Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    wat is de NUB theorie dan? (ben zo'n leek, ken er niets van)

@cupcake: je kunt denk ik best wel naar de gyn gaan als je nog verlies hebt hoor denk ik, ik ben geweest 4 dagen na begin bloeden van de mk en heb gewoon een inwendig echo gehad. Ze kunnen dan wel geen uitstrijkjes nemen op dat moment.

2. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ff snel tussendoor op smartphone (lig in bad)
    Eda je hebt ons 4000e berichtje gepost!! :-D

3. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

28 dec 2012
    1.307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Nog een half uurtje werken dan kan ik naar huis. Ik mis mijn bed!!

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames wat een geklets.

Manlief had vanmiddag batterij gekocht, maar ik kan helaas nog geen hartje ontdekken :(. Misschien zit ik wel helemaal verkeerd met dat ding. Ik ga even op internet zoeken waar ik moet zitten.

@cupcake: tja vertellen is lastig.. misschien idd nog even wachten. Als het langer duurt, kun je het altijd nog vertellen, en dan kun je zeggen dat je niet wilt dat iedereen het weet.. en je hun af en toe op de hoogte houd. Even met de medicijnen afwachten.

5. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Dat is niet wat ik bedoel eda ;) ik hoef geen echo enzo meer, maar bloedprikken op dag 14. De volgende afspraak is daarop gebaseerd, maar nu blijkt dus dat woensdag toch niet dag 1 was.. Dus hoop ik dat t doorbreekt zodat ik alsnog op dag 14 kan bloedprikken en optijd ben voor de afspraak minimaal een week later, zodat de uitslagen binnen zijn ;)

6. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @MamavanM1 Dankje...op zich voel ik geen druk van familie...maar het wordt wel vervelend om het steeds af te wimpelen...ik weet niet meer wat ik zeggen moet..;)

@CupCake :( Wat balen! Voor mijn menstruatie begint altijd eerst een drie dagen bruinverlies tot het doorzet...dan ineens niets...en dan....lek ;)
    Vind de tip van MamavanM1 wel een goede...vertellen kan altijd nog...

@shirley....je bent vrij!!! :D

@kaatje snel als altijd! :D Dank voor mijn update ;)

7. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    En wat denken jullie wat?
    Gister dus dat slijm(al paar dagen, vandaag nog een klein beetje..)
    Gister en vandaag steken in m'n buik..
    En net voor het eerst dat de controlestreep wat donkerder is..
    Maar teststreep nog steeds vager.
    Maar is er wel nog steeds!!
    Haha ik en de zoektocht naar het ei.
    M'n boobies zijn ook echt gespannen..
    Ben stiekem wel blij dat ik geen knaltest heb gehad vandaag.
    Klussen is zo goed als af, conclusie: wij gesloopt haha!!

@shirley: proberen we wel ja.. Nu met klussen een rare tijd.. En morgen komt m'n zusje logeren.. Wordt m niet.. Zaterdag de schade inhalen haha!!!

@cupcake: idd, bloed is goed. Bruin of rood.. Het is bloed en een teken dat je lichaam werkt!!
    Ik ga hard voor je duimen!!!

8. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @keef, hoop dat t deze ronde goed gaat voor je,die zoektocht naar het ei is al een uitdaging op zich.

Hier wordt vriendlief een beetje gek van mijn rammelende eierstokken, hij zag net dat ik hier zat en zei (wel grappend hoor ) Zit je weer op rammelende-eierstokken.nl? ach ja, ben allang blij dat hij last heeft van rammelende zaadleiders haha. Alleen die hormonen bij mij, denk niet dat ik daar ooit vriendjes mee ga worden... Afijn we zien deze maand wel hoe het gaat, en dan eens denken om ook aan de ovulatietesten te gaan want ik maak mezelf op het moment alleen maar héél erg gek...

9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Ndnk: Ja, word heel vervelend.. maarja als ze er veel naar vragen is het ook een beetje frustrerend neem ik aan. ;) Hoop dat je het niet lang meer voor je heoft te houden! ;)

@Keef: ik zou ook een beetje op je eigen lichaam vertrouwen en niet alleen op de ovu testjes. Want het klinkt namelijk wel als een ei..

@Madera: haha, grappig. Beter toch dat je hier je verhalen soms even doet, dan dat je vriend het aan moet horen.. Hij kan er toch niks mee! Dus scheelt hem alleen maar weer. :p

@all: Oh ik heb gister het hartje gevonden met de angelsound. Kon m eerst heel de avond niet vinden, gezocht en gezocht. Toen even op internet gekeken waar ik moest zoeken, en daar was die dan ! :p heel grappig om te horen.
    Hier is de baby echt aant groeien joh, ongelooflijk. ik voel alles rekken :p

10. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @mammavanm1; dat is ook zo hoor. En hij vind t niet zo erg, we lachen er samen om. Maar ik ben vooral zelf wel blij dat ik een plek heb om dingen van me af te schrijven. zeker dalijk als er een positieve test zou zijn. Weet dat ik dan ergens mn verhaal ga willen doen. terwijl ik nog niet aan familie en vrienden mn verhaal wil doen voordat we echt zeker weten dat het goed zit...

11. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    wederom @mammavanm1; wel gaaf dat je nu zelf naar het hartje van je kindje kunt luisteren lijkt me zo bijzonder..

12. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    @cupcake, ik denk dat ik het in jullie geval toch nog wel even voor me zou houden... Even een paar maandjes aankijken wat er gebeurt, of de hulp van de gyn genoeg is, en zo niet kun je het altijd na een paar maanden nog aan je directe omgeving vertellen toch? Het lijkt me wel heel fijn dat als het na een paar maanden nog niet gelukt is om het dan te kunnen delen, dat ze in ieder geval weten wat jullie doormaken. Maar te vroeg vertellen is ook weer niet handig want dan gaan ze zich misschien onnodig zorgen maken.

@mamavanm1, gaaf dat je het hartje gehoord hebt! Lijkt me heel bijzonder :)

Hier vandaag tot nu toe een iets betere dag. Heb een nieuwe tactiek geprobeerd; meteen na het opstaan een banaantje eten (het enige waar ik niet meteen bij moest kokhalzen haha) en die bleef goed zitten. Net een beschuitje op en die zit er ook nog steeds. Dus gaat de goeie kant op!

We zijn aan het aftellen naar onze eerste echo, nog 5 nachtjes slapen! Helaas is de echo dan wel pas om 19.00 uur 's avonds, maar ach dan hebben we overdag wat om naar uit te kijken zullen we maar zeggen ;)

13. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ah ja, dan had ik het helemaal verkeerd verstaan...

@mamavanM1: tof dat je hartje gevonden hebt, altijd een geruststelling

@tralalala: gyn zei tegen mij dat 7 en 8ste weken zo wat de ergste waren, kweet niet of dat klopt, maar misschien zal het vanaf nu wat beter gaan met je misselijkheid...

14. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat ik woensdag mijn ei heb gehad.
    Gister zei ik nog: de test is weer zo licht...
    Maar na een tijdje was het streepje zelfs helemaal weg...
    Is nog niet eerder geweest, de andere zijn allemaal nog duidelijk..
    Dus dan hebben we precies woensdag op het goede moment geklust..
    Nu dus op het wachtbankje...

@mamavanm1: gaaaaf!
    Ben ook zo benieuwd hoe dat zou klinken door zo'n apparaat...

@tralalala: beter dat het lijkt te werken!
    dat lijkt me echt 1 van de mindere dingen hahahaha!

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nouhou, even klagen hoor....
    Had woensdag bij bol.com een bestelling gedaan: een boormachine (voor vriendlief uiteraard haha), het 9 maanden dagboek en 2 boekjes die de toekomstige opa en oma moet invullen. Komt gisteren de boormachine al binnen (hoe doen ze dat zo vlug?!) dus ik had goede hoop dat de boeken vandaag zouden binnenkomen. En ja hoor, zojuist stond de meneer van tnt aan de deur met een pakketje. Ik blij; blijkt er alleen maar de opa&oma boekjes in te zitten. Heeft bol.com een mail gestuurd dat het 9 maanden dagboek uiterlijk 18 april bezorgd zal worden.... :(
    Toen ik bestelde stond er 2-3 werkdagen, en nu staat er ineens 2-3 weken. Geen wereldramp dat weet ik, maar ik had me er zo op verheugd :)
    Die andere boekjes zijn trouwens echt heel erg leuk, echt een aanrader! Die gaan we geven aan de opa's en oma's als we het gaan vertellen :)

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Het is echt leuk om te horen.. Als je het zelf een aantal x heb gehoord, dan is t ook goed. Had verwacht dat ik de hele dag met dat ding op mn buik zou lopen haha. Valt wel mee, straks even de oma´s laten luisteren. En af en toe even voor mn eigen gemoedstoestand :p.

@tralala: fijn dat het zo iets beter gaat. Hoop dat t snel overgaat!!

@keef. zou nog wel even doorklussen, voor de zekerheid, hihi:).

17. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    @mamavanm1: gisteravond niets van gekomen door bekaf van klussen in het huis.

Vanavond komt mijn zusje logeren, dus dat is ook niet echt handig...
    Zaterdag pas weer.
    test vanmiddag nog wel even voor de zekerheid op een ei.
    Kijken of hij inderdaad nu helemaal wit blijft gelijk.
    Denk dat de mate van LH gister gewoon al was afgenomen...

@tralala: vervelend!!
    Vind dat altijd zo hatelijk als iets wel binnenkomt en dat andere niet...
    H en M houdt nu de hele bestelling vast als er iets niet op voorraad is.

18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Jaaa.. nou dan hoop ik dat je ei dan woensdag is geweest. We zullen zien over zon 2 weken !! :)
    En met je zusje er bij zal t inderdaad ook niet wat worden.. :p

Zal wel dat ze het inhouden, anders moeten ze 2 x rijden.
    Nu je het toch over de HM heb, moet nog even paar leuke schoentjes kopen voor mn dochter. :p en misschien ook voor mezelf. ;)

19. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Ik heb gister (en eergister_ foeifoei) besteld bij de H en M.
    Ik heb best wel een grote voorgevel (hahaha klinkt leuk zo)
    en H en M heeft best een leuke collectie daarin!!

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @NdNk, graag gedaan! :)

@Mamavanm1, bijzonder lijkt me dat om via de angelsound het hartje van je baby te horen!

@Keef, spannende periode weer he! Duim voor je meis!

@Debbi86, hoe is het met jou? Morgen je NOD zag ik! Hoop dat je snel een positieve test hebt!

Vandaag ben ik samen met een vriendin naar de prenatal geweest, waren mama mazzeldagen. Heb toch alvast ff een positiebroek gescoord! Wat een verademing is zo'n broek zeg! Zat echt veel fijner dan m'n eigen broek. Heb nog niet een heel erg buikje maar toch wel een beginnend bolletje haha.

Deel Deze Pagina