Hier dan de foto.. Ik heb zitten turen maar is echt witter dan wit haha!! Thanks meiden.. Ergste is nog: heb niets bij me en zit in m'n oude huis.. Hoop dat ALS het doorzet, ik nog ergens een tampon in m'n tas heb haha
aaaa jammer, ik zie helaas ook niks ik wil wel maar helaas, het kan nog @keef over 5 dagen weer...wanneer was je ei???
Ohh Shirley wat spannend. Geniet ervan. Het is zo voorbij. De zon schijnt in ieder geval (hier - bij jou hopelijk ook) @ Keef: Hopelijk zet het niet door. Heb je al mensen over de vloer gehad? Ik ben vandaag van de andere kant. Ga zo een huis bekijken. Succes en hopelijk gaat het zo nog storm lopen
Hoe gaat het met jou SchoesjeR Kun je nog wachten? Heb je al vage klachten? Spannend! Ik duim voor jullie
Hey Femmes, leuk huisjes kijken Ja en nee hahah maar durf niet meer te hopen... Heb zondag op maandag licht roze bloed/slijm prop verloren en maandag avond erg last van steken in me onderbuik en lies nooit gehad en dinsdag tot donderdag heeel oud donderbruin bloed/slijm verloren met alleen afvegen, nu niks meer dus ik heb geen idee wat dat dan weer was??? lief dat je dat vraagt... ja ik kan me zeker in houden maar het blijft inderdaad super spannend zeg pffff... als ik niet ongie wordt aankomende week ga ik dat weekend denk ik testen.
hoi allemaal, @Kowalski nog van harte gefeliciteerd! @miranda Welkom! Hoop dat het snel weer raak mag zijn! @femmes Hee...daar ben je weer, tijd niet gezien hier...alles goed verder? @Keef ik zie niets helaas...Open dag dus...verwacht je wel wat mensen of niet? @Shirley een hele fijne dag toegewenst! Wat spannend, maar hier is het heerlijk weer, dus beter kan niet hihi... @all ik zag weer mooie echos voorbij komen, bijzonder hoor! @Koekenpan....waar ben je?! Ook al een tijdje niet gespot!
@ SchoesjeR: het is ook zo lastig dat je niet weet wat de klachten en het bloedverlies betekenen. Het kan op een zwangerschap duiden, maar je lichaam kan je ook zo voor de gek houden. Niet goed geregeld van moeder natuur Hoop voor je dat het raak is. Hoeveelste ronde is dit nu voor jou? @ NdNk: Yes I'm back Hier is alles goed nog steeds/alweer snip verkouden. Ben er al vier weken zoet mee. Hoort erbij als je zwanger bent. Verder groeien we gewoon lekker door. Met jou ook alles goed. Ik heb niet zo het rijtje van Kaatje in mijn hoofd, maar waar zit je ongeveer met je cyclus? @ Keef: Volgens mij heb je al een uur niet meer gereageerd. Dus ik ga er vanuit dat er nu rijen mensen voor de deur staan.
@femmes dit is pas ronde 3 hoor valt nog mee toch, maar ja als je al meer dan een jaar een kinderwens hebt en om medice redenen niet kan stoppen met de pil duurt het lang Ik heb wel geduld hoor het komt wanneer het komt zeg ik altijd. Inderdaad je lichaam kan je heel goed voor de gek houden soms erg irritant he... Ontpillen heb ik geen last meer van gelukkig was dat maar 6 weken, voel me ook veel lekkerder in me eigen vel zitten Hoe is het met jou en je zwangerschap hoe voel jij je? Hier even huisje poetsen en wasjes draaien en schappies doen en vanavond bankhangen...Morgen is er hier in de stad gezelligheid dus even een drankje doen in de kroeg, zolang ik niet weet dat of ik zwanger ben drinken ik gewoon een drankje of 2 niet meer je weet t nooit. Manlief is morgen ook lekker vrij en vanavond op tijd thuis @testers Nog meer testers het weekend???
