Gaan voor een kindje - begin 2013!!!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sammini, 2 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyflower

babyflower Actief lid

8 feb 2013
    438
    0
    0
    NULL
    purmerend
    wat naar dat je je zo voelt!
    als ik jou was zou ik me niet te druk maken. want dat is ook niet goed!

mssn is er op zwangerschapspagina ook een forum met dit onderwerp
    dat je kunt zien dat je er niet alleen voor staat!
    als ik om me heen kijk zie ik vrouwen in alle soorten en maten die zwanger
    worden!
    ik denk dat het belangrijk is dat je gewoon lekker in je vel zit. al
    ben je 100 kg of 50!
    heerlijk toch om ff te klagen! lucht vast ff op. komt goed!

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik zou me ook proberen niet te druk te maken Kowalski. Ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan. ;) Ik ben 2 jaar geleden bijna 30 kilo afgevallen met het Cambridge dieet. Helaas waren er de laatste maanden weer wat kilootjes bij aangekomen en in de weken voordat ik zwanger was was ik bestwel strikt bezig om ze er weer af te krijgen maar toch gewoon zwanger geworden. :) Gewoon gezond eten, water drinken en bewegen. Bij mij vliegen de kilo's er trouwens weer dubbel en dwars aan nu ik zwanger ben. ;) Maar dat zien we wel weer na de bevalling. Ben al eens eerder zoveel afgevallen dus dat lukt me straks ook wel.

Hier verder niet zoveel bijzonders te melden. Vandaag precies 7 weken. Ben altijd blij als er weer een weekje bij komt. :) Nog 3 weken tot de echo. Can't wait!

Fijne dag allemaal!

3. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

@Kowalski Wat naar dat je je zo voelt...Denk dat veel vrouwen bang zijn om niet vruchtbaar te zijn, etc, juist omdat we nu zo graag een kindje willen verwelkomen...en nu meteen als het even kan! ;)
    Ik ben het eens met dames hiervoor...je moet je goed voelen! En als dat voor jou afvallen betekend, doen!

@koekenpan Jeuj je bent er weer....toe maar weer een weekend weg! Leuk gehad?? Zo te lezen wel haha;):D

@Yvy Wat naar dat je je rust even niet kan vinden...! Vermoeidheid, stress?

@Femmes....Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord en dat alles goed is...Wil je ook weten wat het wordt?

@Shirley wat zagen jullie er mooi uit!

@MamavaneenM1 Wat naar van je zusje...:( Sommige mensen weten niet wat bepaalde opmerkingen voor effect kunnen

@Hier....ik word een beetje gek van de opmerkingen die ik krijg..."en ben je al in verwachting?" Werd er gister gewoon boos van...waarom denken mensen dat zo maar te kunnen vragen elke keer...? Misschien reageer ik wel een beete te...maar wordt er echt gek van..:x

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Vragen ze dat dan omdat ze weten dat jullie bezig zijn? Vind het een beetje een rare vraag inderdaad. :(

Ik stond gisteren ook met m'n mond vol tanden. Collega is zaterdag vader geworden en die trakteerde op beschuit met muisjes. En toen zei een andere collega tegen mij nou dan ben jij de volgende hè? Ik kreeg echt een kop als een boei dus ik hoop niet dat ze wat gemerkt hebben.

5. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Nee want ik zeg dat dat we eerst andere zaken hebben ;)....in de toekomst willen we natuurlijk graag een kindje...dit is nu mijn standaard riedeltje...vond het gewoon onbeschoft....;)

Dat van jou was ook een lekkere opmerking...;) Ze moesten eens weten :D Mensen plaatsen zo te pas en te onpas maar opmerkingen...er is ook niets meer prive en de schaamte is ook ver te zoeken! :x

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Ndnk: Ja dat was echt even heel gemeen, heb er maar om gelachen, maar van binnen helemaal niet. vorige week broer ook al.. hmmm heb echt wel hele lieve broeders en zusters. Echt super onvolwassen nog soms. :S beetje jammer. En nu ik zwanger ben, dan komen sommige dingen juist harder aan, zoals dat dan.

En jeetje, ja zou ik ook niet leuk vinden. als ze t een keertje hebben gevraagd, prima. Maar elke keer, :S nee. Alsof je even met je vingers knipt en je bent zwanger.. (was 't maar zo'n feest, hihi)

Wat zeg je dan als ze dat vragen?

@all: Heb al 2 x gehad als ik 's ochtends wakker werd, dat m'n baarmoedertje echt een harde bol is, maar omdat ik links lig, aan de linker kant dus en rechts gewoon normaal. Weet niet wat het is, kan me het ook niet herinneren van de vorige x geloof ik, of misschien toch vaag. Maak me ook geen zorgen hoor.. maar vond 't wel n beetje raar. :p hij zit dan al wel vrij hoog.

7. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    @MamavaneenM1 Ik zeg dat ikniet in verwachting benk dat we daar nu nog niet mee bezigzijn maar in de toekomst wel graag willen...
    Euhm...voel je dat dan zelf van binnenuit :)

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Ndnk: Oke, ja wat moet je anders zeggen. anders reageerd n keer een klein beetje kortaf. misschien dat ze dan snappen van, oke.. dat vraag ik niet weer. :p

Nee, ik voel het gewoon van de buitenkant.. echt een bolletje waar m'n hand om heen past. :p

9. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ah arme kowalski, kan me helemaal voorstellen hoe je je moet voelen meid! Ik heb niks toe te voegen aan wat de andere dames al hebben geschreven; wil je wel even een hart onder de riem steken dat het ook bij jou heus wel gaat lukken, alleen weet je helaas nooit wanneer! Ik ben ook wat te zwaar, voor ik zwanger werd had ik een bmi van 28, die is overigens nu gezakt naar 27 doordat ik al 3 kg kwijt ben door de misselijkheid. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat afvallen echt negatieve gevolgen heeft voor het zwanger worden, ik zou gewoon lekker gezond proberen te eten en je porties misschien 10% verkleinen, dat schijnt vaak al heel veel te schelen. En proberen wat extra te bewegen. Dan gaat het afvallen langzaam maar wel op een verantwoordde manier! Succes meis :)

Hier is de misselijkheid helaas weer terug, snap er niks van. Het ging hartstikke goed het weekend, misschien omdat er lekker veel afleiding was en ik nu maar gewoon weer thuis zit? Morgen moet ik weer werken, ben erg benieuwd of dat gaat lukken.

Heb trouwens af en toe behoorlijke steken in m'n baarmoeder, daar schrik ik af en toe wel van. Bv als ik snel opsta, nies, of als ik m'n buikspieren aanspan. Gisteren riep ik echt even 'au' toen er weer zo'n steek kwam, vriendlief meteen met verschrikte ogen "nee je mag geen pijn hebben hoor, dalijk laat ons kindje los!" ;)

10. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zzo zo dames ik heb weer heel wat terug gelezen!!!
    Ik had het allemaal even druk van het weekend ml 30 geworden groot feest!!' Vandaag lekker een dagje vrij dus kon ik mooi alles even lezen..

Ik kan volgende week weer starten met de ovulatie testen en hoef me geen zorgen te maken de volgende donor staat al gereserveerd !!!

Shirley wat zag je er mooi uit en wat straal je zeg !!!
    Kowalsaki meid ik zou je er niet zo druk over maken goed op je eetpatroon letten.. Teveel aan je hoofd is ook niet goed om aan een kindje te beginnen...

Alle zwangeren weer geweest op controle' s super leuk ...
    Maar er moet wat meer roze bij hoor hier

11. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

@debbie wat leuk dat we vriendjes zijn, wat een leuke en mooie foto's heb je...
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag :) leuke dag gehad en lekker verwent???

Vraagje want ik weet het niet meer, je zit in ronde 4 en donor staat al weer klaar, hoe kwam je er achter dat je die nodig had? sorry als je t niet wilt zeggen snap ik wel hoor

12. SchoesjeR

@All hier nog geen ongie te bekennen, hoe is het met jou @simoontje??? al getest weer of wacht je ook nog???

13. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Hier ook nog geen ongi, wel rommelende darmen en hondsmoe, maar ja morgenvroeg ga ik testen.

Alleen ik vraag me af:: is er bij mij wel sprake van ochtend urine?? Ik ga namelijk gemiddeld drie x op een nacht naar de wc. Altijd al gehad, maar kan me voorstellen dat je urine dan niet zo geconsentreerd is bij mij. Toch als je zwanger bent geeft ie dat natuurlijk wel aan maar toch, denk dat ik daarom nooooit een vroegte positieve test zal hebben.

SchoesjeR wij krijgen een positieve test!! Hoop ik

Wanneer ging jij testen? Vrijdag toch??

14. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Tralalala: balen zeg dat je weer zo misselijk bent. :( Hopelijk gaat het morgen een beetje op je werk. Zijn die steekjes geen bandenpijn?

@Debbi86: gefeliciteerd met ml! Fijn dat er een nieuwe donor gereserveerd staat. Een zorg minder lijkt me! Is er eigenlijk een tekort aan donoren? Ik hoop dat het deze ronde raak is voor jullie.

@SchoesjeR en simoontje123 ik duim voor jullie hoor!

15. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL

Jaa dank je wel ..
    Jaa hebben een superdag gehad ML dan ik mag nog ff genieten voordat ik 30 ben hahah..

Ja ik zit nu in ronde 4 er zijn 3 donoren geresrveerd voor ons.
    Bij de 3 e ronde ga je over op een nieuwe donor als het nog niet gelukt is..
    Ik weet niet waarom dat is ....
    Ik ga nu dus weer 3 x met deze donor als het dan weer niet gelukt is gaan ze bij mij een baarmoeder foto maken.. En moeten wij weer op nieuw 6 x kopen..
    Maar daar gaan we niet van uit blijven positief :)

16. SchoesjeR

@debbie ok nou super ik duim voor je deze maand dat t raak is hoor...

@simoontje ja volgende week vrijdag niet eerder hoor wil echt goed overtijd zijn dit keer om teleurstelling te voorkomen en ML zeg op dag 40 dus we zullen zien, ben het daar niet helemaal mee eens dus wie weet test ik wel eerder...
    Je kan ook je plas even een paar uur ophouden en dan testen toch

17. SchoesjeR

kent iemand ook bellanoa, zag dat ze niet meer actief is sinds gisteren en vroeg me af waarom??? ze is wel zwanger

18. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Dames, misschien interessant: er heeft iemand een topic over goedkope goede testen geplaatst. bij de action 2 voor 1.50€ nee dat is geen spelfout!!!

19. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Dag 40 zou ik ook wel heel laat vinden hoor. Dan wordt je geduld wel heel erg op de proef gesteld. ;) Dag 35 bijvoorbeeld is toch ook ruim overtijd?

20. Debbi86

Debbi86 Bekend lid

14 jan 2013
    511
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaa dat zag ik ook staan in een ander topic!!!
    Bij de action dat kan nooit goed zijn haha dan blijf je testen

Deel Deze Pagina