Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @tralala: ik hoop dat je het de hele dag volhoud (al lees je dit denk niet meer). succes met de misselijkheid.

@eda: hihi jammer voor je moeder, ach even paar weekjes wachten geeft niks.. Het schiet al mooi op zeg :D 10.5 weken al, je bent bijna bij de 12. en dan NOG meer genieten!!

2. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cupcake: wat fijn dat je nu toch je menstruatie doorbreekt! Eindelijk! en hopelijk hoef je hierna niet zo lang meer te wachten.

@shirly: leuk, over een paar maanden kan je de hik ook voelen! :)

@tralala: wat balen dat je zo misselijk bent :(

@jackie: mooie MvM test zeg!!

@mamavanM1: wat leuk zo een angelsound!! kan je wanneer je wil het hartje horen :)

@madera: haha moest wel lachen om de reactie van je vriend haha

3. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog niet veel te melden. Duurt nog wel even voordat mijn ei komt.

Woensdag in de AH zei een vrouw iets heel onaardigs tegen mijn dochter, echt raar! heb er natuurlijk wel even wat van gezegd.

Ik ga niet veel doen met pasen. Vandaag ga ik een appeltaart bakken, ik heb van iemand een grootmoeders recept gekregen, dus zonder koopmans pak. ik ben heel benieuwd, dus die moet wel even gemaakt worden. Aangezien ik niet mag geef ik hem mee aan mijn man die morgen gaat sporten, na twee uur sporten hebben de mannen altijd honger en met pasen/pinksteren/kerst maken/geven de vrouwen dan altijd wat mee. Dus ze mogen de appel taart testen.

Verder morgen paas eieren zoeken met mijn dochter, en in de middag naar mijn schoonouders. Dan gaan we daar gourmetten. Maandag hebben we niets staan tot nu toe. Maar denk dat we wel even eruit gaan.

Zijn jullie van het bakken??

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oh, wat zei de lelijke mevrouw tegen je dochter dan?? hmm, sommige mensen kunnen echt heel raar doen.. :S

Ik hou absoluut niet van bakken of koken. :p Tuurlijk om straks als dochter zo groot is als ze koekjes wil bakken is anders.
    Voor de rest maak ik ook nooit taarten of iets dergelijks. :p al vind ik die natuurlijk wel errug lekker.

5. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was afgelopen woensdag in de supermarkt, en daar hebben ze van die karretjes met een auto ervoor. Wij zijn klaar, en ik zeg dat karretje terug waar hij hoort, en zeg tegen D dat ze uit moet stappen, omdat er een ander kindje in wil. D komt uit de auto en loopt naar mij toe, maar blijft achterom kijken naar dat andere kindje wat in die autokar stapt.
    Komt er een vrouw aan met ook zo een karretje, rijdt ze bijna D omver (ze reed best hard), dus D staat haar echt zo aan te kijken, van wat gebeurt hier.
    zegt die vrouw heel hard en echt op zo een snauw stand tegen D: Ja aan de kant nu, want ik heb haast!!! (D stond echt nog geen 10 seconden naar die vrouw dus gebeurde allemaal heel snel, en die vrouw stond echt niet te wachten op haar ofzo, ze zei het gewoon eigenlijk direct)

Toen heb ik gezegd: hallo wil jij even normaal doen, schreeuwen doe je maar tegen je eigen kind, maar niet tegen die van mij! en keek ik haar best boos aan. Staat ze me echt zo aan te kijken van, wat moet je nou?
    Dus eigenlijk wilde ik er nog wat op zeggen, maar toen heb ik maar tot 10 geteld omdat D er dus ook nog bij stond, en ik vond dat ik mezelf al wel duidelijk genoeg gemaakt had. Maar toch was ik best boos.

6. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou van bakken :D. Volgende week ben ik jarig, en dan ga ik vooro mijn collega's 3 taarten bakken.

* Witte chocolade taart met brownie boden
    * Monchou taart met bastonge bodem en kersen topping
    * Appeltaart

En ik ben nu ook steeds vaker zelf aan het koken ipv uit pakjes. Nieuwe dingen proberen, recepten verzamelen. Erg leuk!
    Maar het liefste bak ik wel taarten. Heb zo ook de taart voor mijn dochter haar eerste verjaardag gemaakt. Heb er een paar in mijn album gezet :)

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Och jeetje, wat een asociaal wijf. En dan ook nog tegen een kind schreeuwen, goed dat je er wat van gezegd heb..

EN WAT EEN MOOIE TAARTEN. Maak je die echt helemaal zelf? die figurtjes enzo? zien er echt heeeeeel mooi uit.

haha, oke 3 taarten sjonge, klinkt allemaal wel erg lekker.. Misschien dat ik ook maar eens wat moet maken! :p

8. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja die heb ik zelf gemaakt :). Die taarten vind ik wel veel werk hoor, dus doe dat niet zo vaak. Maar een monchou taart of een witte chocolade taart die zijn heel simpel!! en een gegarandeerd succes ;)

9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Wauw ze zien er echt heeel gaaf uit.
    Ik heb ook een x cupcakes gemaakt met rolfondant, roosjes gemaakt enzo. dat duurt al best even voordat je daar klaar mee ben. Dus kan me voorstellen dat zo'n hele taart wel hééél lang duurt. :p

10. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @shirley: bij v&d hangt alleen het merk noppies en die zijn soms bes prijzig. De merken mamalicious en prenatal eigen merk zijn goed betaalbaar! Spijkerbroeken voor 40-50 euro. Shirtjes 20-30 euro.

