Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    @ Kaatje: morgen mijn eerste controle afspraak dus ik zie het wel. Hartje luisteren is natuurlijk altijd goed. Nog niet gehoord namelijk. Weer een nieuwe ervaring. Veel plezier morgen en lekker op tijd. Ik mag eerst de hele dag werken.

2. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Veel plezier Kaatje en femmes!

@shirley: bij mijn VK is wegen standaard...

Ik ga tukken, voel me echt niet lekker.
    Slaap lekker allemaal!

3. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    @babyflower: oei dat is verschieten.... zou ook zeggen lage bloeddruk, maar wat jammer dat je zo ziek bent! rust goed en herstel maar vlug!

@shirley: tof dat jullie dag zo mooi was

@yvi H: kan je niet echt helpen, ik test niet voor nod en als ik ongi word voor een test telt het voor mij niet mee als bevruchting dat mis is gegaan. Heb al 1 mk achter de rug en is te pijnlijk om te denken dat er misschien andere pogingen wel positief waren maar weer misgegaan...

@jeansflower: nee dat klopt niet van die 12 echo's, ik denk normaal een stuk of 3 (misschien 4) maar heb nu een extra gehad om me gerust te stellen en 1 spoed gehad op een zaterdag...
    't is van mij ook de eerste, dus alles is nog nieuw voor mij

alles bijgelezen, maar even geen fut om op iedereen te reageren, sorry!
    succes aan iedereen die morgen echo's/artsafspraak heeft!

4. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @babyflower: gelukkig is er niks met je kindje, maar jeetje wat vervelend voor je. ik hoop dat het medicijn werkt en je fatsoenlijk naar het toilet kunt.. Is nooit fijn last van je stoelgang hebben (tenminste, neem eigenlijk beetje aan dat je dat had?) kan het maar al te goed weten ;).

@Femmes: Ja mijn zus die had al naviva gehad, en daardoor had ik ook besloten om dit te doen en het is me ontzettend goed bevallen. Tja en met welke vrouw je hebt, dat kun je nooit weten.. het kan zijn dat het niet klikt, maar dan kun je opbellen of zeggen dat het niet gaat.. Voor de rest erg leuk, en idd die babymassage.

@Shirley: van harte meid :D fijn dat jullie dag een mooie dag is geweest, en ben heeeeeel benieuwd naar je foto's.. heb al helemaal een plaatje voor me ;)
    En bij ons bij de vk is het ook standaard wegen je bloeddruk meten en je vragen beantwoorden, hartje luisteren/echo.

@Schoesje: goh ik meen eigenlijk wel wat te zien, gewoon in het gewoon :p niet in t negatief. en als ik mn laptop iets kantel ( en dan weet ik dat dat niet hoort) zie ik het net iets duidelijker. Of ik wil het gewoon graag zien?! Ik hoop het meid, over 2/3 dagen nog eens proberen.

@Ivy: welkom :) En antwoord op je vraag, die heb ik niet eigenlijk. Misschien komt het ook omdat je van je anticonceptie af bent, dat het nu gewoon anders is. En het hoeft helemaal geen vroege miskraam te zijn hoor. ik heb ook voordat ik zwanger was 4 x achter elkaar bij de 1e dag ongie 'iets' verloren.. en het leek na even foto's te hebben bekeken op een vruchtje, maarja het kan ook gewoon een follikel zijn of hoe ze dat ook noemen. Je weet het niet zeker, dus zou ik er gewoon niet vanuit gaan.. En als je het blijft houden en je voelt je er niet lekker bij, ga dan even langs de huisarts. Maar hoop natuurlijk dat je nu gewoon wel zwanger bent :).

@jeans: hmm hoop dat je niet ziek word. Beterschap ;)

5. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    @ femmes en kaatje; veel plezier vandaag en geniet van het moment.
    is zo bijzonder!

@ shirley; top dat je t leuk hebt gehad!

@all; dank vr alle lieve berichtjes. hoop echt snel op de been te zijn.
    naar de wc gaan is al n hele klus.
    he nu ool al voor de tweede keer koorts gehad sinds ik zwanger ben.
    hoop dat mn werk t n beetje goed oppikt.

6. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Hmmmm , vanochtend negatief getest. Twee dagen voor nod, balen! Maar hopelijk veranderd dat nog.

7. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    @simoontje balen zeg... Maar wie weet over een paar dagen een andere uitslag

8. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Balen Schoesje en Simoontje... Maar misschien waren jullie gewoon te vroeg en is ie over een paar dagen wel positief.

Femmes en Kaatje veel plezier bij de verloskundige en de echo!

@all: hier weer een onrustig nachtje achter de rug. Ik droom echt de raarste dingen en moet er steeds uit om te plassen. Ik heb vannacht ook m'n hoofdeinde wat omhoog gezet, plat liggen was echt niet comfortabel. Krijg ook al echt een dik rond buikje, vriendlief was al aan het grappen dat het er wel twee konden zijn maar ik geloof dat ik er toch liever gewoon eentje heb. ;)

9. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@mamavanM1 ja o hmmm hahah we zullen zien, hoop t :) ik zie echt niks maar misschien te vroeg getest wie weet... Hier nog geen ongie...
    Thanks dames voor het duimen, houden jullie dat nog 3/4 dagen vol ;)

@jackie o balen zeg hopen op betere nachten...
    @simoontje neeeee jij moet positief testen :) duim voor je misschien ook wel te vroeg...kop op!

10. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Goedemorgen dames!
    Wat een gekletst in die 4 daagjes dat ik weg ben geweest! Ga niet overal op reageren, da's echt te veel ;) haha.

Shirley gefeliciteerd!! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad
    Schoesje en Simoontje wat jammer zeg dat jullie testen wit waren.... Maar geen bloed geeft moed, dus nog even hoop houden!
    Kaatje laat je snel je echo zien? Ben benieuwd!! Wil je trouwens mijn uitgerekende datum veranderen, zag dat ie nog op 12 november staat, maar ik ben teruggezet naar de 17e...

@hier, heb een super leuk weekendje gehad met m'n familie! Eindelijk weet nu ook iedereen van de zwangerschap, m'n zus was heel blij voor ons :) We hebben prachtig weer gehad, dus lekker gewandeld en gefietst. Gelukkig gaat het met m'n misselijkheid sinds een paar dagen een stuk beter, was vrijdagmiddag nog niet echt lekker en zaterdagochtend nog overgegeven, maar de rest van het weekend ging eigenlijk prima!

Nu aan het aftellen tot de 16e, dan kunnen we weer baby'tje kijken :) We nemen m'n schoonmoeder mee, is haar eerste kleinkind dus die zal dat wel leuk vinden denk ik!

11. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Hoi meiden,

Ik pas zo het lijstje aan hoor! Maarre kom net bij de verloskundige vandaan en zag al een klein spartelend babytje! Zoooo bijzonder! Foto staat in mijn album! :)

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @SchoesjeR en Simoontje balen van de witte testen meiden! Misschien te vroeg getest? Ik duim voor jullie!

13. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Proberen zwanger te raken:
    -SchoesjeR (26 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD ±10 April
    -Leetje25 (25 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD 10 April
    -Simoontje123 (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 11 April
    -Yvy H (30 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 16 April
    -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April
    -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April
    -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april
    -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April
    -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April
    -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April
    -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei
    -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ?
    -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ?
    -Miranda199o (22jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD ?

Zwanger!
    Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September
    MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober
    Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober
    Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober
    Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November
    Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november
    JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ?

Afspraken/Echo's
    Femmes82: 9 april controle afspraak vk
    Tralalala: 16 April extra echo Fontys Hogeschool
    Eda: 18 April
    Jeansflower: 22 april controle
    MamavanM1: 22 April Geslachtsbepaling, 24 april
    Tralalala: 24 April termijnecho
    Femmes82: 25 april, 20 weken echo
    Kaatje87: 29 April, termijnecho
    JackieSt: 1 mei, intake en termijnecho
    Babyflower: 3 Juni, 19 weken echo

14. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Kaatje: wat een mooie echo :D, echt een klein mini popje. En wat een verschil met de vorige echo hé! Helemaal leuk..

@simoontje: balen zeg van je test? ook niet een ver weg tuurstreepje? Nou ik hoop dat je test alsnog een 2e streep krijgt over een paar dagen.. kan nog van alles gebeuren!

15. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Mooie echo Kaatje! :)

16. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @MamavanM1, ja echt een verschil! Vond het ook super om te zien!

@Jackie, thanks! Ben nu ook gewoon helemaal blij haha!

17. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    @mamavanm1 nou ja ik heb zo lang naar die dipstick getuurd dat ik wel een minimaal voor het oog bijna niet te zien streepje dacht te zien. Maar ja. We w88 af. Donderdag weer eens checken.

18. simoontje123

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    Omgeving den bosch
    Kaatje mooie echo!!!

19. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Wow kaatje mooie echo!! Gaaf zeg!! 8 weken 1 dag, zag ik dat goed staan? Ben je een beetje teruggezet dan?

20. Keef85

Keef85 Bekend lid

12 feb 2013
    816
    14
    18
    Regio Rotterdam
    Wow kaatje! wat een mooie echo!!

@simoontje: balen, misschien over een paar dagen beter!
    @babyflower: fijn dat alles goed is met de baby, nu zelf weer een beetje aansterken en dan komt het vast goed!

@schoesje: spannend meid, ik hou het nog wel een week vol als het moet!! komt goed!!! ;)
    @shirley: fijn dat alles achter de rug is! ben benieuwd naar de foto's!!

@all: hier nog steeds ongi, pfffff
    WELLLL eindelijk een uurtje ingewerkt vanochtend...
    Gelijk liep het op oude afdeling in de soep en daar ben ik nu weer aan het helpen, want mijn andere collega is nog steeds ziek...

ben wel weer aan het werk, want vanochtend ging het wel weer.. (had gistermiddag paar uurtjes opgenomen)
    Maar nu begint het alweer een beetje te rommelen in mijn hoofd..
    Pff, zelfs mijn leidinggevende maakt mij nu echt gek!
    Ben blij als ik daar zo vanaf ben! ;)

Deel Deze Pagina