@Jackie o gezellig en wat leuk dat je buurvrouw zo enthousiast is je zal wel kapot zijn nu naar zo'n nachtje
Schoesje: ik vind t zo spannend! Kan aan de ene kant dat dit je ong was maar ook dat t niks was en een test de moeite waard is Jackie: ik had in t begin ook nog weinig klachten behalve zere borsten s nachts en helemaal uitgeput zodra ik de trap op liep. Misschien herken je dat? Madera: dat zou jammer zijn maar aan de andere kant mooie cyclus Voor 1e ronde! Tralala: veel plezier bij de echo dinsdag! Zie t als een kans om extra te kijken
@jeansflower inderdaad ga gewoon testen en dan weet ik t, zegt die nee en midden van de week nog steeds niet echt ongie even de ha bellen voor advies... ben bang dat t toch negatief is. bedankt meid
T blijft afwachten. Mijn 1e ongesteldheid was alleen 2 dagen bruin bloed en dat was het. Maar aangezien jij al paar keer gewoon ongesteld bent geweest lijkt t me sterk dat dit een ongesteldheid was
@jeansflower o ja hmmm ach misschien is het ook wel gewoon ongie maar een klein beetje, we weten het morgen maar inderdaad het blijft raar...kan me er ook nog niet bij neerleggen hahaha raar he...heb geen ongie krampen ofzo.. we weten het morgen rond deze tijd zeker...Lach me kapot als t raak is zal echt een actie voor mij zijn namelijk... kan t me moeilijk voorstelten maar toch hahaha
@babyflower thanks komt goed Iedereen een goed weekend gehad??? Hier lekker rustig aan beetje poetsen, wasjes draaien & boodschappen gedaan en daarna lekker van het mooie weer aan het genieten... ML was lekker vrij vandaag en morgen
@schoesjeR, ik duim ook voor je meis! Vind het wel spannend hoor! Morgenochtend ga je testen toch? @All, ik heb het nieuws vandaag maar verspreid op facebook! Haha ik hoorde al dat m'n ouders het al aan een aantal mensen hadden verteld, waaronder de buurvrouw (het roddelblad) Iedereen in mijn directe omgeving wist het al, dus ik dacht ach ja.. Nu mag iedereen het ook wel weten!
@SchoesjeR, klinkt lekker relaxed! Het weer hier viel tegen, daar wel zon gehad? Hier vooral een heel druk weekend gehad, gister een babyshower van mijn schoonzusje. Wel erg leuk was dat we rompertjes moesten versieren met stempers/textielverf en allerlei leuke versierseltjes. Kan het iedereen aanraden. Vl die normaal nogal stil is over dit onderwerp heeft ook rompertjes lopen kleuren...zo schattig (hij moest wel mee omdat ik geen rijbewijs heb en het nogal ver weg was). Vandaag de heg geknipt want die werd veeeeel te hoog. Dat is niet echt mijn hobby geloof ik. Dat vroege ei van mij was maar loos alarm geloof ik. Maar ik bedacht me net dat VL zondag weg moet richting Duitsland en het dus best kan dat we deze kans mislopen en stiekem baal ik wel ontzettend. Vrijdag ben ik ook nog jarig dus het was toch wel leuk geweest om die kans nog even te benutten. Hij blijft bijna een week daar dus ik hoop echt dat mijn ei zich bedenkt en dan toch nog voor zondag verschijnt. En na al dat babygeshower loop ik weer even met mijn hoofd in de wolken...zucht wanneer mag ik nou! Voor jou blijf ik ook duimen schoesjeR!
hmm hier lijkt t toch op loos alarm, vanmiddag heel klein beetje bloed verloren. vaag lichaam heb ik toch
@kaatje: wat leuk dat iedereen het nu weet! @schoesjer en Madera: voor jullie zal het wel helemaal spannend zijn! ik hoop op positesten! @erminea: leuk een baby shower! ik heb er zelf ook een gehad toen ik zwanger was, vond het enig!
@kaatje leuk hoor. Maar is dat niet erg vroeg op fb te zetten... Leuke reacties gehad. Heerlijk weekend ook voor jullie lees ik zo. Ja spannend maar hoe meer ik er over na denk hoe minder positief ik t zie helaas...
En, schoesje al getest??? Madera wanneer ga jij testen? Wij hebben gisteren lekker met een bbq van het mooie weer genoten. Voelde me heel goed gelukkig! Helaas heb ik wel teveel gegeten waardoor ik nu wel weer misselijk in bed lig
Goedemorgen dames, zag al weet wat spannende dingen voorbij komen!Alles goed met iedereen? Ben een poosje weggeweest Druk
ShoesjeR Spannendddd!!! Heb je al getest? Tralalala ik had gisteren ook gebbq in de achtertuin. Heerlijk weer joh!