Gaaf Tralalala, mooie echo en leuk dat iedereen zo reageerde. Wel jammer dat je 5 dagen bent teruggezet! Gaaf een gratis extra echo... weer lekker baby loeren! Ik heb net te horen gekregen dat ik een andere baan ga doen binnen het bedrijf! Echt super gaaf!!! had al gezegd dat ik er interesse in had en nu is het ook net definitief geworden. Is eventueel in de toekomst ook iets makkelijker part-time te bekleden
mooie echo hoor tralalala, en leuk dat iedereen zo positief reageerde. hier nog een weekje wachten voordat ik voor het eerst kan testen... maar dat zou uitgaan van een "gemiddelde" cyclus van 28dagen... nu ben ik in mijn leven al veel geweest, maar gemiddeld niet, dus hier wachten we in spanning af en klussen we lekker verder tot er ofwel een positieve test is, of dat ik ongesteld wordt haha
@Tralala: oooooh lieve kleine fummel!! erg leuk alle reacties.. nouja heb je vanavond ook nog wat doen. Wel super balen dat je nog steeds zo misselijk bent zeg, gatver. Hoop dat dat in week 8/9 weg gaat.. En stom 5 dagen achteruit, mar nouja mooi hartje dat je hebt gezien SUPER! @keef: hmm, lastig. ik heb al 5 dagen voor nod getest, en jij moet volgende week woensdag? dan zou ik gewoon wachten tot hoelang je het vol kan houden. Jij had toch testen besteld ipv ovutesten?
haha ja, heb geloof ik iets van 13-14 testen liggen Mijn borsten zijn vandaag echt niet normaal zo gezwollen/pijnlijk. En dat is in mijn geval ECHT pijn, aangezien ik al zowat een Lolo Ferrari ben van mezelf... (durf mijn cupmaat niet eens te melden haha) Vanavond sushi eten met mijn collega's. Nog even lekker snel sushi eten voor het niet meer 'mag' haha! Kunnen we de nieuwe baan gelijk even vieren! (etentje stond al gepland hoor....) @madera: verstandig om gewoon lekker door te klussen, in je eerste ronde weet je het maar nooit
@keef: ooooh nou test er maar op los zou ik zeggen ahha. nee gekheid. Maar wat fijn dat je een nieuwe functie hebt, gefeliciteerd!!! haha en cupmaten haha, die van mij zijn ook niet klein, maat F maar ze lijken op de een of andere manier niet zo heel groot.. Voor je maat hoef je je toch niet te schamen.. zag gister op hotter than my daughter een vrouw had maar H ofzo, en die had een shirt aan waar haar TIETEN uitvielen en op haar schoot lagen !:O zolang dat nog niet gebeurt ben jij gezegend met grote borsten hihi..
@trallala: mooie echo! Balen van die 5 dagen terug, wel een hoop! Je weet nooit bij 12 weken misschien weer vooruit Vandaag heeft niemand een echo trouwens, morgen babyflower en ik. @keef: gefeliciteerd met je nieuwe functie! Vanavond even goed vieren Enne ik heb ook cup F, maar valt bij mij door kleine omvang ook niet zo op. En anders... Trots zijn erop Nog even werken en dan bijna morgen!!! Ben zo benieuwd en toch ook weer eng..
@tralalala: tof dat je zo'n leuke reacties kreeg en vooral dat de echo goed was... en zo leuk dat je echt niet lang moet wachten op de volgende echo's! @keef: proficiat met de nieuwe functie en geniet van etentje!!! @jeansflower: zal wel goed meevallen morgen, ben benieuwd alleszins
Ik werk bij de importeur van een groot Frans automerk. Bij de financieringsmaatschappij. nu ga ik daar binnen een andere functie doen. Waardoor ik nu meer van de afdeling Garantie word als het ware.. Had veel mot met een collega op mijn huidige afdeling. En ben dus ook blij dat ik nu van hem af ben. Vorig jaar heb ik 3 maanden thuis gezeten(overspannen) mede door hem! Dus ik heb er veel zin in! Ik heb in normale 'toestand' dus ook cup H. (ook doordat ik na het stoppen met roken flink ben aangekomen helaas...) Maar ik kleed me nooit opzichtig ofzo, baal er ook goed van. Denk dat ze nu wel een Itje zijn haha! Voor m'n gevoel knallen ze m'n bh uit
Dank voor jullie leuke reacties Keef fijn zeg zo'n positieve verandering op je werk! Zal het een stuk prettiger maken denk ik. Babyflower en Jeansflower, heel veel plezier alvast morgen!
Gefeliciteerd met je nieuwe functie! Dat kost zo veel energie zo'n conflict. Heb dat zelf ook meegemaakt. Hier ook een stopperd met roken, bij mij zitten de extra kilo's niet in mijn voorgevel, was het maar waar! Ik kom niet verder dan maatje kipfilet. Nee hier zijn de kilo's zijn naar beneden gezakt :'( .
dank! jij bent erg misselijk zo te lezen! vervelend! hoop dat je je snel oke voelt!gaaf dat je al n echo hebt gehad zeg! morgen heb ik pas mn eerste...
@ keef; gefeliciteerd met je nieuwe functie! wat borsten betreft... mijnes blijven maar groeien! wat doet dat zeer!
@tralalala Superleuk die echo hoor ook al is het maar een klein erwtje nog. Blij dat ze allemaal zo leuk reageerden. Ik word vandaag verwend (vl kookt dus dan kan ik even forummen). Drukke dag gehad, lekker gekliederd met klei de hele dag en nog wat kleine klusjes tussendoor. Morgen heb ik mijn ovutesten, voorlopig nog niet nodig want ik loop nog leeg...zal blij zijn als dat weer over is want dat is niet mijn hobby. Verder maar een avondje rustig aan en misschien nog even wat haken. Fijne avond allemaal!
jaaaa, morgen is de grote dag! zooo lang naar uitgekeken en de dagen afgeteld, duurde echt lang! in januari n posi test en nu pas n echo! volgende keer plan ik toch n acht weken echo...! veel mensen weten t al bij ons; mensen die me elke dag zien, op mn werk, vroegen zich af of ik n borstvergroting had gehad ook ben ik zo misselijk op mn werk geweest dat ik t maar heb verteld. mn familie weet t nog niet allemaal. wel de ouders, broers en zussen. die wisten t eigenlijk al met 5 weken. ik vind t heel knap als mensen tot 12 weken kunnen wachten! voel jij je ok? ben je nog erg onzeker? of is het wat minder?
@Tralalala, aaah je kleine frummeltje! Leuk hoor! Idd jammer dat je 5 dagen terug bent gezet.. Leuke reacties heb je gekregen! @Jeansflower en Babyflower, veel plezier morgen! @NdNk, bedankt voor je felicitatie! @Keef, gefeliciteerd met je nieuwe functie! @Femmes, waar ben je??