Ik zag in het november-topic dat La Palma een miskraam zou hebben gehad.... Hebben jullie dat iets van gehoord? Heb ik er overheen gelezen?
Hier lekker gerelaxt in t paasweekeind. Wij doen hier nooit zoveel aan Pasen. La Palma een miskraam?! A nee toch???
Heb het net even opgezocht en zie dat ze op 11 maart een mk heeft gehad Wat ontzettend verdrietig zeg
Ja, ik had het ook al gezien in haar onderschrift maar ze heeft er hier niks over geschreven. Heel verdrietig...
Heb La Palma even van het lijstje afgehaald. Proberen zwanger te raken: -Debbi86 (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 30 Maart -SchoesjeR (26 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD ±10 April -Leetje25 (25 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 10 April -Keef85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 10 April -Simoontje123 (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 11 April -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april -Kowalski (26 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, uitgerekende datum: 8 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 19 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 17 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 21 Oktober Tralalala (27 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 12 November ? Kaatje87 (25 jaar), 1e kindje, uitgerekende datum: 14 november ? JackieSt (31 jaar), 1e kindje,uitgerekende datum: 27 november ? Afspraken/Echo's Shirleymommy: 1 April (moet dit niet 2 april zijn?) Tralalala: 3 April, intake/1e echo Jeansflower: 5 april, 2e echo en 22 april controle Babyflower: 5 april, echo Femmes82: 9 april controle afspraak vk Kaatje87: 9 april, echo Eda: 18 April MamavanM1: 24 april Femmes82: 25 april, 20 weken echo JackieSt: 1 mei, intake en termijnecho
Hoe was jullie Pasen?? Hier leuk! Niet heel veel gedaan gewoon lekker! Vandaag lekker gelopen met z'n drieën langs de plas en een ijsje gehaald. Ik heb weer een pendel binnen, ze zijn het allemaal wel eens geloof ik haha
ik ken la palma niet persoonlijk, maar kan helaas zeer sterk meeleven met haar... doet zoveel pijn @kowalski: hoop dat je pendels zullen uitkomen hé
La Palma.. Heel veel sterkte.. Hier zijn de steken opgehouden gelukkig hihi! Moest ook wel 1 keer goed naar de wc.. Maar de pijn kwam daar niet vandaan. Was een 'pijn' die ik nog niet vaak heb gehad! Dus wie weet.. Nog een paar dagen op t wachtbankje haha! Moet m'n onderschrift ook nog aanpassen geloof ik. Morgen op de zaak even kijken. Dat is een drama op de iPhone
hihi had er ook last van vanochtend. Tien minuten gesnoozd. Das voor mij echt lang.maar ik moest er dan ook om kwart over zes uit.
@Kaatje GEFELICITEERD MET JE BDAAAAY. Maak er een leuke dag van @jeansflower ik heb zaterdag een spijkebroekje gescoort bij de H&M voor maar 20 joh! En ze zitten HEERLIJK. @tralalala ik dacht dat het misselijk zijn bij mij over was maar nee hoor. Gisteren nog 5 keer gekotst in de ochtend en vandaag binnen 2 uurtjes tijd al 4 keer. Pfff ik word er moe van. Hahaha en wat leuk dat er veel mensen op jou werk zwanger zijn zeg. @lapalma Heel veel sterkte! Sorry dames dat ik wat afwezig was laatste paar dagen. Maar ik moet zo veel regelen nog voo rmn bruiloft. De laatste lootjes nog. Pfff zo spannnend.
Spannend hoor Shirley! De datum komt nu wel heel dicht bij. Succes nog met de laatste dingen regelen. Ik zit echt zo duf als een konijn achter m'n computer. Het koste me erg veel moeite vanochtend om uit bed te komen. Ik mag verder niet klagen, heb tot nu toe weinig klachten behalve die vermoeidheid...
Zooo.. Daar ben ik ook weer!! Ik heb heerlijke dagen met m'n mannetje gehad! Gisterenavond nog (jaja) gegourmet met m'n ouders om het af te sluiten.. Vandaag en morgen nog lekker vrij, straks eerst een kappersbezoekje en verder lekker in huis rommelen. Ik kan helaas niet op iedereen reageren van die 3 dagen hoor.. Maar succes iedereen op het wachtbankje en meiden die binnenkort voor een echo mogen: veel plezier!
@shirley: spannend!!!! het komt nu inderdaad lekker dichtbij!! Lukt het allemaal een beetje? Vervelend dat je ook zo misselijk bent... Hopelijk is het snel over. @Jackie: pfff had er ook echt last van vanochtend... Lag ook zoooo lekker! En ik was niet eens vrij geweest haha @Kaatje: gefeliciteeeeerd!!! @all: hier is het stekende gevoel weg...!! Dus nu echt definitief aftellen. Moet je nagaan, volgende week woensdag mijn NOD, dus zou eigenlijk al zaterdag of zondag kunnen testen (doe ik maar niet denk ik... maar ach, heb 13 testen in huis ofzo haha, foutje gemaakt met bestellen toen)