Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    @ndnk wij lopen ongeveer gelijk denk ik. Ik ben nu ongesteld (loopt op zn eind) dus het weekend weer lekker condoomloos vrijen :D Ben ik echt blij om, we hebben t 2 maanden met die dingen gedaan, maar ik vind dat echt verschrikkelijk! Hoop dat ik t weekend erop mn eisprong heb:D

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Welkom SchoesjeR! Ik zet je er ff bij!

Sammini - 34jr - 1e kindje
    Shirleymommy - 20jr - 1e kindje
    Femmes - 30jr - 1ekindje -Zwanger!!
    Jeansflower - 26jr - 1e kindje
    Cupcake88 - 24jr - 1e kindje
    Amber89 - ?jr - 1e kindje
    Kaatje87 - 25jr - 1e kindje
    LaPalma - 29jr - 2e kindje
    Tralalala - 27jr - 1e kindje
    NdNk - 27jr - 1e kindje
    Mien3 - 26jr - 1e kindje
    LittleMeStphnie 20jr - 1e kindje
    Leetje25 - 25jr - 1e kindje
    Koekepan - 26jr - 1e kindje
    SchoesjeR - ?jr - 1e kindje

3. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @shirley: ik ga vrijdagochtend voor t werk even testen :)
    Ga s avonds een borreltje doen en wil dan wel even zeker weten dat ik niet zwanger ben.

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Ben je nu al gestopt met eten van carpaccio, biefstuk en t drinken van alcohol?

4. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @Shirleymommy....dank voor de tip, probleem is alleen dat ik niets op mijn gezicht kan hebben...ik heb 1 dagcreme...en die verdraag ik goed :)
    Het voordeel is dat het ook weer wegtrekt na de ongi...maar ze komen ook elke maand weer terug...op dezelfde plek..btje jammer ;)

@koekenpan...oh gezellig :D....al moet ik nog ongi worden..maar dat is komend weekend..dus wij kunnen volgend weekend 'los'....lijkt me heel bijzonder om zonder pil en condoom te vrijen :) maar ik loop dan iets 'achter' op jou :)

5. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Kaatje: Mooi lijstje. We kunnen er zo te zien niet meer om heen dat ik zwanger ben.

@ Jeansflower: In de periode tussen mij ei en ongi lette ik altijd op het eten en op alcohol. Op zich kan 1 glaasje geen kwaad als je zwanger schijnt te zijn, maar dit nog niet weet. De eerste vier weken krijgt het kind nog niks via het bloed binnen. Natuurlijke bescherming omdat je nog niet weet dat je zwanger bent.

6. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    hier ook wat meer pukkels rond menstruatie, maar dat had ik vroeger ook altijd...hoort er beetje bij. Heb er niet heel veel, gewoon 1 of 2.

7. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Femmes, haha ja ik dacht ik voeg SchoesjeR ff toe.. En toen dacht ik ik kan wel ff een kleurtje toevoegen, wel net zo leuk toch :)

@Jeansflower, tja ik weet het niet zo goed.. Ik ga vrijdag uiteten en ik vind carpaccio zooooo lekker! Maarja het kan deze ronde raak zijn, maar ook niet.. Haha, dus denk dat ik vrijdag gewoon lekker carpaccio ga eten.. Kan immers de laatste keer zijn! ;) Oh en alcohol drink ik al haast nooit.

8. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@Kaatje87 leuk, is dat een lijst om bij te houden hoe en wat? Ik ben trouwens 26 :) En zit nog in ronde 1...
    Leuk dat jullie me zo verwelkomen hihi gezellig, en inderdaad erg spannend.

@Jeansflower Ja dat is de pendel van dit jaar hebben ze v/d week voor mij gedaan, de maand waarin ik positief zou testen en wat het zou worden inderdaad een meisje zeggen ze. Ik ga er niet van uit hoor maar vond het wel leuk om te doen en te proberen en was ook heeeeelllll nieuwsgierig hahah. Ik ga proberen om zowiezo niet te veel aan zwanger te denken ze zeggen dat het dan helemaal niet lukt. dus heb genoeg op de planning staan om me zelf af te leiden :)

9. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @schoesje Grappig! En als 1 van beiden gelijk heeft ben je sowieso snel zwanger!!

