Ja je moet er wel papieren voor hebben. Ik zelf heb de fulltime opleiding spw 3 gevolgd. Maar je kan ook met helpende welzijn niveau 2 als gastouder aan de slag. Ik geloof dat er een opleiding is dat je binnen tien weken je diploma kan hebben. Wel intensief is dat. Een avond opleiding met heel erg veel huiswerk. Maar dat kan niet anders als je binnen tien weken een diploma kan halen.
@all denk dat ik gisteren middag toch ongie ben geworden helaas toen ik gisteren naar bed ging kwam er roze bij. En toen vanmorgen was t weer bruin dus ben bang dat t toch ongie is helaas...wel weer op dag 33 dus opzich wel netjes toch. Houd jullie op de hoogte als t niet doorzet maandag testen
He jammer schoesje.... Ik hoop nog steeds voor je dat het niet doorzet, maar het klinkt eerlijk gezegd niet echt hoopgevend Balen zeg!
@ leetje; balen! op naar de volgende ronde. @ simoontje; ik heb mn spw 3 diploma. daar zou het dus mee kunnen? net naar de kraammarkt geweest in het ziekenhuis. tassen vol met folders en boekjes. ... weer wat te lezen!
@schoesje en leetje: balen zeg!! Dan inderdaad maar voor de januari 2014 baby!! @jeansflower: jeetje 8,04 is wel een hoop ja!! Wij Hebben nu 6.70 als het goed is. Maar ik krijg 2/3 terug van de belasting, dus dan is het prima te doen. Ik ben ook bezig voor een januari 2014 kindje hoor . Als we geluk hebben deze maand dan ben ik rond 5 jan uitgerekend dus kan ook nog 2013 worden
@kowalski: wij krijgen maar 1/3 terug helaas dus dan is 8,04 knap veel ja! En gezien je bij ouderschapsverlof ook nog 4,24 per uur terug krijgt speel je bijna gelijk door minder te werken. Ik ga voor allemaal januari baby's die dan inderdaad misschien nog december geboren worden
Ik heb m'n 1e emo zwangerschapsmoment gehad had een mooie box gezien op MP dus ik bieden en moest vandaag uiterlijk 11 uur doorgeven of ik m definitief wilde. Dus ik mail om 11 uur precies.. Krijg ik een mail terug dat ze m al vergeven heeft. Door de hormonen moest ik gewoon huilen haha (erbij lachen want ik vond t zo belachelijk) maar kon t niet tegenhouden. Janken om een box.. Even serieus haha
ja, kinderopvang regelen of al dan niet kiezen voor minder te werken is niet simpel. Sommige hebben ook niet veel keuze.
Hoi dames heb me banner maar aangepast, ben niet heel erg ongie maar t komt eraan helaas beetje down geweest vanmiddag... Maar kan het ook zo zijn van mijn cyclus wordt nu eindelijk regelmatig en is best netjes...Wel erg PIEP maar ja...wat een raar gebeuren ook dat je eigen lichaam je zo voor de gek houd..en de klachten erg veel op ongie kwaaltjes lijken Dames bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes deed me goed... Mocht ik maandag nog steeds niet erg ongie zijn of t niet vertrouwen doen we een testje.
@schoesjeR & Leetje balen zeg. hoop voor jullie op een januari 2014 baby ikzelf heb nergens last van op t moment niet het idee in ieder geval dat ik ongesteld moet worden. Zoals ik gister al zei we gingen er ook eigenlijk niet van uit dat er vandaag al een positieve test zou zijn. Nu komende week aankijken en is er nog geen ongi zaterdag weer testen @jeans tegenwoordig stel ik me een vader heel anders voor, maar voor mezelf: ik weet niet beter. T is niet leuk, maar ik (en mn broer en zus) doen het er mee
@madera, jammer he en balen die onzekerheid...ik had zelf op dag 28 in mijn cyclus ook al getest omo wit daarna niet meer gedaan...ML denkt zeker te weten dat ik zwanger ben dus we zullen zien overmorgen weten we t zeker...die duizeligheid wil niet overgaan en de ongie is er ook nog niet echt dus we zullen zien... Ik duim heeeeellll hard voor jou toch nog misschien een december kindje in t forum
Proberen zwanger te raken: -Yvy H (30 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 16 April -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 14 Mei -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD ? Mei -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Miranda199o (22jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ? Afspraken/Echo's April: 16: Tralalala: extra echo Fontys Hogeschool 18: Eda: 22: Jeansflower: controle, MamavanM1: Geslachtsbepaling 24:Tralalala: termijnecho 25: Femmes82: 20 weken echo 29: Kaatje87: termijnecho Mei: 1: JackieSt: intake en termijnecho 13:Jeansflower: Geslachtsbepaling 21: Femmes82: controle afspraak vk Juni: 3: Babyflower: 19 weken echo
Proberen zwanger te raken: -Yvy H (30 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 16 April -NdNk (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 19 April -Sari123 (28 jaar), ronde 2, 1e kindje, NOD 19 April -Koekenpan (27 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 20 april -Kowalski (27 jaar), ronde 3, 2e kindje, NOD 27 April -Erminea (31 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD 30 April -Madera (28 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? April -Keef85 (28 jaar), ronde 3, 1e kindje, NOD 3 Mei -Simoontje123 (27 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD 9 Mei -SchoesjeR (26 jaar), ronde 4, 1e kindje, NOD ± 14 Mei -Leetje25 (25 jaar), ronde 6, 1e kindje, NOD ? Mei -Debbi86 (26 jaar), ronde 5, 1e kindje, NOD ? -Cupcake88 (24 jaar), ronde 1, 1e kindje, NOD ? -Miranda199o (22jaar), ronde ?, 1e kindje, NOD ? Zwanger! Femmes82, (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 19 September MamavanM1, (18 jaar), 2e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 8 Oktober Jeansflower (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Shirleymommy (20 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 Oktober Babyflower(27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Eda (30 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 21 Oktober Tralalala (27 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 17 November Kaatje87 (26 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 18 november JackieSt (31 jaar), 1e kindje, het is een jongen/meisje/verrassing? Uitgerekende datum: 27 november ? Afspraken/Echo's April: 16: Tralalala: extra echo Fontys Hogeschool 18: Eda: 22: Jeansflower: controle, MamavanM1: Geslachtsbepaling 24:Tralalala: termijnecho 25: Femmes82: 20 weken echo 29: Kaatje87: termijnecho Mei: 1: JackieSt: intake en termijnecho 13:Jeansflower: Geslachtsbepaling 21: Femmes82: controle afspraak vk Juni: 3: Babyflower: 19 weken echo
Balen dames van de ongesteld heid! En Schoesje, ik hoop toch nog een beetje voor je. @kdv : pff, wat een geregel, en wat een wachttijden. EN WAT EEN GELD. ben eerlijk gezegd blij dat ik dat niet hoef te regelen. Ik ben thuisblijfmama, en heb een nagelstudie. En ben daar eigenlijk wel gelukkig mee . En mijn zus heeft ook nog 2 kindjes, en daar speelt ze geregeld mee. dus het leren delen en omgaan met andere kindjes dat zit hier wel goed. Ik hoop dat jullie er allemaal uitkomen met wat je gaat doen, minder werk/ of kdv.