@kowalski: ik hou echt van bakken!! En werk graag met chocolade, zelf bonbons maken enzo. Ben niet zo van taarten bedekken met fondant enzo, maar wel van mooie en lekkere taarten bakken. Cupcakes etc. Fantastisch! :)
    Begin ook langzaamaan wat meer zin te krijgen om dat soort dingen te gaan doen, had er de 1e 10 weken geen puf voor en bang om misselijk te worden ervan.

11. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Oh, gaaf zeg Kowalski! Kan ik een bestelling bij je doorgeven. :D Ik hou helemaal niet van koken en bakken. Doordeweeks kookt mijn vriend altijd.

Ik ben even aan het bedenken wat ik ga doen vandaag. Had een mailtje van de Bijenkorf dat m'n bestelling was aangekomen. Misschien dat ik die nog even ga ophalen maar heb eigenlijk helemaal geen zin om naar de stad te gaan.

12. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeansflower! Ik wil heel graag nog een keer bonbons leren maken! :)

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Vier vandaag mijn verjaardag, dus gisteren ook taarten gemaakt, o.a. ook een monchoutaart met Bastogne bodem :) Lekker is dat he!

Dinsdag ben ik pas jarig, maar doordat het morgen en maandag pasen is dacht ik: Weet je wat ik vier het vandaag!

Met pasen zelf niks op de planning staan. Denk dat we ff gezellig naar mn ouders gaan!

Hier sneeuwt het nu als een gek.. Pff tis 30 Maart!!

14. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    ja, idd, daarom had gyn gezegd, je bent dan bijna 11 weken dus je kan het wel vertellen hoor aan je ouders, maar nu de situatie zich niet voordoet zal het dan maar even langer ons geheim worden
    maar tis ook zo dat ik er idd nog niet echt van geniet, hoop na de volgende echo het wel het geval gaat zijn, als iedereen het weet en je er vrij kan over spreken
    voel wel dat ik de laatste dagen wel beetje meer emo ben, misschien ook met de zwangerschap te maken

ik ben ook totaal geen goeie keukenprinces! is wel leuk als je dat graag doet en goed kan
    als ik een recept zie, heb ik wel zin om dat te proberen, maar heb dan nooit iets in huis en dan komt het er niet van. Misschien als ik straks zwangerschapsverlof heb, misschien meer zin... ik moet wel zeggen dat ik geen goeie oven heb, dus dat beperkt ook wat je allemaal wilt uitproberen. Confituurtaart lukt nog net! (is ook poepsimpel)
    ik heb je even toegevoegd als vriend om je taarten te kunnen zien!

@kaatje: jeetje sneeuw! hier gelukkig niet

15. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @eda: hoe lang is verlof eigenlijk in België?
    En wilde nog zeggen dat de kans nu veel minder groot is dat t fout gaat dan de vorige keer. Vorige keer is t fout gegaan op t cruciaalste moment: namelijk het moment dat het hartje zou moeten gaan kloppen. Dat klopte dus blijkbaar niet en toen heeft je lichaam het afgestoten, eigenlijk een heel natuurlijk proces dus.
    Ik zou dus wel proberen te genieten nu je al een paar keer het hartje gezien hebt hoe moeilijk dat ook is! Onzeker is toch de hele zwangerschap en t zou zonde zijn als je continue in angst bent.
    Digitale knuffel!

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Kowalski, mooie taarten zeg! Ik maak af en toe ook van die taarten! (1 laag trouwens) Wat een werk he! haha! Ik had er voor vandaag geen zin in!

@Eda, sneeuw is gestopt, de zon schijnt nu even!

17. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Ik ben er ff niet meer op geweest ik had gigantische kiespijn en ben gister bij de kaakchirurg geweest.

Vandaag is idd mijn nod ik wacht het ff af tot morgenochtend mijn temp was vanmorgen weer flink omhoog naar 37,3 ..maarja kan allemaal nog veranderen ..

18. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    Ook hier iemand die graag bakt en kookt, vind t ook altijd leuk als er mensen komen eten, kan ik me weer lekker uitsloven. Gedecoreerde taarten maak ik vrij weinig, meer omdat ik er nooit de tijd voor vind om er een hele middag aan te gaan zitten. Ik bak meestal mini taartjes trouwens, gewoon in de cupcakevorm. Betekent dat je als er mensen komen niet met een halve taart blijft zitten die je samen op "moet" eten.

19. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    @debbi: nu van de kiespijn af? Ik vind dat echt de ergste pijn die er is!
    Sterkte!

@all: zojuist de h&m positie afdeling leeggekocht :) eerst dure broeken elders gepast maar zaten allemaal niet mooi en Bij h&m
    Dus wel, gebeurt me nooit dat ze daar gelijk goed zitten!
    Mooie spijkerbroek, grijze spijkerbroek en 2 shirts met driekwart mouwen gekocht.

Gisteren trouwens een broekje, shirtje, sokjes en 2 knuffeltjes van m'n schoonouders gehad. Superlief!

20. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Kaatje: alvast gefeliciteerd met je verjaardag! :)

@Jeansflower: klinkt goed! Ook maar eens bij H&M kijken als het zover is.

Vanmiddag stonden m'n ouders ineens onverwacht op de stoep. Ik kon nog net alle spullen van MvM in de garage leggen. ;) Verder nog even bij de Bijenkorf m'n pakje opgehaald en gelijk een muziekdoosje, spuugdoekje en pyjamaatje van Nijntje gekocht. Zo schattig... :) Heb nu met mezelf afgesproken om pas weer een baby winkel in te gaan als ik de echo heb gehad.

Vanavond lekker languit op de bank. Vriendlief gaat met vrienden wat drinken in de kroeg. Ik heb wat films gehuurd dus vermaak me prima. :)

Deel Deze Pagina