@ cupcake; joehoe! fijn! @ all; laten we gewoon als iedereen bevallen is een afslankforum beginnen! we slepen elkaar er wel door heen. en ipv een bevallingslijst een afgevallen kilo lijst
ben vanochtend vh eerst sinds vrijdag weer goed naar de wc gegaan. dat was fijn! koorts ook meteen weg! nog wel n zere buik, maar stukke minder gelukkig. lief dat je t vraagt, dank!
Bedankt allemaal! Ben ook heel opgelucht! De 24e heb ik een afspraak bij de gyn voor het behandelplan, dus dan gaan we beginnen! Eerst maandag nog bloedprikken voor hormoonwaardes op cd14!
@cupcake: wat fijn! En nu? Heb je weer een afspraak gepland staan? @all: gisteravond viel ik gewoon bijna flauw! Kon nog net door m'n hurken gaan zitten. Was op een evenement van m'n werk waar t enorm warm was en kreeg ineens buikpijn, warme golf, duizelig en toen ging ik bijna. Nog nooit mee gemaakt! Kan ook al 2 dagen niet door plassen dus vanmorgen urine ingeleverd en heb een fikse blaasontsteking Dus nu maar even rustig aan doen, helaas is er maar 1 antibiotica kuur veilig waar ik enorm veel bijwerkingen van krijg maar de arts zei dat het echt moet en er maar doorheen moet. Hopen dat t meevalt. Zo klaagmodus weer uit.. @babyflower: fijn dat t beter gaat! En afvalclubje lijkt me een strak plan!
@cupcake: dat is geruststellend nieuws! oef @babyflower: ja, goed idee van dat afslankforum!!! @jeansflower: amai da's verschieten, hopelijk is die blaasontsteking vlug over, heb je veel pijn bij het plassen?
@eda: nee beetje branden maar heb vooral veel buikpijn. En gewoon niet lekker voelen. Straks gelijk starten met de antibiotica
Mijn man is ook moslim en ik ben rooms katholiek. Mijn man is wel heel gelovig en zijn familie ook, en toch hebben ze mij toen ik de 1e keer in Togo was zo warm ontvangen. het is totaal geen issue. Oh ja ik eet ook varkensvlees, een runderrookworst smaakt toch minder lekker En het ligt ook gewoon in de koelkast. Met koken let ik er natuurlijk wel op.
@Cupcake, ooh fijn meis! @Jeansflower, dat was ff schrikken zeg! Hoop dat je blaasontsteking snel over is! Beterschap!
@Cupcake: Oooooh wat fijn .. nu die medicijnen en dan hoop ik dat je snel zwanger word!!! @babyflwer: hha dat is echt een TOP plan! zag bij de lounge ook al paar mensen die aan 30 days shred ofzo iets deden en Insanity, heb ik een paar keer gedaan, maar is echt zwaar haha.. wel zweten hoor! @simoontje & schoesje: morgen weer testen of wachten jullie nog even?! of is dat al gezegd, hihi .. kan niet zo goed onthouden hoor! @koekepan: ben ook benieuwd naar jou eind van je cyclus, wanneer is dat? Hoop dat het gelukt is, aangezien jullie elkaar weinig kunnen zien. En dan moet je ei ook nog goed 'gepland' staan!
Cupcake wat fijn dat je zo snel terecht kan! Jeans, hopelijk werken de medicijnen snel. Hier nog geen ongi!
Ohhh, en Jeans: wat vervelend dat je blaasontsteking hebt zeg. Ik hoop dat je niet te veel bijwerkingen krijgt.. Hoop dat ie snel weg gaat. Veel kamille thee drinken is daar geloof ik ook goed voor..
hihi is wel gezegt ja. Ik test morgen vroeg en schoesjeR volgende week vrijdag als ze zo lang kan w88