Als ik even kan test ik morgenvroeg nog niet. Maar het kriebelt behoorlijk. Gisteren een dag zonder enig symptoom van een eventuele zwangerschap op gevoelige borsten na dan. Maar vanochtend is het weer in volle hevigheid los gebarsten. Zwaar gevoel en steekjes in schaamstreek. Moe en net was mijn koffie vies?! Nou ja. Donderdag nod pas. Dus ALS ik het kan laten dan test ik morgen niet. Maar ik ben zwak dus geef het niet veel kansen haha. Even een vraagje: het spijt me als het te persoonlijk is maar waarom kon je zolang niet stoppen met de pil ivm medicatie?? Ik voel me nu zonder pil veel fijner, ben wel wat emotioneler vooral na ei. Maar veel vrolijker over het algemeen en zit lekkerder in mijn vel.
@keef: ah, jammer meid... hopelijk een tampon gevonden? of bedelen bij de mensen die komen kijken hihi @shirley: vandaag trouwen? of heb ik het verkeerd begrepen... proficiat! hoop dat het niet te koud is... moest deze voormiddag werken, zonder assistente, heb dan maar even vlug gebruik gemaakt van de echo om even te spieken en heb de baby gezien!!! heb hem even zien bewegen, had expres niet geplast om een volle blaas te hebben, ben maandag of dinsdag pas 12 weken, dus wist niet zeker of ik al iets ging zien met een uitwendige.. ben super blij, want moet nog zo lang wachten op de volgende echo, ben nu wat gerustgesteld
@simoontje, ja precies je voelt je veel fijner in je vel en vrolijker en mooier tenminste ik dan hahaha... Nee hoor is niet te persoonlijk ik ben niet zo gesloten boek hahhaha... Vorig jaar Maart zijn we 3 maanden of 4 weet ik niet meer gestopt met De Pil, ik viel toen al lekker wat kilo's af in 3 maanden 8 kg...toen vroeg mijn man mij ten huwelijk in de maand Mei en ik wilde niet zwanger zijn met trouwen in `december of ziek of ongi en ben toen weer aan de pil gegaan...erg veel last van gehad en weer 12 kg bijgekomen...Ik ben geboren met een darmafwijking (te lange Dikke darm) en heb vanaf dat ik baby was tot mijn 21st altijd medicatie gehad. De artsen hebben altijd gezegd ze komt er nooit meer vanaf...Nou dus wel uit mijn zelf... super trots maar soms gaat het verkeerd en neem ik een week of 2 weer medicate en dat gaat niet echt goed samen met een babytje maar mocht ik nu zwanger raken heb ik iets anders gekregen gelukkig... pfff lang verhaal hahaha...
@schoesjeR, een te lange darm?? Wat merkte je daarvan, veel buikpijn en moeilijke stoelgang ofzo? Ik heb zelfs spastische darmen en medicatie, nu kom ik dus ook even op het idee om even de bijsluiter te lezen of het gevaarlijk is voor een foetus.. War het forum al niet goed voor is :-D bedankt! Idd mooier en lekkerder in je vel. Wel valt me alles in mijn lichaam me nu op, dat vind ik wat minder, ieder borreltje n mijn buik, pijntjes enz. Dat vind ik wel minder hoor!! Ik wordt daar snel onzeker van.
Keef ik zie ook maar 1 streepje Misschien te vroeg getest Ik had vandaag weer een licht streepje op de ovutest. Morgen maar weer testen. Ik heb het idee dat ik mijn ei wel voel. Of ik word gek Als het deze maand niet lukt met de ovu testen (dip test) dan ga ik volgende maand eens een clearblue of kruidvat merk halen. Kijken of dat anders word. Vorige maand wou ik hele tijd testen maar ik word standaard om 6 uur wakker om t eplassen dus dan ga ik snel plassen en denk ik ja nu heb ik geen ochtendurine meer dus dan maar even wachten. Soms duurt het wachten zo lang!
@simoontje, ja mijn dikke darm was heel erg lang, er zijn soms babytjes die worden geborgen en hebben ze het dan zelf buiten hun lichaam zitten ik had geluk en dat was niet het geval, ze kwamn er achter toen ik een paar maanden was en kreeg toen medicatie voor de darmen te ontspannen en inderdaad daarbij had/heb ik nog pds prikkelbaar darmssyndroom en had ook een moeilijke stoelgang daar door... nu af en toe nog wel hoor maar tot mijn 16de is het grootste gedeelde wel weer vergroeit tot een normale darm gelukkig... ja ik zou even kijken ik weet niet wat je sikt... Inderdaad je lichaam is soms zo in de war vooral je buik he je voelt echt alles ja @sari hopen op snel een posi ovutest duim voor je en klusse