet bezig, maar dan nog... pffff moet er niet aan denken om nu mijn moeder kwijt te raken... Heb nu inderdaad lekker slijm, dus het zal er wel aankomen. Na mijn werk maar gelijk even ovutest doen. VL vindt dit trouwens niets, dus doe het buiten zijn weten om. Anders komt er voor hem ook teveel druk op
@tralalala, vervelend... de hele dag door... hopelijk is het snel beter en minder! En beterschap!! Digi knuffel voor jou!