Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Balen mamavanm1, geen batterijen in huis???? Lijkt me geWELdig om thuis naar het hartje te kunnen luisteren.

2. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Balen dat ie t niet doet..
    Gaat t vast met nieuwe batterijen doen haha!!

@jackie: wow! Mooie streep!!
    Overduidelijk haha!

Hier voor de vergelijking mijn ovutest van gistermiddag

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,6 KB
      Weergaven:
      2
  3. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    En weer gedraaid.. Hoe ik dat toch doe?!? Hahaha
    Bovenste is weer de controle streep

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ja heb wel batterijen, maar niet de goeie. Daar moet zo'n 'blok'batterij in 9 volt. En die heb ik niet standaard, haha!
    Straks als manlief thuis is maar even gauw naar de winkel.. gatver, moet ik alsnog wachten :p. Geduld word beloont.

@keef: hij's niet heel donker nog. en de controlestreep is ook niet donker. hoop dat ie gauw komt. je had deze x toch ook slijm?

5. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @shirleymommy: schitterend filmpje, zo lief om "het" te zien bewegen met voetjes en armpjes...

6. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Jammer keef maar die echt nog niet positief :( De teststreep moet minstens even donker zijn als de controlestreep. Maar gewoon lekker doortesten!

Jammer mamavanm1, heb je hem binnen, moet je alsnog wachten! Ik ben nog aan het twijfelen of ik zo'n ding ga aanschaffen. Lijkt me prachtig om de hartslag te horen maar als je hem dan een keertje niet te pakken krijgt geeft dat ook meteen wel heel veel stress denk ik.. Nu ik dit aan het typen ben, bedenk ik me ineens dat mijn zus volgens mij ook zo'n ding had.... Dus misschien kan ik die van haar dan wel overnemen :)

7. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @mamavanM1 Oh wauw! Ik wil ook zo'n ding!! Het lijkt me echt heel leuk om een hartje te kunne luisteren.

@Jakiest SUPER! de test streep is echt super donker zeg! Echt heel mooi. Wanneer mag je beginnen?

@Keef zo vervelend joh! Ik hoop dat je snel positieve test krijgt. Maar je klus wel omd e dag voor de zekerheid toch?

@all Dankjewel voor jullie leuke reactie voor mn frummeltje.

8. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @tralalala Tjaah die misselijkheid ken ik maar te goed. Maar ze zeggen dat het met 12 weken minder wordt. En voor mij waren die weken verschrikkelijk. Gelukkig is het bij mij nu al wat minder. Het is niet meer elke dag of de hele dag door. Ik hoop dat jij snel wat beter voelt.

9. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Zo dames, wat een geklets weer!

@tralala: vervelend dat je zo misselijk blijft.. Ik was de flessen ook vergeten buiten te zetten haha. Heb nu 4 kratten ;)
    @jackie: hoe was de afspraak met MvM
    @shirley: wat gaaf zo die echo! Is echt een compleet kindje. Ik denk dat je een jongen krijgt; geen idee waarom!
    Is t 'staartje' op je echo foto's te zien? Want dan kun je de NUB theorie toepassen om te kijken f het een jongen of meisje is moet je even googlen. :)

Verder ben ik vergeten wie wat schreef haha.
    Heb bloedgeprikt en alles is in orde :) gelukkig!
    Nu nog tot volgende week vrijdag wachten op de echo.
    Begin sinds deze week best een buikje te krijgen!!

10. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    @jeansflower, had je mijn berichtje over de gembertabletten gezien? :) Ik vroeg me af welke dosis jij hebt aangezien ik bij De Tuinen op de website zowel 150mg als 55mg zag!

11. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ow had ik niet gezien nee. Ik heb 365 mg. Maar je mag als je zwanger bent max 1 gram dus welke dosis je neemt maakt niet zoveel uit denk ik. Zou die van 150 pakken dan als dat de hoogste is.

12. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    En ik heb ze van arkocaps (dat is t merk), zijn capsules. Beter dan geperst gember want dat proef je dan gelijk aan de tablet. Hier zit nog een hoesje om heen :) misschien bij de tuinen ook?

13. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Dan moet ik idd voor die van 150mg gaan, die van 550mg moet je 2 per dag nemen en dan zit je dus aan 1100mg en dat zou dan te veel zijn. Die van 150mg moet je er 3 van nemen, dus dan zit je aan 450mg per dag.

Zijn idd capsules, lijkt me minder vies dan geperste gember :) Maar eerst maar eens even kijken hoe het de komende dagen gaat en dan kan ik altijd volgende week eventuele even de stad in voor de tabletten. Thanks :)

14. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @jeansflower ik zie geen staartje volgens mij. Maar ik denk dat ik een jongetje krijg hoor.

15. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    @Shirley... Wat een geweldig filmpje zeg!! Wat leuk om hem al zo te zien bewegen.. En dan dat hikken! Hahaha!

@Tralala.. Beterschap meid! Hoop dat die tabletten voor je zullen helpen!

@all
    Bij mij is de ongi nog steeds niet doorgezet.. Nog steeds bruinverlies :( ik hoop dat het snel komt, anders kan ik m'n afspraak bij de gyn ook gaan verzetten omdat ik op cd 14 moet bloedprikken en dan na een week langskomen. Heb gelukkig een weekje speling, maar ik ga morgen even bellen om te overleggen i.v.m. Pasen.

Ik vind het ook lastig hoor.. Al die vragen en reacties over wanneer wij kinderen willen. Ze moesten eens weten. Vind het heel moeilijk om niks te vertellen over onze 'problemen'. Alleen 1 goede vriendin weet ervan.. Wilde het eigenlijk ook onze ouders wel vertellen, maar manlief vond dat nog niet handig omdat dan de nadruk zo op gaat liggen en ze er steeds naar zullen vragen. We hebben nu afgesproken dat we de eerste maanden even kijken hoe het loopt en hoe de behandeling zal zijn en ze dan op de hoogte te stellen.. Misschien lukt het wel in 1-2 keer en dan is het niet nodig dat zij zich er ook druk om maken.
    Maar heb het gevoel dat ik niet eerlijk ben tegenover mn ouders, zeker omdat ik een goede band met ze heb. Maar eerst zelf maar eens wat duidelijkheid krijgen en zolang ik geen grotere ingrepen hoef te ondergaan is het zo wel beter.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan?

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD ±10 April
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 10 April
    -Simoontje123 (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 11 April
    -Keef85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 12 April
    -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April
    -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april
    -Kowalski (26 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April
    -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober
    La Palma (29 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 11 November
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 12 November ?
    Kaatje87 (25 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 14 november ?
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje,uitgerekende datum: 27 november ?

Afspraken/Echo's
    Shirleymommy: 1 April
    Tralalala: 3 April, intake/1e echo
    Jeansflower: 5 april, 2e echo en 22 april controle
    Babyflower: 5 april, echo
    Femmes82: 9 april controle afspraak vk
    Kaatje87: 9 april, echo
    Eda: 18 April
    MamavanM1: 24 april
    Femmes82: 25 april, 20 weken echo
    JackieSt: 1 mei, intake en termijnecho

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Tralalala, beterschap meis! Vervelend dat je je zo beroerd voelt!

@Jackie, die van mij knalde ook al zo vroeg! ff ter geruststelling het is er 1 ;)

18. Shirleymommy

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    @cupcake aaah wat vervelend zeg! Ik hoop dat het snel oorzet dan kan je aan de nieuwe ronde beginnen met de hormoontje die je gaat krijgen!

19. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    wow shirley gaaf filmpje zeg, überschattig om te zien hoe de kleine beweegt als ie de hik heeft... :)

20. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Mijn eerste ongesteldheid na de pil was ook alleen 3 dagen bruin bloed. Dus kan best dat dit het is hoor!!

Ik zou het denk ik eerst nog even stil houden tegen m'n ouders, stel t lukt in 1-2 keer dan kan je t altijd later nog vertellen. Als t langer duurt dan zou ik t denk ik toch maar wel vertellen. Ze gaan zich anders misschien ook super ongerust maken enzo!

Vervelend vind ik t allemaal voor jullie!

Deel Deze Pagina