@femmes: misschien heb ik t gemist, maar wanneer ben je ongeveer uitgerekend als je zelf rekent?

10. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik eet en drink gewoon tot ik een postitieve test heb. Nu drink ik sowieso bijna nooit alcohol en rook niet. Eten ga ik nu nog geen rekening mee houden. Eerst maar zwanger worden. Straks duurt dat nog superlang en ben ik aldoor er maar mee bezig door op mn eten te letten :)

11. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Als ik uitga van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie dan kom ik uit op 14/9. Het kan zijn dat ik straks nog wat wordt teruggezet, want mijn eisprong was vrij laat. Maar dat horen jullie dan nog wel. Eerst maar eens wachten op de eerste afspraak.

Bij jou nog steeds niks? Ook niet met de ovutesten?

12. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Oké sowieso sept dus :) is een mooie maand, geen vakanties of feestdagen.
    Nope niks. Ovu testen zijn witter dan wit en geen tekenen tot naderende ongesteldheid. Morgenochtend maar weer eens een zwangerschapstest doen.

Werkse vandaag :)

13. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Goedemorgen :)

@jeansflower..
    Ik probeer wat gezonder te leven...dus minder alcohol, ontbijten ;), ik slik inmiddels een paar dagen foliumzuur...
    Maar ik laat nog niets staan...we moeten nog beginnen ;) haha

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Lekker vrij hier dus we gaan zo douchen! Lekker een lui dagje. Daarna naar buiten met de slee! Dat vindt die kleine natuurlijk helemaal geweldig. Hij wil trouwens niet zitten maar zelf de slee trekken :|

Ik rook en drink niet maar ik eet gewoon sushi zolang het nog kan!
    Succes met testen morgenochtend Jeansflower

15. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@jeansflower, ja zal wat wezen hahaha maar daar gaan we niet van uit hoor.
    Vorig jaar Maart ook gestopt geweest en na 4 maanden weer begonnen en toen ben ik ook niet snel zwanger geraakt, maar had wel een hele mooie cyclus van 27-25-26-27 dus dat is best netjes toch???

Jij bent 6 dagen overtijd zie ik en 1 keer een negatieve test. hoe lang duurt je cyclus dan of zit je te wachten op je eerste ongi na de pil???

Wanneer ga je weer testen?

16. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik ben maandag begonnen met foliumzuur, vond dat ook al spannend om te kopen :) dan wordt het zo echt he

17. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    Je sowieso september,maar dat is hier een erg drukke verjaardagmaand. Ik ben zelf de 13e jarig en de 14e (vooralsnog) uitgerekend. Dat wordt een mooi verjaardagscadeautje. Maar als ik toch een week korter lijk te zijn en de 20e ben uitgerekend, vind ik dat niet zo'n ramp;)

Spannend morgen, ik ben benieuwd

18. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Misschien brutale vraag en als je het niet wilt zeggen moet je t zeggen hoor! Maar waarom was je weer aan de pil gegaan? Vanwege de bruiloft?
    Ja zit te wachten op de 1e echte ongesteldheid.. Dus geen idee nog hoelang mijn cyclus is. Ga morgenochtend maar weer even testen.

19. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Bedankt!

Ik drink weleens 1-2 glaasjes en op een feestje weleens een glas of 4. Maar sinds ik gestopt ben met de pil Bob ik wat vaker ;)
    Eet m'n carpaccio ook nog gewoon maar geeft toch raar idee haha. En roken doe ik ook niet :) dus dat scheelt

20. Leetje25

Leetje25 Actief lid

30 dec 2012
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi! Hier nog geen ongesteldheid te bekennen... pff.. dan maar van het weekend weer testen denk ik!!!

Deel Deze Pagina