o ok, ja dat is ook slim ben ook benieuwd voor jou... Ik zie het wel, eigenlijk geloof ik er zelf persoonlijk niet zo in hoor maar dacht ach kan nooit kwaad...per toeval dat ik t nu steeds meer ga geloven ivm misschien innesteliingsbloed, en krampjes...maar heb nu al 4 dagen nergens meer last van hoeft ook niet altijd he...
Ooooooh simoontje ik.zou je daar biet te veel aan vast klampen die stomme steekjes enzo. Het gevoel kan het ook mis hebben. Wat ik wel had.was voor nod mijn borstklieren die al bezig waren dus ieta.opgezette.melkklieren. Maar alle.klachtjes wat je hebt bij een zwangerachap kun je ook bij een naderende ongesteldheid krijgen. Dus als.je t niet uit kan houden test je morgen gewoon. Maarja kan ook zijn dat je nog te vroeg bent. Gewoon doeb waar jij je het prettigst bij voelt, en dus niet te veel op je klachten vertrouwen. En 1 ding wat ik ook had was direct.een lage bloeddruk dus duizelig telkens. @schoesje; grrrr testen haha.. ben echt benieuwd, het.klinkt allemaal positief hoor.
Hallo dames daar ben ik weer na een drukke weekend. Gelijk weer aan het werk vandaag bah! Helemaal niet kunnen uitrusten want gisteren aan het opruimen en schoonmaken geweest. Maar we hadden een hele mooie dag gehad. We zijn nu super gelukkig getrouwd en ik kan hem nu mn mijn noemen ipv mn vriendje haha. Ik zie dat er nog geen positesten bij zijn gekomen. Jammer zeg.
zo daar ben ik weer! gelukkig het hartje gehoord! was aan t huilen van opluchting! heb waarschijnlijk n darmontsteking. ze voelde dat mn darmen helemaal vol zitten. heb koorts en moet nu rust houden en zakjes drinken om mn ontlasting zachter te mkn. aks ik vrijdag nog last hen wordt ik verder onderzocht... lig nu in bed met n kruik, dikke trui en twee dekbedden. dank voor jullie mede leven... wordt vervolgd...!
Pfff, wat een opluchting meid! Heel veel beterschap! Doe lekker rustig aan en laat je lekker verwennen door vriendlief. Hopelijk ben je vrijdag weer wat opgeknapt!
@Shirley: gefeliciteerd! Jammer dat je direct weer aan het werk moet en er niet nog wat langer van hebt kunnen genieten. Is alles naar wens verlopen? Geen problemen met je jurk?
Goedemiddag Dames! Allereerst: Babyflower, wat fijn dat je kleintje er nog zit! Ik kan me de spanning goed voorstellen! Ik heb een aantal pagina's terug gelezen en geloof dat ik hier wel aansluiting vind. Ik zag dat een aantal van jullie al een kindje hebben en sommige dames inmiddels zwanger zijn. Misschien dat jullie ervaringen kunnen delen over het volgende? Wij proberen sinds kort voor ons eerste kindje. Poging 2 was volgens mij raak (zere borsten, niet zo raar, maar ook innestelingsbloeding op het logische moment, paar dagen pre nod). Poging 3 hetzelfde. En daarna flinke ongi. Het is wat vroeg voor conclusies maar het lijkt me dat bevruchting wel lukt maar dat ze niet willen blijven plakken. Waarom anders die innestelingsbloeding? Dan was er wel iets toch? Komt dit jullie bekend voor? Is dat normaal als je net probeert?
Proberen zwanger te raken: -SchoesjeR (26 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD ±10 April -Leetje25 (25 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 10 April -Simoontje123 (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 11 April -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Miranda199o (22jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 12 November ? Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 14 november ? JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ? Afspraken/Echo's Femmes82: 9 april controle afspraak vk Kaatje87: 9 april, echo Tralalala: 16 April extra echo Fontys Hogeschool Eda: 18 April Jeansflower: 22 april controle MamavanM1: 22 April Geslachtsbepaling, 24 april Tralalala: 24 April termijnecho Femmes82: 25 april, 20 weken echo JackieSt: 1 mei, intake en termijnecho Babyflower: 3 Juni, 19 weken echo
@Babyflower, Wat naar zeg! Gelukkig klopt het hartje van de baby nog! Ik wens je heel veel beterschap! @Shirley, We willen natuurlijk wel een foto zien he Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Wel balen dat je direct weer aan het werk moest.. @SchoesjeR, Wow wat goed 9 kilo!! Sinds ik de pil niet meer slik ben ik niet afgevallen.. Woensdag je NOD spannend meis! Hoop het zo voor je!! @Yvy H, welkom! Ik heb alleen geen antwoord op je vraag! Sorry!
@Yvy, Klopt inderdaad, mijn 1e kindje! Ik heb morgenochtend mijn 2e echo. (Heb er eentje extra, zal het ff uitleggen Volgens mijn laatste menstruatie zou ik verder zijn, alleen is mijn cyclus onregelmatig dus toen ik bij de verloskundige was voor een echo zag ze gelukkig wel een kloppend hartje maar ze zei dat ik minder ver ben dan dat ze dacht. (Maar goed, wist ik ongeveer natuurlijk wel omdat mijn cyclus onregelmatig is) Dus ik moest daarom 2-3 weken later terug komen voor nog een echo! Maar goed, blijft heel spannend hoor! Ik heb nu wel zoiets van: Hartje klopt toch nog wel? Baby is nu toch wel groter?? Wil je ook op het lijstje? Zo ja Zou je dan even je leeftijd willen vertellen en wanneer je NOD is? Is je 1e kindje en je zit in ronde 4 he?
Zo even snel bijgelezen Babyflower: dat was schrikken, gelukkig is alles goed met de baby. Maar zelf ook snel opknappen hoor!!! Yvy: welkom, ik heb ook geen antwoord op je vraag. Behalve dat j lichaam je soms echt in de maling kan nemen. Testende dames: als ik al di kwaaltjes zo lees word ik ook ongeduldig voor jullie testen! Shirley: hopelijk een mooie dag gehad?! Ben erg benieuwd naar de foto's! Ik denk dat ik voor kraamzorg DAT ga. Kleinschalig en staat goed bekend hier. Ik heb echt sinds zaterdag steeds weer die lichte menstruatiekrampen, zou m'n baarmoeder weer aan t groeien zijn? Dacht dat die groeipijnen wel ophielden na een week of 10.. Eda: pretechos kan je ook S avonds en in t weekend plannen, is bij een apart echo bureau dus niet in het ziekenhuis ofzo. Ik las ergens dat je in België standaard 12 echo's krijgt, klopt dat??
Graag kaatje87! 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje. Nod 16 april Je hebt het hartje dus al gezien. Dat scheelt, hoewel het elke keer spannend is lijkt me. Maar als ik het goed begrijp is er voor jou morgen ook een verrassing, als je meer duidelijkheid krijgt over de uitgerekende datum!