@jeansflower, hmmm ja dacht ik ook maar durf dat niet te denken en te hopen maar het zal kunnen.. thanks
@SchoesjeR, Misschien was het je innesteling! Ooooh ik hoop het zo voor je! Oh en bedankt voor je felicitatie!
Ik hoop t ook zo. Maar durf niks te hopen of te denken. Zijn er zwangere dames díe dit hadden en toen zwanger waren dan. @kaatje graag gedaan hoor lekker verwent???
@Schoesje: Spannend!!! Zou inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik heb dat zelf niet gehad maar wel heel duidelijk de innesteling gevoeld. Hier weer wakker. Was zo kapot gisteren na het werken dat ik om 7 uur al in slaap was gevallen op de bank. Ik zei al tegen vriendlief '... vreet energie (ik noem hem al steeds bij z'n naam)'. Zegt vriendlief 'dat moet ook want deze week moet z'n hartje gaan kloppen. Vond ik zo lief... Vandaag 6 weken. Ben steeds blij als ik er weer een weekje bij heb. Vind dit wel een hele spannende week. Lees zoveel * in de zesde week... Lees hier sowieso veel * op het forum. Hopelijk blijft het bij ons verder allemaal goed gaan!
@Erminea Welkom!!! Ik hoop dat je snel zwanger gaat worden. Ga je vandaag testen meid? Ik vind het zo spannend!! @ShoesjeR Misschien is het wel innesteling bloed!! Zoooo spannend! @tralalala hier doen ze het heel moeilijk over. En ik moet voor iedereen invallen die ziek zijn etc. Ik ben natuurlijk maar een stagaire hea. Ze waren laatst boos omdat ik mn vriend liet bellen om mij ziek te melden. Want tegen mij kunnen ze zeggen je moet gewoon komen werken. Maar tegen mijn vriend kunnen ze niet.
Ik wil t jullie ook even komen vertellen!! Ik ben weer ZWANGERRR! Zo blij, maar daarna sloeg de angst me ook meteen om mn oren Hoop zo dat deze blijft plakken en gezond is!
@Bellanoa haha ben zo blij voor je! We hopen allemaaldat het gezond en aan jou zou blijven plakken. Ik had je btw al gefeliciteerd op je pf.
Bellanoa: gefeliciteerd, hopelijk kun je er een beetje van genieten! Jackie: helaas is inderdaad tussen de 6-8 weken de kans wat groter omdat het hartje dan moet gaan kloppen en als die niet klopt stoot je lichaam het zelf af. Snap dat t nu spannend is! Probeer ervan te genieten en het een beetje los te laten/ te relativeren. Helaas kun je er dan toch niets aan doen..