Heb je zelf ook een idee wat het wordt? Ik denk heel sterk dat ik een jongetje krijg. Noem hem ook al steeds bij z'n naam en kijk naar jongenskleertjes en stoere babykamertjes. Zal echt even omschakelen worden als het toch een meisje blijkt te zijn terwijl ik altijd gezegd heb dat ik heel graag een meisje zou willen krijgen.
probeer te vertrouwen op je lichaam! ik kon mezelf ook helemaal gek maken, maar je hebt er niks aan! Als het gebeurd dan gebeurd het. Je kan er niks aan doen! gewoon lekker genieten van het nu!
sommige van jullie moeten toch echt lang wachten op de eerste echo.. ik ben toch blij dat ik al met 7 weken al mocht gaan... tja, ik wist ook niet wat ik me moest voorstellen bij een mk, maar dat is echt iets dat je pas weet als je het helaas zelf meemaakt, anders weet je het niet. Ik wens het echt niemand toe... en je kan er idd niets aan veranderen, maar het blijft verschrikkelijk
@miranda: welkom.. wat verschrikkelijk van je miskraam. Maar fijn dat jullie er weer klaar voor zijn, en duim voor je op gauw weer een goede zwangerschap! @Jackie: hmm lastig he als iemand dat heeft.. Probeer een beetje de goeie en leuke kanten te bekijken, denk ook echt niet dat het goed is voor jou en je frummel als je alleen de slechte kanten bekijkt van 'wat als'.. probeer er echt van te genieten. En waar kan ik een NUB topic vinden ? Of kan iemand me uitleggen hoe dit werkt?
Oh nou heb al even gekekn op t nub topic. Maar mijn kindje staat niet goed geposeerd . Toch denk ik nog een jongetje.. denk dat we toch maar even een geslachtsbepaling gaan doen
Jaa, ik heb het gezien.. leuk . Eerst dacht ik bij mezelf een jongen, maar nu ben ik beetje aant twijfelen. 65% jongen 45% meisje ongeveer, zo'n gevoel. Zou wel leuk zijn, een klein broertje
Jammer is een groot woord. We hebben beide een lichte voorkeur voor een meisje. Ook omdat er al zo lang geen meiden in de familie zijn. Maar ik vind t een jongetje ook heel lief en leuk
@ Kowalski: nog gefeliciteerd met je verjaardag. @ Miranda: Leuk en gezellig dat je met ons mee komt kletsen. Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk is het snel weer raak. @ Babyflower en Jeansflower: wat een mooie echo's. En nu (zo goed als) 12 weken. Nu op naar de 20 weken echo. Ik doe ook mee! @ Jeansflower: ik las dat je een geslachtsbepalingsecho gaat laten maken. Spannend en wat leuk. Wij zullen het binnen 3 weken weten met de echo bij 19 weken. Ik ben alleen bang dat hij/zij het straks niet laat zien. We wachten nog even af. @ Keef: wordt spannend nu voor jou. Al getest? Ik zag dat er deze week 3 a 4 dames mogen testen. Spannend. Het wordt weer tijd voor wat roze erbij.
Proberen zwanger te raken: -SchoesjeR (26 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD ±10 April -Leetje25 (25 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 10 April -Keef85 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 10 April -Simoontje123 (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 11 April -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ? -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Miranda199o (22jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 November ? Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 november ? JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ? Afspraken/Echo's Jeansflower: 5 april, 2e echo en 22 april controle Babyflower: 5 april, echo Femmes82: 9 april controle afspraak vk Kaatje87: 9 april, echo Tralalala: 16 April extra echo Fontys Hogeschool Eda: 18 April MamavanM1: 24 april Tralalala: 24 April termijnecho Femmes82: 25 april, 20 weken echo JackieSt: 1 mei, intake en termijnecho
Hoi allemaal!! Nou ik zit in m'n oude huisje.. Klaar voor die HORDES bezichtigingen! Hahaha! Heb een test meegenomen.. Zo'n dipstick.. Die schijnen volgens de site wel heel gevoelig te zijn.. Als ik zo moet plassen, ga ik m gewoon doen!! Heb nog steeds beetje krampjes in m'n buik.. Normaal heb ik dat echt alleen 2 dagen voor ik ongesteld moet worden.. En nu dus al de hele week.. Maar ach.. We zullen het wel zien
Mooie echo dames!! Jeansflower we lopen gelijk!! Kowalski gefeliciteerd nog met je verjaardag. Welkom miranda! Vandaag is de grootste dag! Eindelijk.... Ik vind het zoooo spannend. Zit nu bij de kapper. Al bijna een uur aan t wachten. Ik had om 11 uur wen afspraak -.- zucht
Spannend shirley!!! Geniet ervan!! Hier getest en na het netjes opvangen van de urine afvegen: roze streep.. Net voor de zekerheid nog een keer naar de wc: iets meer roze/bruinig bloed.. *zucht* Test was ook omo wit...