Ja ik zag hem ook staan en de foto zag er goed uit en een nette test ook daar wordt je blij van toch hahaha... Iemand bellanoa???
o echt hmmm appart want ze was al zwanger alle testen stonden erop van haar en gisteren ineens niet meer actief ???
Pfffff volgende week vrijdag schoesjeR?? Das wel nog lang. Snap t wel hoor!! Ik test morgen en ga turen turen turen. Hoop dat er wat staat, dan ga ik heel hard schreeuwen van geluk en huilen denk ik hahaha. Ik weet het niet waar BellaNoa is gebleven.
hahahah Ja ik weet t manlief wilt denk ik ook niet teleurgesteld worden vandaar, maar stiekem doe ik t misschien toch eerder hoor Duim voor je dat je morgen een mooie test heb, wanneer was je ei
Ze is verder gegaan onder een andere naam/account. Kan me er op zich wel wat bij voorstellen hoor. Zou het ook niet prettig vinden als iemand mij zou herkennen hier op het forum.
Vrijdagochtend 29 maart. ik test rond ovulatie twee keer per dag. Alleen die ochtend wassie positief! Vrij za en zondag nacht goed ons best gedaan. Nu hopen dat t raak is.
@Jackie oooo ok ja hihihi @simoontje duim voor je meid spannend he...heb je het gevoel dat je ongie moet worde of helemaal niet... ik af en toe
@tralala: Ik kan je verzekeren dat dat je banden zijn .. niks om je druk over te maken dus. Hoort er allemaal bij. @Schoesje & Simoontje: Haaa ben echt zenuwachtig voor jullie, er moeten er deze x minstens 1/2 bij komen hoor, en ik duim heel hard mee!
Ik heb helemaal geen gevoel dat ik ongi moet worden. Maar dat zegt bij mij niets. Als ik t voel is het er vaak ook binnen een half uur. Tot nu toe alleen rommelende darmen en heel moe
Ben ik ook weer Wij krijgen vanmiddag de uitslag van het zaadonderzoek! Echt zoo spannend! Simoontje & Schoesje.. Spannende week voor jullie! Ben hard aan het duimen! Er moet inderdaad wat meer roze bijkomen hoor!
Cupcake, inderdaad spannend voor ons deze week maar voor jou vanmiddag zeker ook!! Ben benieuwd naar de uitslag. Ergens hoop ik dat ze je wat meer duidelijkheid kunnen geven zodat jullie ook een stap dichter bij jullie droom zijn.
Ik vind het ook heel spannend.. Hoop echt dat het probleem alleen bij mij ligt!! Anders kunnen we straks niet met Clomid beginnen, maar gelijk een andere behandeling die ik nog helemaal niet wil Maargoed.. Eerst maar eens de uitslag afwachten!
Oh spannend cupcake! Ik duim voor je dat alles in orde is en jullie gewoon met de clomid kunnen starten! Babyflower bedankt voor de geruststelling Ik dacht inderdaad al dat het bandenpijn zou zijn. Maar leek me zo vroeg, ben pas 8 weekjes. Maar blijkbaar kan dat dus al! Schoesje en Simoontje jullie houden het wel spannend he, ben echt heel benieuwd naar de testen morgen en volgende week!
@NdNk: ja, irritant als mensen denken dat ze telkens keer kunnen vragen... daarom dat we tegen niemand gezegd hebben dat we aan het proberen waren... @mamavanM1: ik ben ook super gevoelig wat betreft die zwangerschapskilo's, heb zo mijn best gedaan om te vermageren een paar jaar geleden, om een gezond BMI te behalen en nu verlang ik wel tot ik weer mag diëten, want ben echt maar een klein meisje met een traag metabolisme dus mag in feite echt niet veel eten om toch gemakkelijk bij te komen... kweet dat het nu de tijd niet is, maar weet gewoon dat ik niet bij de gelukkige behoren die ook erg mooi zwanger zijn en niet te fel verdikken behalve aan de buik, het zal bij mij het totaalpakket zijn vrees ik @debbi: wat goed dat er al een donor klaarstaat @cupcake: hoop voor jullie dat de uitslag goed is! spannend de testers komende dagen, er moet idd meer roze bijkomen!!!