Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @kowalski: Ja die heeft ze gehad.. Wist dat het een gemene was en dacht dat ze het zou uitschreeuwen, maar viel hartstikke mee. Alleen toen het prikje erin zat heeft ze gehuild daarna niet eens. Hoop ook niet dat ze er ziek van word..
    En toch even nagevraagd of het niet gevaarlijk kon zijn voor de (mini) baby, maar dit kon gelukkig geen kwaad ! Ze was echt een flinke meid ;)

2. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    ik heb sinds gisteravond zulke krampen. en ben zo misselijk!
    ook koortsig en vanochtend flauw gevallen tijdens t boodschappen doen...
    heb nog nooit zo n slechte dag gehad als vandaag. wel met de vk
    gebeld en mag vanmiddag ff langs komen om te kijken of alles nog wel goed is
    en of t hartje nog klopt....

3. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Tsjee, wat een schrik... :( Ik ga duimen dat met je kindje alles goed is. Wanneer kun je terecht?

4. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    dank!half twee mag ik langs komen

5. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    O babyflower wat naar zeg! Ook ik duim voor een goede echo!!

6. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@all thanks kan dus geen kwaad, heb net even gekeken op google en het kan inderdaad dat je tot 15 kg kan afvallen, jipieeee hahah

@babyflower o joh dat is schrikken, hoop dat jij je snel beter voelt...succes vanmiddag bij de vk...

Ik kreeg gisteren avond zo'n hoofdpijn en misselijk en last van maagzuur, vannacht echt slecht geslapen :(

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @babyflower: wow, dat is inderdaad even schrikken. Kan ook zijn dat je erg last heb van een lage bloeddruk.. heb ik zelf ook en in t begin ook duizelig geweest enz. dus misschien dat je dit nog erger hebt. Hoop natuurlijk dat alles goed is met je kleintje.. maar niet té druk om maken. gelukkig kon je heel snel terecht! En laat t zo snel mogelijk weten..

8. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    @babyflower: jeetje meid, hopelijk alles goed zo en jij snel weer helemaal in orde!!

@schoesje: nog geen duivels te bekennen?

Ik heb mijn banner aangepast en mijn nieuwe NOD is 3 mei (jeetje wat klinkt dat ver weg ;) )

9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @schoesje: spannend zeg.. en over 2 dagen testen. Ga je niet al stiekem eerder testen?! ;)

10. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    ja idd Schoesje.... nog eerder testen?!?!

11. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    sow ik ben dr ook weer een xtje.

@babyflower, hopelijk is het niets ernstigs en wat er al geschreven werd misschien een lage bloeddruk.

@schoesjeR het wordt spannend he?!

@zwangere vrouwen, voor dat Jullie positief testen hadden jullie toen continu steekjes of een paar in t uur. En waren jullie toen erg moe?? Daar heb ik nu last van en hoop natuurlijk dat dat een goed teken is. Graag jullie 'ervaren' mening :-D

12. SchoesjeR

hahahah dames :p nee probeer niet eerder te testen om teleurstelling te voorkomen, ben zo bang :( nee nog geen ongie :):):) ook niet echt t idee dat ik t al zou moeten worden gelukkig...

Niet dat ik me er aan hou hoor maar vond dit hier op de site bij de calculator :) misschien klopt t dan wel en heb ik 31/1 April een innesteling gehad en daarom die slijmprop/roze bloed sliert en 2 dagen oud bruinbloed verloren ooo hoop t zo :)

Eerste dag van je laatste menstruatie: 11 maart 2013
    Een beetje vruchtbaar: 25 maart 2013
    Vruchtbaar: 26 maart 2013
    Erg vruchtbaar: 27 maart 2013
    Eisprong: 28 maart 2013
    Innesteldag: 2 april 2013
    Vanaf hier kun je testen: 11 april 2013
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 19 december 2013

Misschien 1 a 2 dagen eerder mijn ei gehad???

13. SchoesjeR

@simoontje wanneer ga jij testen???

14. Kowalski

Kowalski Bekend lid

23 jan 2013
    544
    0
    0
    NULL
    NULL
    @simoontje, wil niet je moed weg nemen maar ik heb dat tot nog toe iedere maand gehad, zonder positief resultaat. :(
    Spannend dus nog voor jou!

15. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Volgens mij had ik voor m'n NOD af en toe steekjes maar zeker niet de hele tijd. Ik had een vermoeden dat ik zwanger was doordat ik de innesteling zo duidelijk gevoeld heb...

Heb nu trouwens ook af en toe steekjes in m'n baarmoeder. Hoop maar dat het komt doordat de baarmoeder zich aan het voorbereiden is op de komende maanden maar het maakt me bestwel een beetje onzeker. Ik tel echt de dagen af tot de echo!

16. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    hmmm okay misschien heeft t dan met de hormonen te maken ofzo. Nou ja ik voel me een beetje anders ofzo. We zien t vanzelf..

@schoesjeR is denk morgenvroeg anders woensdagochtend.

Heb alleen een kruidvat meer. Heb drie cb zwanger niet zwanger. En heb van zwanger en kids die dipstick zw testen. Weten jullie of die voor nod ook positief kunnen testen?? Staat niet op de verpakking..

17. SchoesjeR

@jackie o ok klinkt me bekend van het voelen maar ik ben nog nooit zwanger geweest dus weet niet of het ook echt de innesteling is geweest...we wachten of tot woensdag en dan ga ik donderdag misschien testen :) spannend simoontje je kan al 4 dagen voor je NOD testen hoor :)

18. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik testte 3 dagen voor m'n NOD positief met CB digitaal met weken indicator. Het volgende staat in de bijsluiter:

Als je test vóór de dag waarop je menstruatie zou moeten beginnen en een ‘niet zwanger’ resultaat krijgt, kan het zijn dat je toch zwanger bent maar dat het hormoongehalte in je urine nog niet hoog genoeg is om met de test te kunnen waarnemen. Klinische testen met de Clearblue digital zwangerschapstest vroeg in de zwangerschap hebben de volgende resultaten opgeleverd: 4 dagen voordat hun menstruatie zou moeten beginnen, kreeg 55% van de vrouwen de uitslag 'zwanger', 3 dagen van tevoren was dat 86% van de vrouwen, 2 dagen van tevoren 97% en 1 dag van tevoren 99%.

19. SchoesjeR

@jackie wat zei jou pendel welke maand je een positest had??? ik heb in december laten pendelen door chantalcindy en die zei maart/april meisje???

20. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb niet laten pendelen op de maand dat ik een positieve test had. ;) De pendels zijn van na mijn positieve test. Heb alleen op geslacht laten pendelen. Ben erg benieuwd of ze het alle 3 goed hebben of alle 3 fout. :D

Deel Deze Pagina